Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1402
Skulle absolutt ha finni Ip til en kar som jeg chatter med over MSN, til ISP eller hans spiller ingen rolle.
Noen som vet noe, har prøvd alle mine muligheter nå...
Ministry of Love
sptz's Avatar
Så vit jeg vet så går msn gjenom en mircosoft server så der tror jeg de fleste spor stopper. Tror du ikke burde bry hode ditt med å prøve og finne det på den måten. Hvis du skal finne ip'en hans så må det nesten være en direkte kontakt mellom din pc og hans pc

edit: LekeFly har har helt rett siden sender du han en fil som han aksepterer så har du en direkte kontakt til han.
send han en fil så:

start > kjør > cmd > netstat

tror du skal få den opp da
det ER mulig å finne ip`n til folk på msn, jeg har lest en lang how2 guide engang, og dette må gjøres fra cmd. Men jeg husker desverre ikke hvor jeg fant den, eller hva den guiden het. men det skal være mulig
Hvis du har han på msn
run > cmd > så skriv 'netstat -n'
deretter kommer det opp en liste over current connections til pcn din. Eventuelt kan du skaffe deg Netlimiter. den viser alle applikasjoner som bruker hvilke ip'er.
få kisen til å bruke irc og ta en /dns på han..
Når han spør om hvordan han kan finne ip'n hans over msn, har det sikkert en sammenheng med at han ikke snakker over irc.

Prøv med netstat du.

Mener jeg hadde et slikt ip-finner programm til windows messenger engang men det er lenge siden. www.msnshit.com

Edit: den siden eksisterer ikke mer. Sorry.
OP1
Troennes's Avatar
Trådstarter
Har prøvd dette fra før, IP stopper i Tele2 sin router i Frankrike..
Opprinnelig postet av ZODORiX
www.whatsmyip.com eller www.ipadress.se
Vis hele sitatet...
Ehh ?

Litt trøtt idag? =P
Det finnes en anne måte å finne ip hanne på...

Du starter Fake Web Server ..
så ber dun skrive din ip inn i explorer felte å trykke enter slik som på vist på bilde :
http://home.no.net/krishofs/Bilder/Untitled-1.jpg

Voila da vises hannes ip på programet

Men - ved å bruke dette er jo at han får tak i din ip, vist han ikke er helt dum å trur at det er en annen sin ip.. eller at du sier det er noe annet da :P
OP1
Troennes's Avatar
Trådstarter
Takker alle for den hjelp som har kommet, har funnet en løsning nå...
Så lenge ingen av dere sitter bak NAT kan du sende ham en fil og se det i netstat -a. Evt bruke amsn under filoverføringen.