Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 562
Hei Freaks! siden forrige tråd ble slettet så spør vi igjenn. (don't you dare to delete this one too) Om du skulle kjøpt deler for å bygge opp en helt ok pc som ikke trenger å kunne kjøre noen andre spill enn AOE 1 og 2
ehh, til besteforeldra dine? Ville heller ambefale nettbrett.
Trådstarter
Det må være stasjonær. denne her synger på siste verset.
Du skal ha ein pc hos besteforeldra dine som er stasjonær som skal kjøre spel, som eg antar at du skal bruke? okay fair enough, skal sette samen ein billig pc til deg, kva er budsjettet?
Trådstarter
De trenger en ny en, men eg vil kunne spille AoE 1 og 2 kansje 3. budsjett er litt fritt, men hold det så lavt som mulig. trenger ikke være en hardcore gamer pc
Tok en titt på komplett og dette var billigeste jeg fant:
http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10538

Såg også på system kravene for AOE, noe som denne PCen toppet lett.
Off topic: Besteforeldrene mine går av en eller annen grun altids for gaming laptops da dem skal ha nye. Kansje dem tror dem holder lengste eller noe.
On topic: får desverre ikke søkt opp stort nå siden jeg ikke er i nærheten av noen pc men du kan jo også bare gå for en av de ferdig bygde pcne DELL og slikt har
Skal du ha en Pc som skal holde lenge så kjøper du ikke en "gaming laptop" da de overoppheter og tar selvmord pga varmen de lager.
haha, tøft, @robojot. det mest tekniske bestemødrene mine har er mobiltelefoner!

Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Skal du ha en Pc som skal holde lenge så kjøper du ikke en "gaming laptop" da de overoppheter og tar selvmord pga varmen de lager.
Vis hele sitatet...
Vist du gamer på dei ja. men om ikkje har du berre sløst vekk penger på ein pc som gjerne halder seg kald lenge
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Skal du ha en Pc som skal holde lenge så kjøper du ikke en "gaming laptop" da de overoppheter og tar selvmord pga varmen de lager.
Vis hele sitatet...
Det er vell heller omvendt?

Gamer du på en "vanlig" bærbar (har som regel dårlige kjøleløsninger), så blir det veldig varmt.

Men gjør du dette på en "gamer" bærbar, så har denne som regel LANGT bedre kjøling.