Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2498
Heisann, jeg kjøpte meg noen Ksalol/Xanor 1mg i går bare på gøy.
Jeg har lyst og prøve det av kun rein nysgjerrighet. Jeg driver ikkje fast med drugs, men prøver ut litt div og tar kanskje noe i form av LSD, Sopp eller MDMA etc 2-3 gonger i året (men har prøvd en god del ting i ungdommen)
Har prøvd rivotril 3 gonger på fudla back in the days, men kombinert med masse alkohol ble jeg bare helt ufyslig og helt blacka ut. Men no vill jeg prøve edru.
Men hva kan jeg forvente? Går det fint for meg og ta hele? Eller skal jeg knekke i to? Hvordan bør den smake?
Er det fint og chille på? Og hvordan er det kombinert med litt weed?

Hvordan er det og sette på netflixen en lørdagskveld med noe god mat og litt benzo? Blir matlysten endra?
Føler det kunne våre et greit alternativ til og gå ut og drikke seg dritings på alkohol i helgene...
1mg å en joint høres fint ut, matlysta blir iallfall til meg ganske stor og kan virke som om magen er bunnløs. Har aldri spist ksalol bare 1 og 2mg xanor. Husker ikke hva det smakte.
1-2stk bør gi ganske god effekt, du blir avslappa, kan få matlyst, andre mennesker kommer til å oppfatte deg som fjern og treig, om du har angst vil den legge seg sidelengs i senga å gi hodet ro i fler timer uten tankekjør.

Jeg synes det er en ganske kjedelig rus men mange er mye større fan enn meg når det gjelder benzo; - husk å aldri blande benzo med alkohol, da kan det gå gærent..
Ksalol xanax smaker høgg. Bitter jævlig kjemisk smak som du ikke vil ha i munnen. Hvis det ikke smaker noe så er det fake. Xanax smaker jææævlig. Du vil bli avslappet, kanskje sovne, for dette ekke det svakeste sukkertøyet i butikken. Ta 1 kanskje 2 og effekten vil komme raskt. Munchies kan forekomme men sjelden for min del, men jeg er veldig vant til det da. Pass også på, det er lett å bli glad i pluss at hukommelsen kan bli litt rotete, så du glemmer at du tok noen i går og plutselig har du tatt dem daglig i to uker og da er balanserer du på en knivsegg. Avhengighet av benzo er noe du virkelig ikke vil oppleve. Det er ingen spøk. Verre enn heroin, fordi med heroin så vet man hva som kommer og kan stålsette seg for noen jævlige dager. Benzo abstinens kan komme i bølger og ta deg helt på senga. Panikk, spasmer, kramper og i de aller verste tilfellene anfall med døden som følge. Dette er vel ikke aktuelt for deg som bare skal dyppe tåa nedi, men det er ikke noe leketøy det greiene der
Kanskje du synker litt mer inn i filmen du ser eller spillet du spiller, men ikke særlig mer enn en øl. Du har erfaring med rivotril sier du, det ligner.
Hvis du ikke er naturlig engstelig så er det lite å hente fra små doser, og stort sett surr i høye doser. Litt gøy der og da, men ganske tamt som rusmiddel i seg selv i forhold til det andre du har erfaring med.
Sist endret av Bothrops; 3. oktober 2021 kl. 17:48.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du er en person som bare drikker, røyker tjall og tar psykedelia/mdma av og til, vil jeg anbefale deg å holde deg til det. Benzodiazepiner gir veldig lite i form av rus, og potensialet for å gi seg selv irreversible skader er enorm. Hvis du tar 1mg kommer du mest sannsynligvis til å ikke kjenne noen rus i det hele tatt, bare bli enormt trøtt og sovne. Dersom du ikke sovner kommer du ikke til å kjenne noen rus, selv om du faktisk er griserusa. Siden du mister alle hemninger men ikke er bevisst på at du faktisk er rusa er det nesten garantert at du vil oppsøke flere piller eller andre rusmidler, og plutselig er du blacked out, bare at du faktisk er funksjonell nok til å gjøre idiotiske/farlige ting. En annen sannsynlighet er at du digger stoffet, og siden stoffet i seg selv fjerner alle hemninger som sier at du bør roe ned bruken er det veldig fort gjort å havne ut på en bender. Benzo-abstinenser er noe av det jævligste, verre enn opiater, og utvikler seg fortere enn noen annen abstinens. Bare et par ukers misbruk av benzo kan gi deg panikkanfall og varig angst selv om du aldri hadde problemer med det før.

Vet at moralpreken er "jævlig nerd" av meg, men jeg mener benzo er like farlig som heroin og hver eneste tråd om heroin her inne blir spammet med moralprekener så jeg synes benzo-tråder også bør bli spammet med det.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får man økt angst dagen(e) etter du tar 1mg xanor?
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får man økt angst dagen(e) etter du tar 1mg xanor?
Vis hele sitatet...
Jepp både økt angst og sinneutbrudd/aggresjon!
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg lurer på dette her med økt angst dagene etter inntak av benzo... ER det økt angst mer enn i utgangspunktet før benzo eller FØLES det bare som mer angst fordi _kontrasten_ er så stor fra å hatt fri fra angst mens man var påvirka av benzo?
Tjaa va skal man si, smaken var vertfall meget kjemisk, bitter og forjævlig, tok og tygga den bare for og teste smaken, svelgte ned med vann.
1mg var helt fint og chill, tok en liten J 1 time etter intak, ble ganske sløv, men ikke nødvendigvis trøtt ( er trøtt nå da og har lagt meg 4 timer senere) Tror jeg fint hadde håndtert 2mg, men det får bli en annen gang. Ellers så enda kvelden med nachos til kveldsmat + en nydelig gelato iskrem til dessert, haha.

Men ser for meg dette er den perfekte fylleangst medisinen? Eller? Har sikkert sine brukspunkt uten misbruk!
Sitat av Amaste55 Vis innlegg
Men ser for meg dette er den perfekte fylleangst medisinen? Eller? Har sikkert sine brukspunkt uten misbruk!
Vis hele sitatet...
Det er utelukkende slik jeg bruker benzo nå for tiden! 1-2mg xanax når jeg kommer hjem fra fest/byen og skal sove. Tar som regel knekken helt på både hangover og fylleangst, og søndagen kan brukes i senga med en behagelig angstfri afterglow, Netflix og masse snack (får alltid mye matlyst på benzo)!

Nb: Jeg er ofte enda nokså beruset når jeg kommer hjem, så det er viktig å gå rett i seng før effekten treffer såpass at jeg finner på å spise flere. Det har skjedd nok av ganger og ender aldri bra.
Sist endret av Stekesmør; 4. oktober 2021 kl. 23:39.