Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2262
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Hadde vert våken så si hele natten, var våken til 08.45 og sovnet og ble vekt klokken 10 igjen ca. Heiv i meg en Nutridrink og tok medisinen min. Etter en time ish så fikk jeg en helvettes kick som jeg antar var medisinen. Var prikk lik makka rus og veldig kraftig også??!. Puppilene mine var tydelig dialert da jeg nesten ikke engang så øyeplommen min.

Jeg er vell litt sjokkert over at dette sjedde :P aldri fått et sånn kick av medisinen som idag. Helt til nå så kan jeg føle en veldig liten "rus". Jeg spiser veldig lite for tiden eller egentelig ingenting lever på Coca colar og Nutridrinker. Noen som kan forklare dette?... Ja jeg har ADHD, jeg går fast på Elvanse, tidligere rusmisbruker er på "Behandling nå". Jeg er bare vant med en veldig veldig liten kick av medisinen som gjør til at jeg må rydde, vaske, skrive. Varer som regel i 4 timer det lille kicket. Men denne gangen mye lengre og hardere kick som lignet veldig på makka. Noen som vet hvordan dette skjedde utifra infoen jeg har nevnt ovenfor?.
Takk for svar på forhånd
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje ditt "rare" kosthold har fucket med biotilgjengeligheten som har gjort at du har tatt opp stoffet veldig fort?

Litt rart med tanke på at lisdeksamfetamindimesilat som er virkestoffet er et prodrug som brytes ned i leveren før du bruker deksamfetamin som er "avfallstoffet" i hjernen. Kanskje du pga lavt blodsukker metaboliserte dette veldig fort da?
Hvor mye veier du, Drsskkr?
Har sagt det før, sier det igjen.

Elvanse oppleves av de fleste som bedre/sterkere/lengre virkningstid enn god Amf.
[/b][/b]
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Har sagt det før, sier det igjen.

Elvanse oppleves av de fleste som bedre/sterkere/lengre virkningstid enn god Amf.
Vis hele sitatet...
Levokomponenten av amf (50% av bestanddelene) gir vell generelt lite eufori og mer motorisk uro/mer påvirkning av puls/blodtrykk. Er god grunn til at man så og si bare bruker dexamf (elvanse/attentin) medisinsk ved adhd/narkolepsi da du får mer av de kognitive effektene og mindre av de kjipe effektene på hjerte- og karsystem.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvor mye veier du, Drsskkr?
Vis hele sitatet...
Er veldig usikker, har gått ned en del i vekt legger jeg merke til da, jeg føler pulsen i ryggen dunker og jeg klarer ikke og reise meg fra sengen fordi jeg er så sulten, fyller mangen med cola og snacks og dritt. Jeg er sikkert rundt noe med 50

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Har sagt det før, sier det igjen.

Elvanse oppleves av de fleste som bedre/sterkere/lengre virkningstid enn god Amf.
Vis hele sitatet...
Er vell sikkert for at dette ikke er utblandet med diverse ting som paracetanol og masse rare ting som tetter nesen. Greia er at jeg føler jeg har et behov for det lille kicket om morgenen for og få igang dagen, men jeg er inne på behandling og dette store kicket som kom frister meg til og misbruke medisinene og kansje gå ut på en sprekk igjen.

Jeg tror det kan være at jeg har gått ned så mye i vekt i det siste at jeg tåler mindre enn før?. Tom mage som dere sier at det oppløser seg fortere. Ligger egentelig helt i ro også så kansje jeg får det kicket fordi jeg sitter og føler etter virkning?. hmm vet ikke?!. Er våken nå tok medisin klokken 9 har et veldig behagelig kick nå, jeg føler meg veldig komfortabel, vil prate åpent, og føler litt sånn press rundt øyene mine, det er sånn jeg ser etter det kicket på medisinene.
Sist endret av Drsskkr; 7. juni 2021 kl. 10:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av OneofaMind Vis innlegg
[/b][/b]
Levokomponenten av amf (50% av bestanddelene) gir vell generelt lite eufori og mer motorisk uro/mer påvirkning av puls/blodtrykk. Er god grunn til at man så og si bare bruker dexamf (elvanse/attentin) medisinsk ved adhd/narkolepsi da du får mer av de kognitive effektene og mindre av de kjipe effektene på hjerte- og karsystem.
Vis hele sitatet...
Elvanse er meget euforisk.
Det du skriver er sikkert rett, men det går ikke an å nekte for at en god dose med Elvanse (50-70mg) gir en kraftig ruseffekt.
Redusert vekt gir høyere konsentrasjon av virkestoff - tror det kan være noe av svaret.

Får du til å hive i deg noen nøtter og banan? Enkelt og veldig sunn snacks som går rett i nebbet. Cola og næringsdrikker gjør at man overlever - ikke mer. Nøtter og bananer gir masse vitaminer, mineraler og sukker, protein og sunt fett.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Elvanse er meget euforisk.
Det du skriver er sikkert rett, men det går ikke an å nekte for at en god dose med Elvanse (50-70mg) gir en kraftig ruseffekt.
Vis hele sitatet...
Det er jo grunna til mer eufori vs gatespeed da man har fjerna levobiten