Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1238
Hei, har aldri vært på tiktok.

Er det mulig å benytte tiktok uten å lage bruker? Eller hvis man må lage bruker, være anonym? Vil helst ikke legge igjen spor på ulike videoer og profiler jeg besøker.
For det er vel slik at man kan se hvem som har besøkt profilen sin eller sett videoene sine?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Om du lager anonym bruker så vet jo ikke dem hvem som eier profilen.
på pc så trenger man ikke bruker for å se på, usikker på tlf, intet problem å søke på profiler heller.
Vil tørre å påstå det hadde vært like rask om ikke raskere å bare åpne tiktok å se istedet for å spørre her.

Men ja det går fint
Trådstarter
Yohoja: jeg gjorde det. Med en gang jeg søker på noe blir jeg tvunget over til å laste ned app eller registrere meg, derav spørsmålet. Men mulig det er annerledes om jeg åpner det på pc, det har jeg ikke prøvd.
Du registrerer deg jo ikke fordi om du laster ned app.
Start appen å kjør i vei å får et brukernavn ala tiktoker123446
Trådstarter
Yohoja: man kommer ikke inn på appen uten å registrere seg eller logge inn.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av sjuken Vis innlegg
Yohoja: man kommer ikke inn på appen uten å registrere seg eller logge inn.
Vis hele sitatet...
Så lag falsk bruker. Hjelpes.
Du kan også velge å ikke se hvem som besøker din profil og da får ikke andre til å se at du har besøkt heller. Er ikke så mye sketchy å se på tiktok som gjør at man må ha anonym bruker tenker jeg, men men.
TikTok lager til og med default bruker til deg hvis du ikke selv velger et unikt brukernavn.. Av typen @user0185718***...
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Du kan også velge å ikke se hvem som besøker din profil og da får ikke andre til å se at du har besøkt heller. Er ikke så mye sketchy å se på tiktok som gjør at man må ha anonym bruker tenker jeg, men men.
Vis hele sitatet...
Det folk tenker på er vel snarere personinfo, og at tiktok er eid av kinesiske myndigheter.