Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 789
Jeg har en 15,6 tommers bærbar pc som fungerer helt som den skal ,men har den siste tiden vurdert om jeg skal gå til innkjøp av en stasjonær med en skjerm på 24 tommers widescreen, dette til tross til at jeg spiller ikke spill i det hele tatt kun internett surfing som nyheter, forum samt litt Youtube fordi jeg har fått for meg at det er mere behagelig å se på nettet med større skjerm...

Er det noen som har erfaring med dette og kan uttale seg litt?
Kjøp bare skjermen vel Du kan fint koble den til den bærbare.
:(){ :|:& };:
tripflag's Avatar
Støtter murloc, kjøp deg en grom skjerm med pisshøy oppløsning og dimensjoner nok til å vise film for hele nabolaget. PCen trenger egentlig ikke byttes ut.

Husk at tekst blir klarere jo høyere oppløsning du har, så en 50" TV med 720p oppløsning er en fryktelig dårlig idé for et mer lesbart bilde.
Sist endret av tripflag; 15. juni 2011 kl. 12:41. Grunn: lol bindeord hva er det, faen ta morengrogg
What they said!
Sitat av murloc Vis innlegg
Kjøp bare skjermen vel Du kan fint koble den til den bærbare.
Vis hele sitatet...
Billig og god skjerm: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=599897
har kun god erfaring med de.
Sitat av VanEo Vis innlegg
Billig og god skjerm: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=599897
har kun god erfaring med de.
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke spiller kan du jo ta Plasma, MYE Bedre kvalitet..
Men det brenner seg fast etter en tid da
Sitat av Erlendman Vis innlegg
Hvis du ikke spiller kan du jo ta Plasma, MYE Bedre kvalitet..
Men det brenner seg fast etter en tid da
Vis hele sitatet...
Tar jeg ikke helt feil her så er vel problemet med at bildet brenner seg fast i plasmaskjermer long gone. Var vel kun på de gamle/første plasmaskjermene dette var et problem.