Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 3437
Tips til hvordan man kan skaffe 50.000,- som usikret lån når man ikke får lån i bank eller noe sånt ? Finnes det privatpersoner som låner ut penger mot å betale mer tilbake, i form av å lage et gjeldsbrev eller noe ?

Trenger å rømme bort i 2-3 uker
Sist endret av Quer; 17. januar 2023 kl. 16:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Face the problem.
Trådstarter
18 1
Face the problem = bli banka opp/og/eller/leve i dødsfrykt
Om du har gjort noe som er så alvorlig at du risikerer juling så tviler jeg på 2-3 uker er nok. Det eneste du ender opp med er mer gjeld.
Sitat av venstrehook Vis innlegg
Om du har gjort noe som er så alvorlig at du risikerer juling så tviler jeg på 2-3 uker er nok. Det eneste du ender opp med er mer gjeld.
Vis hele sitatet...
Les tidligere tråder skrevet av Quer.
Hvor skal du?

Er det exen som er etter deg så kan du få voldsalarm, da må du snakke med polisen.
Sist endret av mr.roundtree; 17. januar 2023 kl. 19:11.
Trådstarter
18 1
Jeg trenger bare å komme meg bort for helsa mi. Er redd han skal ta meg, men trenger bort på alle mulige måter. Tre uker på meditasjoncamp nå, og ikke når feriepenger kommer i juni, hadde vært overlevelse.
Krisesenter er stedet å kontakte for midlertidig bosted når du er redd for å bli oppsøkt av voldelig eks kjæreste.

Der vil du også bli satt i kontakt med politi og advokat om du ønsker det.
Det du kan gjøre (ikke veldig smart) men kjenner flere som har gjort det (kanskje gjort det selv også)

Søk deg inn på privat vgs, f.eks sonans ( eneste er at sonans har begynt med kredittsjekk) det gjorde de ikke før, så du kan velge f.eks. NKI, søk fullt lån og stipend hos Lånekassen / drit i å betalt skolen, så har du 50-60k på første utbetaling og 8k frem til sommeren! Men husk du får dobbelt opp med gjeld
Trådstarter
18 1
Trenger å være en plass jeg slipper å tenke på dette , helt miljøforandring
Besøke familien et annet sted i landet?
Trådstarter
18 1
Takk for gode tips , men no family
Altså, 50 løk. Er du helt ubrukelig? Det var ikke ment som et frekt spørsmål faktisk. Nå vet ikke jeg hvordan du har pådratt deg denne gjelda men siden du frykter for helsa for 50.000 så antar jeg dop?

Spør om å få jobbe ned gjelda da, først og fremst vis at du mener at du vil betale tilbake. Hva som helst, men helst noe som vil holde deg utenfor buret for å bli ferdig med gjelda.


Helt ærlig, 50.000 er et sted imellom en ørefik og en blåveis eller 3

Ikke verdens undergang, hadde faktisk hjulpet å vite hvordan denne gjelda så dagens lys. Har du lånt penger av feil folk eller har du stjelt 100G cola?
Sitat av 420master Vis innlegg
Altså, 50 løk. Er du helt ubrukelig? Det var ikke ment som et frekt spørsmål faktisk. Nå vet ikke jeg hvordan du har pådratt deg denne gjelda men siden du frykter for helsa for 50.000 så antar jeg dop?

Spør om å få jobbe ned gjelda da, først og fremst vis at du mener at du vil betale tilbake. Hva som helst, men helst noe som vil holde deg utenfor buret for å bli ferdig med gjelda.


Helt ærlig, 50.000 er et sted imellom en ørefik og en blåveis eller 3

Ikke verdens undergang, hadde faktisk hjulpet å vite hvordan denne gjelda så dagens lys. Har du lånt penger av feil folk eller har du stjelt 100G cola?
Vis hele sitatet...
Har plaget en fyr på Tinder...
Trådstarter
18 1
Jeg ønsker det for å reise bort for å tenke på noe annet enn at noen sier de skal komme å drepe meg, etter å ha nesten blitt det for litt siden, uten mulighet til å få han satt inn. Har ikke noe med dop å gjøre, har noe med å være uheldig å havne med en psykopat. Og til deg som kommenterer at dette er min egen feil, at jeg burde skjønt, - wow.
Ingen vil gi usikret lån privat til deg.
Har du ikke noe å selge ?

Også trenger du ikke 50k for 3 ukers ferie. Fly til Polen e.l. f.eks og lei et billig sted å bo .
Sitat av Quer Vis innlegg
Tips til hvordan man kan skaffe 50.000,- som usikret lån når man ikke får lån i bank eller noe sånt ? Finnes det privatpersoner som låner ut penger mot å betale mer tilbake, i form av å lage et gjeldsbrev eller noe ?

Trenger å rømme bort i 2-3 uker
Vis hele sitatet...
Jeg liker å leke med tanken. Jeg kan ta 50k på kredittkortet, men det skal såklart være tilbakebetalt innen 45 dager. Også vil jeg ha 10k for å låne bort.

Hva slags sikkerhet har jeg for å ikke bli svindla for 50k? Hvis ikke trusselen for tilbakebetaling er større enn problemene dine så blir jeg jo svindla.
Sist endret av Superspurv; 17. januar 2023 kl. 22:47.
Sitat av Quer Vis innlegg
Jeg ønsker det for å reise bort for å tenke på noe annet enn at noen sier de skal komme å drepe meg, etter å ha nesten blitt det for litt siden, uten mulighet til å få han satt inn. Har ikke noe med dop å gjøre, har noe med å være uheldig å havne med en psykopat. Og til deg som kommenterer at dette er min egen feil, at jeg burde skjønt, - wow.
Vis hele sitatet...
At han truer deg når du stalker han, eller at han oppsøker deg for å true?
Unnskyld meg, men jeg forstår ingenting av det du driver med. Du sier fyren er keen på å drepe deg, da må det vel finnes noen digitale bevis for dette. Tekstmeldinger eller lignende. Du har også en tråd hvor du snakker om å hevne deg. Har hevnaksjonen din gått skeis? Du skrev til og med at han hadde blokka deg på forrige tråd. Og jeg lurer også på hva 3 uker på ferie skal hjelpe? Hvis han er så keen på å drepe deg som du skal ha det til så har han vel ikke glemt det om 3 uker?

Så dette er fyren du skulle ha barn med? Gratulerer.. Du er ikke så lur som bruker flere forskjellige profiler for å fortelle historier
Sist endret av BrukernavnJa; 17. januar 2023 kl. 23:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
18 1
Hadde ikke tenkt selv jeg skulle være i den situasjonen , at jeg skulle være så svak. Fyren er vel psykopat , og smart nok til å true meg uten at jeg har bevis. En gang når jeg skulle gå i bilen før jobb, og etter det i en telefonsamtale. Vil bort for å sove , å vite at han er 10 timer unna med fly, miljøforandring . Kanskje han går videre til nye prosjekter , blir lei, det har han gjort før. Jeg har ikke barn med han nei. Han har fjerna meg fra sosiale medier, så jeg ikke kan rapportere han.
Det er du som er hbcx, slutt og kødd med folk
Er du i jobb så kan du høre med jobben om å låne penger der, mange arbeidsgivere som gir lån til ansatte om du har vært en stund i samme jobb. Du slipper kredittvurdering og de trekker lånet fra lønna di før du får en krone.
Du skriver i en annen tråd at eksen din tok hevn på deg og rapporterte deg på Tinder og fikk deg utestengt. Hva var det han seg på deg for, egentlig?
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Er du i jobb så kan du høre med jobben om å låne penger der, mange arbeidsgivere som gir lån til ansatte om du har vært en stund i samme jobb. Du slipper kredittvurdering og de trekker lånet fra lønna di før du får en krone.
Vis hele sitatet...
Ikke nok med det, men man kan låne inntil 66K av arbeidsgiver og betaler du alt innen et år så slipper man renter tilogmed!

https://www.smartepenger.no/lan/308-...v-arbeidsgiver

Sitat av Montezuma Vis innlegg
Har plaget en fyr på Tinder...
Vis hele sitatet...
Herreh, jeg mener dette fra den innerste delen av tarmen; Samfunnet vi lever i har rakna for lenge siden!
Sist endret av 420master; 18. januar 2023 kl. 01:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva svarten trenger du 50løk for? Et par lapper så er du plutselig i et annet land. Polen anbefales, billig å bo men jeg kjenner folk der. Og når det kommer til pengene så søker du bare kredittkort eller forbrukslån. Google it..
Sist endret av Teacherpreacher; 18. januar 2023 kl. 02:06.
Sitat av Teacherpreacher Vis innlegg
Hva svarten trenger du 50løk for? Et par lapper så er du plutselig i et annet land. Polen anbefales, billig å bo men jeg kjenner folk der. Og når det kommer til pengene så søker du bare kredittkort eller forbrukslån. Google it..
Vis hele sitatet...
Står jo svart på hvitt i førsteposten at hen ikke får lån i vanlig bank og slike ting.

Greit å lese hva man faktisk svarer på før man bøser ut med bezzerwizzersvar som "bare kredittkort eller forbrukslån " og "google it".

Hele svaret ditt er totalt meningsløst.
Sist endret av mr.roundtree; 19. januar 2023 kl. 03:05.
Noen må få stengt disse trådene.
I denne tråden hevder TS at h*n frykter for sitt eget liv samtidig som h*n sitter i en annen tråd og spør hvordan h*n kan ta hevn og påføre smerte. Og et av forslagene fra TS selv er å kødde med facebook profilen.

Det er ingen logikk i det som skrives så enten er dette trolling eller så er det noen som har andre problemer.

Om du frykter for ditt eget liv så er du ganske blåst om du sitter i andre enden å terger personen med vilje.
Sist endret av random105675; 19. januar 2023 kl. 12:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Rosander Vis innlegg
Noen må få stengt disse trådene.
I denne tråden hevder TS at h*n frykter for sitt eget liv samtidig som h*n sitter i en annen tråd og spør hvordan h*n kan ta hevn og påføre smerte. Og et av forslagene fra TS selv er å kødde med facebook profilen.

Det er ingen logikk i det som skrives så enten er dette trolling eller så er det noen som har andre problemer.
Vis hele sitatet...
Dette går seg til med å få og å oppdra et barn.
Sitat av Dough Vis innlegg
Dette går seg til med å få og å oppdra et barn.
Vis hele sitatet...
??
Sitat av BrukernavnJa Vis innlegg
Det er du som er hbcx, slutt og kødd med folk
Vis hele sitatet...
Gi oss et bevis, du juger.
Sitat av Rosander Vis innlegg
??
Vis hele sitatet...
Ikke noe personlig til deg, det var et generisk svar til de grovt anslagsvise halvparten av svarene her som støtter h*n å få barn.

Ikke råd til barn

"Hvis bare..."
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Rosander Vis innlegg
Noen må få stengt disse trådene.
I denne tråden hevder TS at h*n frykter for sitt eget liv samtidig som h*n sitter i en annen tråd og spør hvordan h*n kan ta hevn og påføre smerte. Og et av forslagene fra TS selv er å kødde med facebook profilen.

Det er ingen logikk i det som skrives så enten er dette trolling eller så er det noen som har andre problemer.
Vis hele sitatet...
Den amerikansk stand-up komikeren Theo Von hadde en greie før i tiden hvor han satte i gang div absurde og rare diskusjoner
i gruppe-chatter og så satt han å så på hvordan ting utviklet seg med folk som kranglet og så videre.

Tipper crew & admins gjør det samme her og sitter på Discord og ler.
Sist endret av vindaloo; 19. januar 2023 kl. 13:11.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Den amerikansk stand-up komikeren Theo Von hadde en greie før i tiden hvor han satte i gang div absurde og rare diskusjoner
i gruppe-chatter og så satt han å så på hvordan ting utviklet seg med folk som kranglet og så videre.

Tipper crew & admins gjør det samme her og sitter på Discord og ler.
Vis hele sitatet...

Åj, disse grillene blir bare større og tyngre, må snart ha på hjelm jeg!
BRAND ∞ STRONG
Sitat av 420master Vis innlegg
Åj, disse grillene blir bare større og tyngre, må snart ha på hjelm jeg!
Vis hele sitatet...
Sitat av Quer Vis innlegg
Face the problem = bli banka opp/og/eller/leve i dødsfrykt
Vis hele sitatet...
Så du låner heller penger og får enda flere på nakken? Kjempesmart. Hvis du bare skal få litt juling syns jeg du skal bare hoppe i det å få det unnagjort.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Står jo svart på hvitt i førsteposten at hen ikke får lån i vanlig bank og slike ting.

Greit å lese hva man faktisk svarer på før man bøser ut med bezzerwizzersvar som "bare kredittkort eller forbrukslån " og "google it".

Hele svaret ditt er totalt meningsløst.
Vis hele sitatet...
Du har helt rett, jeg leste hele svaret men misforstod at han ikke kunne få forbrukslån for det er det han hadde fått i vanlig bank. Var ikke meningen å være bezzerwizzer. Beklager.
Sist endret av Teacherpreacher; 9. februar 2023 kl. 01:36.