Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1632
Hei

Jeg skal på konsert 28. januar i Chateau Neuf, Betong hvor jeg skal danse. Jeg er en 38 år gammel mann.
Jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg ( klær og sko ). For ikke å fryse på vei dit og tilbake om natten, for å se bra ut og for ikke vær veldig varmt
der ?

Hjelp.

Råd/idé eller hva har du og andre på deg ?
Tusen takk
Mvh
Rask googling tilsier at du skal på Trancenight.

Da kler du deg deretter å tar på deg yttertøy og henger det fra deg i garderoben.
Trådstarter
24 4
Sitat av Dough Vis innlegg
Rask googling tilsier at du skal på Trancenight.

Da kler du deg deretter å tar på deg yttertøy og henger det fra deg i garderoben.
Vis hele sitatet...
1) Ha ha ha Akkurat, du har rett.
2)Kan jeg skifte sko i gardreobe også eller det er rart ? Jeg skal først gang der.
Takk
Mvh
Sitat av Dennia Vis innlegg
1) Ha ha ha Akkurat, du har rett.
2)Kan jeg skifte sko i gardreobe også eller det er rart ? Jeg skal først gang der.
Takk
Mvh
Vis hele sitatet...
Putt skoene i en sekk og skift der. Du får dette til å høres komplisert ut
Trådstarter
24 4
Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Putt skoene i en sekk og skift der. Du får dette til å høres komplisert ut
Vis hele sitatet...
Ha ha ha
Suuuper
Tusen takk
Jeg forsto alt
Du blir kanskje så svett av dansingen og kjemikaliene at du kunne vurdert om det er mer befriende å bare gå barbent?
Svart generelt er en klassiker.
Hva med svart Levi 501, Armyboots & svart skinnejakke og hvit T-Skjorte? Ev. Bomberjacket?
Sitat av M3gan Vis innlegg
Svart generelt er en klassiker.
Hva med svart Levi 501, Armyboots & svart skinnejakke og hvit T-Skjorte? Ev. Bomberjacket?
Vis hele sitatet...
Dette er kule klær, men jeg tror det blir varmt