Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4486
Hei! Noen fotoentusiaster som har lyst å bli med å ta noen bilder i Oslo?
Har et professjonelt kamera jeg skal bruke til å ta noen bilder, hadde vært kult om noen hadde erfaring med foto da jeg er nybegynner.
Rekker ikke denne gangen, men jeg blir gjerne med ved en senere anledning
Det var synd �� Tips til steder jeg kan ta noen litt eksotiske bilder? Alt er relevant bare det er ikke er en blomster osv ��
Jeg tar mye bilder
Sitat av ninjalars Vis innlegg
Tips til steder jeg kan ta noen litt eksotiske bilder?
Vis hele sitatet...
"eksotiske bilder"? please explain.
Er Oslo så fremmed for deg at du synes det er eksotisk?
Mener du erotisk?

Sitat av ninjalars Vis innlegg
Alt er relevant bare det er ikke er en blomster osv ��
Vis hele sitatet...
Hva er galt med blomster?
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg tar mye bilder

"eksotiske bilder"? please explain.
Er Oslo så fremmed for deg at du synes det er eksotisk?
Mener du erotisk?


Hva er galt med blomster?
Vis hele sitatet...
HAHA, jeg lo litt der. Nei tenkte mer sånn deler i byen som kanskje har noen proffe graffiti vegger, malerier, farger eller ja fine steder en kan ta bilder ved. Er til universitet skjønner du, så lite erotikk å finne der as. Men er ikke kjent i byen. Så vet nada om områder som hadde vært kult å tatt bilder ved. i tillegg er jeg alene så har bare googla litt rundt. :P
Graffiti? Oslo er ikke så god.
Ta toget ut av byen (eller gå veldig forsiktig langs skinna) i rettning Ski. Er en god del der.
Hvis du vil dykke dypere må du aliere deg med noen som maler.
Takk for tips! Neida trenger ikke være så heftig, ville bare ha noe unikt ettersom de fleste i klassen tar bildene i samme område, ulike objekter selvsagt, men ofte fra samme brygge/plass osv. Men feks noe alla https://www.tjuvholmen.no/wp-content...ning-man-2.jpg hadde jo vært morsomt om man fikk til et kvalitetsbilde til prosjektet.

Typ et kvalitetsbilde av treet der ville jo vært decent.
Sist endret av ninjalars; 19. september 2021 kl. 21:55. Grunn: Bilde
Akerselva fra Brugata og opp til Sagene kan ha noen kule motiver, men det er nok mye der som er fotografert før.
Yes skal sjekke det ut, sotte hele natta å prøvd forskjellige settings. Har innleveringer kl 24:00 og drar fra oslo kl 5, så blir interessant å se hvilke bilder jeg rekker og om de blir godkjent da jeg er helt fersk i faget.
Telthusbakken-området og Kjærlighetsstien.
Akerselva oppe ved Sagene/Sandaker/Bjølsen.
Alnaelva i Svartdalsparken, er blant annet ei hengebro og noen syke raviner der, gå oppover mot Helsfyr langs hele stien så er det mange nice steder.
Emmanuel Vigelands mausoleum er også ganske utypisk sted for Oslo, med intens arkitektur og noen sinnsyke veggmalerier.