Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1895
Hei, jeg skal på tg i år og jeg har røkt hash vær dag siste året, så det jeg lurer på er hva som kan skje om en hund markerer bagen min eller noe av mine ting?

Har ingen planer om og ha med meg noe men lurer på hva som kan skje?

-tysje
Jeg ble ikke markert på flyplasser rundt i verden selv om jeg hadde røykt kvelden før og hunder luktet på klær og bag. Og har du ikke noe på deg så skal det vel godt gjøres å ta deg for noe.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Kan du ikke bare prøve å unngå og ta med deg ting du har røyket i nærheten av? En ny/annen bag burde da være mulig å oppdrive. Det verste som kan skje er vel at en hund markerer, og du må bli med å avlegge pisseprøve. Så da kommer det ann på om du har thc i urinen.
Hva med å slenge baggen en runde i vaskemaskinen før du drar? Så slipper du å bekymre deg. Tror uansett ikke du har noe å stresse over med mindre du faktisk har med deg noe.
tysje's Avatar
Trådstarter
Gode ideer hær ja, jeg tar en annen bag og en ny jakke så håper jeg på det beste.

Blir jeg stoppet og må ta pisseprøve e æ føkd da :/
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Må bare stille et litt off-topic spørsmål: Hvor nøye er de egentlig når de søker igjennom rekkene? Sist jeg var der hadde jeg bager i hylla og oppå, men ble aldri spurt om å ta de ned eller lignende.
tysje's Avatar
Trådstarter
Vet ikke hvor nøie de er på tg, men på grensa da vi ble sniffet ut etter amsterdam tur tok de ut alt som var og sjekket lommer osv på skittentøy.


Oja rekkene! Leste feil...

De lar bare hundene gå mellom og lukte på det som er på gulvet, har aldri blidt bedt om og ta ned noe
Sist endret av tysje; 7. april 2014 kl. 12:19.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
De går bare gjennom rekkene med hund afaik. Er en del feil markeringer så kan godt være at hundene streifer rett forbi.
Sitat av daimeno Vis innlegg
Kan du ikke bare prøve å unngå og ta med deg ting du har røyket i nærheten av? En ny/annen bag burde da være mulig å oppdrive. Det verste som kan skje er vel at en hund markerer, og du må bli med å avlegge pisseprøve. Så da kommer det ann på om du har thc i urinen.
Vis hele sitatet...
For noe pisspreik. Bare fordi en hund markerer deg, så betyr det ikke at du må stasjonen og avlegge urinprøve. Tror du har blitt rundlurt.
Du har noia og tror politiet er ute etter deg. Kankje roe ned røykingen?
Sist eg va på TG meina eg rundt 14 persona elns blei markerte, dei som var dumme nok til å ta med seg noke blei bortvist men dei som kun hadde røyka elns litt før slapp unna meina eg. Tvila på dei går so ekstremt til verks å ta med seg folk som blir markert på stasjonen for å avlegge urinprøve, e nok hovudsaklig kun dei som har med seg noke "godis" som får konsekvensa.
tysje's Avatar
Trådstarter
Sitat av Huttetutta Vis innlegg
Du har noia og tror politiet er ute etter deg. Kankje roe ned røykingen?
Vis hele sitatet...
Har ikke noia, det hadde bare sugd max i blidt busta i et random søk

Hva viss bagen min f.eks blir markert og poletiet spør om og få lete gjennom og sier at jeg skal ta pisseprøve, skal jeg bare nekte for og ha røket? Hva er rette måten å håndtere dette på?
Sist endret av tysje; 7. april 2014 kl. 17:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av tysje Vis innlegg
Har ikke noia, det hadde bare sugd max i blidt busta i et random søk

Hva viss bagen min f.eks blir markert og poletiet spør om og få lete gjennom og sier at jeg skal ta pisseprøve, skal jeg bare nekte for og ha røket? Hva er rette måten å håndtere dette på?
Vis hele sitatet...
Pisseprøve bør du nekte for så lenge hunden bare markerer. Det kan være mange grunner til at hunden markerer på deg, det er så vidt meg bekjent ikke godt nok grunnlag for å kreve en pisseprøve av deg. Men la for all del politiet se igjennom tingene dine. Bare sørg for å ikke ha noe de kan finne der.

Vær hyggelig, du kan jo evt. si at du har lånt bort baggen noen ganger og at det kan være grunnet osv. Men ikke bli supernervøs osv. det er det ingen grunn til
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av Muradi Vis innlegg
For noe pisspreik. Bare fordi en hund markerer deg, så betyr det ikke at du må stasjonen og avlegge urinprøve. Tror du har blitt rundlurt.
Vis hele sitatet...
Slapp av litt, du. Jeg sa at det var det verste som kunne skje, ikke nødvendigvis at det alltid fører til pissings. Det er forøvrig ikke nødvendig å være så krass.