Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2271
Har en pakke fra Hong Kong jeg venter på fra fedex. Det står på sporing at det er en klareringsforsinkelse i toll. Er snakk om et vanlig headset, hvor lang tid bruker det å ta? Stått sånn siden mandag.
pleier ikke å ta så lang tid, men hadde nok begynt å purre hvis ikke det ikke hat skjedd noe innen fredag, men er jo en god del pakker som kommer inn i disse dager
Hadde en slik lignende sak for litt siden da jeg bestillte 2 klokker fra Sveits, anbefaler deg sende Mail til Fedex og spør evt hvilke papirer di mangler. I mitt tilfelle måtte jeg sende transaksjonsinfo på Mail til fedex slik at toll viste hva varen kostet og om toll var betalt.

Varen din et blitt tatt ut i tilfeldig kontroll og om pakken mangler nødvendige papirer fra avsender blir sendingen returnert. Så anbefaler deg å være litt på forskudd, ta kontakt med avsender og spør om alle nødvendige papirer er sendt, og fedex. Det ble litt mye styr for min del, men fikk pakka 3dager etter estimert leveringsdato. Ligger litt info på nettet om du googler det.

Andre land veit ikke alltid hvor streng toll i Norge kan være og sender ikke alltid med alle nødvendige papirer som feks når pakka blir tatt ut i tilfeldig kontroll..
Sist endret av FuNcEd; 17. mars 2021 kl. 18:23.
Trådstarter
Ok, takk for svar. Sendte de en mail tidligere idag.