Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvor gammel er du?
16 eller yngre 64 13,06%
17 68 13,88%
18 - 19 112 22,86%
20 - 24 186 37,96%
25 - 29 29 5,92%
30 - 35 14 2,86%
36 - 39 6 1,22%
40 - 45 3 0,61%
46 - 49 - 0%
50 + 8 1,63%
Stemmegivere: 490. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  6 3349
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg laget tidligere en lignende tråd for noen år siden. Så nå igjen av nyskjerrighet lurer jeg på hvilken aldersgruppe en rusforum bruker er i. Om du leser og skriver, eller bare benytter deg av det på en eller annen måte, så er du en en bruker av forumet som pollen spør etter.

I utgangspunktet er jeg kun interesert i pollen og ikke hvilke rusmidler dere bruker.

Håper folk svarer ærlig, for' jeg personelig syns det er interesant å få en liten indikasjon på hvor gamle folk rundt om i landet er.
Pollen er ment for alkohol og tobakk på lik linje som andre rusmidler og narkotika. *
Sist endret av spQ; 14. mai 2010 kl. 02:01.
I see you...
NAPse's Avatar
Bare for å ikke ødelegge pollen. Gjelder den brukere i form av de som skriver innlegg eller gjelder den også lesere?
Sist endret av NAPse; 13. mai 2010 kl. 20:08.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Trådstarter
Sitat av NAPse Vis innlegg
Bare for å ikke ødelegge pollen. Gjelder den brukere i form av de som skriver innlegg eller gjelder den også lesere?
Vis hele sitatet...
Pollen gjelder for alle som benytter seg av rusmiddelforumet, om du kun leser eller både skriver og leser så går du under bruker av forumet.
Sist endret av spQ; 14. mai 2010 kl. 01:59.
Sitat av Gig Vis innlegg
Men, rusmiddel kan menes med så mangt. Alkohol bl.a er definert som et rusmiddel, så en liten spesifikasjon for menigheten hadde vært på sin plass
Vis hele sitatet...
De trådene som ligger i rusmiddelforumet. Enkelt og greit. Det spørres ikke om hvilket rusmiddel du leser om.
Noen av oss er litt unge

Du burde også lage en om hvilke rusmidler, ville vært litt interessant. Det blir som en census, perfekt timing også. (Amerika gjør det nå)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Blir jeg drept hvis jeg bumper for statistikkens skyld?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
ser ut til at min generasjon er i fåtall her inne