Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1370
hallo, jeg skulle spille xbox live nå, og når jeg gikk på mobilen og så på multiplayer, og når jeg trykker der så står det: "Your gamerprofile does not have the correct permissions to access Xbox LIVE functionality". jeg lurer derfor på om jeg er blitt bannet eller noe slikt
Takker for alle svar!!
Har du live-gullmedlemskap?
microen's Avatar
Trådstarter
ja, jeg fikk 1 gratis mnd. (den er ikke gått ut)
Sist endret av microen; 10. oktober 2008 kl. 23:32.
tenker du er banna ja.. har du spilt ulovelige spill ol?
Hørte om folk som spilte halo 3 før det kom ut og ble banna til 9999...
ta en telefon til kundeservicen du
microen's Avatar
Trådstarter
ok, hvor finner jeg nummeret?
Hvor lenge blir man bannet, er det hele livet?
Sist endret av microen; 11. oktober 2008 kl. 09:25.
Hva med å si hva du har gjort, så kan vi bedømme det da? Er da for guds skyld ingen her som på sparket kan si om du har blitt banna.
microen's Avatar
Trådstarter
ok, jeg har lagd 1 bruker til meg og en til min bror, begge brukerene fikk xbox live 1 gratis gull mnd. det jeg tror har hendt er at xbox live har trodd at jeg lagde to brukere for å få gratis xbox live!
Sist endret av microen; 11. oktober 2008 kl. 09:48.
Det er ikke et regelbrudd
microen's Avatar
Trådstarter
men jeg kan allika vel ikke spille live, og jeg har testet connection og der er allt fint, så jeg kan ikke skjønne hva som er galt da!!
Ring den dårlige kundestøtten å spør da
nei ved mindre du har blitt banna mange ganger så kan du kankje bli banna 4 life, ble banna i en dag, jeg hadde et litt på kanten motto så ble jeg banna. men hvis du har chippa xbox så kan du nokk ikke logge på live på den profilen mer. så ta det med ro
microen's Avatar
Trådstarter
Det eneste jeg vet at jeg har gjort som de kan tro at jeg missbruker er at jeg har lagd 2 brukere, men jeg er redd for at jeg ikke kan spille live mer, men jeg mener at det er feil å banne meg for resten av livet. Vet noen hva jeg kan eller bør gjøre for at jeg kan spille xbox live igjen?
(jeg har aldri blitt banna.)
Sist endret av microen; 11. oktober 2008 kl. 12:32.
Ta kontakt med kundestøtten som nevnt tidligere på 800 14 174. Si hva som har skjedd og at du gjorde det i god tro.

I verste fall blir du nødt til å registrere en ny bruker på en ny e-post adresse med ett nytt kortnummer.
microen's Avatar
Trådstarter
jeg er helst redd for at hele xboxen ikke kommer på xbox live igjen, de sperrer jo hele dritten!
Ring KUNDESERVICE da for faen. Ingen her som kan hjelpe deg.