Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1205
Det har vert en teori lenge at gamle Egypt og andre gamle sivilisasjoner hadde kunnskap om en teknologi vår moderne sivilisasjon ikke har i nærheten med kunnskap om, i allefall ikke offentlig. Det er mer enn en teori nå, og jeg som mange andre mener vi er på kanten til en ny revolusjon som dreier seg om en type energi i form av vibrasjon, lyd og frekvens.

En av di største om ikke den største utfordringen er at helt siden Nicola Tesla sin tid har denne type kunnskap blitt undertrykt og tilsynelatende før det igjen, mennesker har regelrett forsvunnet etter å ha pratet for høyt om det, patenter og arbeid/kunnskap har blitt konfiskert, kjøpt opp og stuet vekk eller lignende. Har selvfølgelig en teori om hvorfor, utdyper ikke dette nå det kan vi evt diskutere lengere ned.

For noen år tilbake kom jeg over en video av Michael Tellinger på nett, noe som resulterte i at jeg satte meg litt inn i temaet og kontaktet han personlig for å finne ut mer, ble egentlig helt besatt av noen av teoriene hans som omhandlet gamle sivilisasjoner, lyd, frekvens, vibrasjon og energi. At noe så revolusjonerende bare kunne gli utenfor academia og media generelt er bare helt sprøtt. Vi snakker fri energi, manipulering av gravitasjon og mye, mye mer.

Uansett, for en liten tid tilbake var Randall Carlson og Graham Handcock på Joe Rogans podcast og det ble fortalt litt av Randall om hva det hele dreier seg om, forskere forsker uavhengig av noen andre på nettop dette, har hatt gjennombrudd, tatt patenter og snart skal det hele gjøres offfentlig på en sånn måte at det aldri blir undertrykt igjen og teknologien kan brukes til å gjøre verden til en bedre plass.

Anbefaler å høre hele episoden, her er et utklipp der Randall forklarer litt:

https://www.youtube.com/watch?v=nAk8MagnDsY


På det varmeste vil jeg også anbefale Michael Tellingers presentasjon. Noe av innholdet er off topic men for å få en helhet og mulighet til å pusle på puslespillet selv bør man se hele. Vil faktisk advare at det kan være veldig deprimerende, tilsynelatende er mye av dagens samfunn bygd opp på løgn. Makt, kontroll og penger sier jeg bare. Er ikke enig med alle teoriene til Michael, men det hele dreier seg om å få åpna opp litt og tenke i litt nye baner, man kan gjøre research og avgjøre selv dog ha i tankene at det er så vanvittig mye relevant som er undertrykt og generelt vanskelig å finne info på nettet:

https://www.youtube.com/watch?v=sECZ_CV_94Y&t=44s
Går det ikke å være litt mer konkret rundt hva som er så nyskapende med vibrasjon, energi og frekvens - og lyd da.

Hva er det de/du mener en kan oppnå med den nye forståelsen?

Hva er det som har blitt begravd, av hvem, hvorfor og hvorfor ikke det samme skje igjen? Hva har endret seg?

Hvis dette faktisk er skikkelige folk så regner jeg med det er mulig å finne noe ordentlige skriverier av dem, og ikke bare snutter på youtube med joe rogan , men også av andre pålitelige personer fra forskermiljøet?
Hvor er det blitt av bevisene for at de holdt på med dette, sunket i sanda?

Jeg så akkurat en doku på en av disse dokukanalene om gamle Egypt. Der fantaserte noen hippier om det samme. Vann, elektrisitet og Hydrogen var liksom greia. Det er vel noen antydninger til at de har klart å omsette elektrisitet nok til et ledlys men der stopper det.

Nei, sorry ass. Noen er bare litt for fascinert av at de klarte stable steinblokker og hugge ut noen figurer. Jeg har vært i Egypt og Det er ikke så veldig imponerende. Teknologien de ikke har fra oss er kameler, papyrus og keramikk. Ikke mye å skryte av.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Høres øyeblikkelig ut som standard konspirasjonsteoretisk vas. Faktisk bingo-verdig sådant; skjult, undertrykt kunnskap assosiert med både Tesla og gamle Egypt! Hva er oddsen?

Tar jeg feil? Da bør det gå an å sammenfatte dette uten å henvise til youtube.

Youtube-lenker er ikke kilder.
Sist endret av robhol; 14. januar 2023 kl. 00:20.
Dette er f*** meg det verste fjaset av det sjeldne slaget.

Han første i den «podcasten» rabler om dette. Det er så dårlig han klarer ikke snakke om det selv men i stedet scroller gjennom denne siden mens han prater fremhevende piss om denne fyren som han har kjent i 7 år.

Han andre uten et minste snev av antydning til fremføringsevne eller interesse for det presterer altså å holde et 2,5t langt usammenhengende pseudoarkeologisk foredrag. Det er mer spennende å høre en 3-åring snakke om frekvenser for det der skjønner han ikke noe av. Youtube kunne med fordel sensurert sånt søppel og gjort verden en tjeneste.

Hvis du ønsker å se galskapen for å tilfredstille nysgjerrigheten og underholdningens skyld, ta en titt. Hvis ikke la vær. Dette var virkelig ille.

Sorry for lite konstruktivt innlegg. Et lite spørsmål, er dette samme folka og tilsvarende det som har vært diskutert tidligere i pyramide=tråden?

Min teori er at disse sliter med å forstå virkeligheten, de sliter med basic matte, fysikk og elementær vitenskap. I stedet for å prøve å forstå så lager de sin egen magiske virkelighet.

Dette med frekvenser er en gjenganger i alternativmiljøet å de viser hele til "sand på resonnerende plate" som noe magisk som skal forklare hva?

Mer: Her er forresten de ruinene han mener å ha oppdaget og prøver å forklare med "frekvenser".

Research on Bakoni ruins of South Africa debunks colonial perceptions of primitivism
Sist endret av Dough; 14. januar 2023 kl. 09:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
"en type energi i form av vibrasjon, lyd og frekvens"

Kan jeg anta at fysikk ikke var ditt favorittfag?
Beskriver han ikke bare Piezoelektrisitet i større skala?
Sitat av Dough Vis innlegg
Han første i den «podcasten» rabler om dette.
Vis hele sitatet...
Det er litt mer konkret her på den linken. Sikkert noen smarte freaks her som kan si noe mer om det?

PLASMOID UNIFICATION MODEL (PDF)

PLASMOID PLANETARY POWER PLANT & SPACECRAFT LAUNCH PAD (PDF)

THE THUNDERSTORM GENERATOR OVERVIEW (PDF)

THE BENDALL TURBINE (VIDEO)

x

Mer underholdning i Reddit-tråden

Reddit: plasmoid_unification_model
Sist endret av Dough; 14. januar 2023 kl. 11:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
@Sterol91: Okey? Det gjør det uansett ikke noe bedre.

Så de gamle egypterne hadde gratis energi og antigravitasjon, men ellers bare kobber-verktøy og stein som bygningsmateriale. Jaddah...
Sitat av Fulmen Vis innlegg
@Sterol91: Okey? Det gjør det uansett ikke noe bedre.

Så de gamle egypterne hadde gratis energi og antigravitasjon, men ellers bare kobber-verktøy og stein som bygningsmateriale. Jaddah...
Vis hele sitatet...
Hakke peiling jeg. bare nevnte det.
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Anbefaler å høre hele episoden, her er et utklipp der Randall forklarer litt:

https://www.youtube.com/watch?v=nAk8MagnDsY

Vis hele sitatet...
Joe Rogan er jo selvfølgelig han som lagde en del styr om covid.

wiki/Joe_Rogan#Remarks_on_COVID-19


Neil Young og Joni Mitchell er fortsatt borte fra Spotify i protest. Kudos!
Da er du i godt selskap med TS
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Beskriver han ikke bare Piezoelektrisitet i større skala?
Vis hele sitatet...
Det kan jo se litt sånn ut. I større skala er vel bare grandiose tanker i hodet til disse luringene som tydeligvis er uteksamimnert på livets harde skole. På youtube har de nærmest gudestatus i kommentarfeltene. skremmende. Anbefaler Reddit for litt påfyll.
Jeg synes denne kommentaren oppsummerer ting ganske bra: Conspiracy theorists take a liberal arts approach to physics
Sitat av Fulmen Vis innlegg
Jeg synes denne kommentaren oppsummerer ting ganske bra: Conspiracy theorists take a liberal arts approach to physics
Vis hele sitatet...
A liberal arts approach to physics! Haha ditto! Jeg og la merke til den men gidder jo ikke spamme tråden her helt alene eller. takk

Her er forresten tråden om pyramidene.

Der har jeg postet Khufu reborn Dassault (Solidworks og Catia), konkurrenten til Autodesk har gjort masse simuleringer på hvordan det kunne bli bygget. (Hvis noen er interessert). Jeg ble litt fascinert.
Hei. Har en kompis som har snakket om dette. Etter hva jeg forstår av slik kan forklarer det hadde de en måte å gjøre stein bløt på slik at det vistnok skulle være enkelt og skjere i.
Ikke at jeg tror så veldig på det, men det kunne vært interessant å få frem i denne tråden hva av bevis som finnes.