Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 889
Hei folkens, jeg kjenner jeg har fått nok jeg vil flytte ut fra Norge etter årevis med depresjon osv, eneste hinderet jeg har er å finne jobb og trenger hjelp kjenner dere til noen gode rekruteringsbyråer hva som helst som kan hjelpe meg på veien.

litt om meg: har en universitetsgrad innenfor teknologi , vil helst til Nederland, Tyskland, så lenge steder har mange folk og har grei levestandard.

igjen all tips og råd mottas med takk
Sitat av thenorwegiandud Vis innlegg
Hei folkens, jeg kjenner jeg har fått nok jeg vil flytte ut fra Norge etter årevis med depresjon osv, eneste hinderet jeg har er å finne jobb og trenger hjelp kjenner dere til noen gode rekruteringsbyråer hva som helst som kan hjelpe meg på veien.

litt om meg: har en universitetsgrad innenfor teknologi , vil helst til Nederland, Tyskland, så lenge steder har mange folk og har grei levestandard.

igjen all tips og råd mottas med takk
Vis hele sitatet...
Er litt i samme situasjon. Har høyere utdanning og 8 år i arbeidslivet i Norge. Er så ferdig med tilværelsen som jeg kan bli. Hver dag gjennomføres med tanken om at jeg neste år kan dra langt vekk. Kjenner ikke til noen byråer nei, og jeg har tenkt å dra til Asia så ganske annet mål enn deg. Men bruk LinkedIn flittig, jeg får masse forespørsler der. Mange folk er kjipe mot disse recruiterne men om du er grei kan det være de vet om noe, ofte er det bare greie folk. Lykke til bro.
Sist endret av algernon; 15. oktober 2022 kl. 01:57.
Ta dere en uke eller tos tur til landet dere kan snakke språket i, Google Marketing selskaper i nevnte land eventuelt oppsøk plasser du har erfaring fra å jobbe i. Kan du jobbe i bar eller serveringsbransjen er sikkert det det letteste. Forvent dårlig betalt.
Hør om folk som får jobb det både det ene og det andre.

Eller så har man noe som heter https://wwoof.net/ hvor man jobber mot kost og losji på diverse gård og gårdbruk rundt omkring. Møter mye spennende folk på spennende plasser og enkle arbeidsoppgaver. Exen min var på en weedfarm og trimma buss. De kunne røyke så mye de klarte på huset..