Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2347
Finnes det noen man kan kontakte her til lands vedr. pakker som er sendt via USPS og som har ligget en stund i OSLO uten å komme videre?
Uvaksinert 👍
Det er posten som tar over sendingen. Usps er posten i USA.
Posten Norge overtar sendingen. Så legg inn sporingsnr i Posten sin app, så vil du få opp status på hvor pakken faktisk er.
USPS sin sporing slutter i det pakken ankommer Norge.
Jeg fikk nylig et brev fra UPS Norway om fortolling av en vare jeg hadde bestilt fra USA. Så UPS har kontor i Norge. Men det hjelper vel ikke deg, for USPS er vel et annet firma?
Sitat av Kikagaku Vis innlegg
Jeg fikk nylig et brev fra UPS Norway om fortolling av en vare jeg hadde bestilt fra USA. Så UPS har kontor i Norge. Men det hjelper vel ikke deg, for USPS er vel et annet firma?
Vis hele sitatet...
Ja?

Som en skrev over her, USPS er tilsvarende Posten her i USA. United States Postal Service

UPS - United Parcel Service et spedisjonsfirma.
Sitat av Kikagaku Vis innlegg
Jeg fikk nylig et brev fra UPS Norway om fortolling av en vare jeg hadde bestilt fra USA. Så UPS har kontor i Norge. Men det hjelper vel ikke deg, for USPS er vel et annet firma?
Vis hele sitatet...
USPS er USA's Postkontor, UPS er et bud/kurérfirma. 2 vidt forskjellige ting. Og UPS har kontor i Norge.
Sitat av Ingebrigt Vis innlegg
Finnes det noen man kan kontakte her til lands vedr. pakker som er sendt via USPS og som har ligget en stund i OSLO uten å komme videre?
Vis hele sitatet...
AliExpress?
USPS sine sporinger slutter når de forlater USA, så den eventen med Oslo er ikke noe du kan stole på. Jeg har sikkert 500 pakker som ifølge Sporingen er i Oslo, men som for lengst er levert i Bergen.