Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2274
Hei :-)

Jeg og to kamerater skal til Amsterdam i mai. Dette blir vår tredje gang, og jeg har tenkt lenge på å prøve noe annet enn Cannabis der nede. Psykedelika interesserer meg, og jeg lurer på om noen har erfaringer med trøfler som første møte med psykedelika? (Naturligvis bortsett fra Cannabis, som kan ha mildt psykedeliske effekter).

Jeg har tidl. på forumet fått tips om 2c-b som førstegangs-trip. Eller MDMA for den saks skyld, virker ikke som om folk har bad trip på det. Dette virker veldig fornuftig, men jeg føler meg ikke helt klar til å begynne å bestille RC på nettet og snorte ting i sofaen. Tåpelig som det er så føler jeg at jeg trenger litt romantisering av situasjonen for at jeg skal bli klar. Å kjøpe noe over disk i Amsterdam og noe som har grodd i jorden føles derfor bedre, selv om jeg vet at det kanskje blir litt hardere og rett på sak :-)

Så, jeg lurer på om noen har erfaringer og eller tips
Når det kommer til psyken så er den god og rimelig stabil. Jeg har for eksempel aldri (som i - aldri) noiet ut på cannabis.

Nyt dagen folks.
Jeg var nylig i Amsterdam og der finner du psykedeliske "avdelinger" om jeg kan kalle det for det. Du kan velge hva slags trøffler du vil ha og noen er sterkere enn andre. Jeg hadde min førstegangstur på syre, men mange jeg kjenner prøvde trøffler som førstegangs og det gikk veldig bra. Jeg kjøpte meg også noen ganske sterke trøffler og tura hardt og lenge, koste meg på det. Tror det skal gå helt fint, trøffler er kjempeartig og ingen ting å være redd for.

Bare spør de som jobber der hva som passer for deg som skal ture for første gang. De kan nok hjelpe deg og vise deg hvilke du kan ta for å få en fin førstegangstur.

Husk at dette er et helt annet nivå enn cannabis og MDMA. Forbred deg på en uforglemmelig opplevelse og bare kos deg så mye du kan! Om det er mer du lurer på finner du omtrent alt du lurer på, på nettet, ellers er det bare å spørre i vei så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan

Lykke til, og kos deg i Amster

Edit: Har aldri hatt en dårlig opplevelse med psykadelika.
Sist endret av roundpotato; 6. mars 2014 kl. 09:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg kom akkurat fra amsterdam, anbefaler "atlantis" trøffelen, den har greit med visuals og fin flyt gjennom.

Veldig fin å chille på hotellrommet, høre på musikk, leke i speilet hehe.
Sitat av Carmex Vis innlegg
Jeg kom akkurat fra amsterdam, anbefaler "atlantis" trøffelen, den har greit med visuals og fin flyt gjennom.

Veldig fin å chille på hotellrommet, høre på musikk, leke i speilet hehe.
Vis hele sitatet...
Det blir nok den stemningen på oss også, låse oss inne på hotellrommet med masse mat og kos. Ellers kan jeg opplyse om at i alle fall én av oss IKKE kommer til å trippe, og det kan være at det bare blir meg som tripper mens de andre bare røyker grønt.

Hvor mange gram tok du med trøfler? Hadde du noen erfaring med psykedelika fra før? Tror ikke jeg prøver meg på Atlantis, men Mexicana som skal være den mildeste

Bortsett fra at alle ikke deltar i det samme, hva tenker dere om det? De røyker lite til vanlig så det blir nok nok for de. Det gjør forsåvidt jeg også nå.
Jeg og en kamerat var i asmterdam i fjord sommer, da kjøpte vi de mildeste som var og trippa i 3-4 timer vi gikk rundt på en gressplen å jagde kaniner utafor hotellet. Good times
Den «Atlantis», som Carmex, anbefalte er nok ikke dum. Jeg gikk for den hakket over – MushRock(s) tror jeg den het – og det gikk fint. Spiste hele boksen, og første gang jeg hadde prøvd psykedelika. Dog en utrolig sterk opplevelse for meg.

Fint å starte på hotellrommet, men kan nesten garantere at du har lyst til å ta en tur ut etter hvert. Da får du også mye mer ut av opplevelsen. Mye stilig arkitektur i amster, artig å se på folk og fyre noen joints i tillegg.

Ønsker deg en magisk opplevelse!
Sitat av tysje Vis innlegg
Jeg og en kamerat var i asmterdam i fjord sommer, da kjøpte vi de mildeste som var og trippa i 3-4 timer vi gikk rundt på en gressplen å jagde kaniner utafor hotellet. Good times
Vis hele sitatet...
Hvordan vil du sammenligne tenketankene og mindrushet i forhold til en solid dose Cannabis? Og hvordan var visuals ?
Jeg og gode venner dro rett fra skolen og til Amsterdam etter fullført muntlig eksamen i fjor, uforglemmelig tur!

Men tilbake til topic - vi prøvde den nest mildeste (husker ikke navn i farten) den andre kvelden, og det eneste vi oppnådde var en utrolig "tids-mindfuck"; vi visste ikke om vi hadde kommet samme dag eller dagen før.. haha :-D

Siste kvelden hadde vi jo vært balle fjerne hele dagen - såklart - og ga flatt faen. Kjøpte hver vår boks av den sterkeste trøffelen og heiv innpå hele greia. Da var klokken rundt 22 på kvelden, og etter en halvtime med intens røyking har jeg egentlig blackout. Men har fått høre av de to som "overlevde" kicket at tre av fem hadde blitt slått rett ut. Det jeg vil frem til er at skal du prøve trøfler, tror jeg det kan være en lur idè å ikke være like cannabisfrelst som det vi var den dagen. :-)
Jeg delte den nest svakeste med en annen, og hadde det drit fett, lite visuals, gardinene var bare litt trippy, men den sykeste euforien jeg noen gang har vært borte i! det eneste jeg kan si er at trippen var ren kjærlighet, utrolig morsomt. Det du må huske er at du ikke bør spise så mye før du spiser trøflene, hun jeg delte den med kastet opp (det smaker helt forferdelig) men hun spiste resten av soppen sin og koste seg
Gøy :-)
Tenker ikke å ha røykt noe Cannabis før, nei :-)
Syntes ikke det går an å sammenligne en solid dose cannabis med trøfler, men du må nesten bare teste det ut for å skjønne det.

Go for it dude, du vil ikke angre
Prøvde trøffler for første gang av typen Mexicana (mildeste tror jeg) og den fikk jeg sykt latterkrampe av! Etter noen timer skulle vi gå ut av hotellrommet, og det var som å være drita, sjanglet til side, men bare lættis! Gleder meg til å dra ned dit i April!
Fyfaen, jeg får så sykt lættis av de trøfflene der! Spist Atlantis og mushrocks, begge funker fett! Bli på hotellet de første timene å gå ut litt senere å fyr opp noen gode feite joints! Spis hele boksen, dere kommer til å ha sykt fett!��