Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1175
Hei freaks!

Jeg har nylig brutt med samboeren min etter 4 år og tenker på å flytte helt ned til Oslo for bedre jobbmuligheter. Men, så har jeg da noen herlige firbente som må følge med meg, og siden det er folk fra over hele landet her inne kanskje noen i Oslo-området har tips til bokollektiver der de tillater dyr? Jeg er mest interessert i å bo med andre for å skape meg et nytt nettverk i og med at jeg flytter helt fra Nordland.

Søker roomies!
Det er plenty av leiligheter i Oslo hvor du kan ha dyr, men om det er så aktuelt i et kollektiv stiller jeg meg tvilende til.

Forsøk heller å finne en ettromsleilighet som tillater dyrehold.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Hvor mange dyr er det, og kanskje viktigere – hvilke dyr? Jeg vet om mange kollektiver hvor de har noen katter, men 3 hunder og 5 katter blir kanskje for mye, hvis du forstår hva jeg mener.
Stoner
Trådstarter
Det er det, sitter å ser på div. sider med leiligheter og hybler. Men det er så satans dyrt, å før jeg får meg ny jobb kan jeg ikke betale mer enn 6000,- i mnd, dessverre

Jeg har ei fantastisk god og snill Labrador tispe på 2 år, en kastrert hannkatt på 8 år og en ilder som ikke er året enda
Ilderen bor i bur når jeg ikke er tilstede.
Sist endret av Lupi; 4. april 2014 kl. 14:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.