Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1491
Hei!

Har et kjapt og enkelt spørsmål;
Om man blir tatt med f. eks. oversettelsesprogram på PCen under språktentamen i VG2, kan læreren da stryke deg i selve standpunktkarakteren i faget - eller bare selve tentamenen?

Har lest litt men er litt usikker fremdeles. Kan ikke risikere å få IV i språk..

Til informasjon så ligger jeg og vipper mellom 3 og 4 i karakter og har hatt alle prøver/fremføringer det siste semesteret.
Du får stryk på selve tentamen og kanskje nedsatt oppførsel.
Jukser du på eksamen derimot tror jeg du stryker i hele faget.
Hvorfor risikere å bli tatt for juks på en tentamen i VG2? Ligger på du 3-4 til vanlig bør du vel klare å bestå denne... Ha tro på egne ferdigheter!
Trådstarter
21 6
Sitat av Tawon Vis innlegg
Hvorfor risikere å bli tatt for juks på en tentamen i VG2? Ligger på du 3-4 til vanlig bør du vel klare å bestå denne... Ha tro på egne ferdigheter!
Vis hele sitatet...
Hvorfor tror du jeg ligger på 3-4? he he
Pokemon addict
HuskaIkke's Avatar
Sitat av OnkelDidrik Vis innlegg
Hvorfor tror du jeg ligger på 3-4? he he
Vis hele sitatet...
"Til informasjon så ligger jeg og vipper mellom 3 og 4 i karakter og har hatt alle prøver/fremføringer det siste semesteret."

Derfor...
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
"Til informasjon så ligger jeg og vipper mellom 3 og 4 i karakter og har hatt alle prøver/fremføringer det siste semesteret."

Derfor...
Vis hele sitatet...
Han mente nok at han har jukset til seg de karaktere også.
Sitat av HuskaIkke Vis innlegg
"Til informasjon så ligger jeg og vipper mellom 3 og 4 i karakter og har hatt alle prøver/fremføringer det siste semesteret."

Derfor...
Vis hele sitatet...
Tror nok han mener at oversettelsesprogram har reddet han til 3-4 hittil.

Har vært i samme båt selv, men det er å stå på! Utrolig hvor mye man lærer bare man går inn for det på et par dager.