Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 625
Hei.
Jeg har spilt online poker i et par år nå(Pokerstars), men er fortsatt usikker på hva som er mest riktig for meg å spille? Jeg er en spiller som spiller stort sett veldig "safe", og spiller rundt 20% av hendene og av og til spille usikre hender på sen posisjon. Hvilket type turnering eller ringbord passer best for meg å spille mener dere? Evt noen tips?

Og jeg har merket at ting blir fort veldig uforutsigbart. Hva mener dere? Er det ringbord eller turneringer dere har hatt mest profitt?

Takker for hjelpen
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hvilke limits spiller du? Har merket at på microlimits så kan det fort være umulig å få noe ut av cash games, men micro limit SNG's er litt enklere å mekle penger ut av.
Hovedfordelen med SNG er at du begrenser tapene dine. Uansett hvor mye du tilter, så mister du ikke mer enn turneringsinnsatsen. Det krever også at du er litt mer dynamisk, og avpasser spillestilen etter antallet og typen personer.
slaekke's Avatar
Trådstarter
33 3
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Hvilke limits spiller du? Har merket at på microlimits så kan det fort være umulig å få noe ut av cash games, men micro limit SNG's er litt enklere å mekle penger ut av.
Vis hele sitatet...
Spiller No Limit Hold 'em. Mener du Sit n go turneringene med lav buy-in ?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av slaekke Vis innlegg
Spiller No Limit Hold 'em. Mener du Sit n go turneringene med lav buy-in ?
Vis hele sitatet...
Japp, prater om microlimits. Som sagt i tråden er det også enklere å holde seg unna tilt og opprettholde BRM når man spiller SnG's.
slaekke's Avatar
Trådstarter
33 3
ok! For en uke siden spilte jeg meg opp fra 17$ til 30$ ved at jeg bare spilte SNG Knockout med 1.50$ buy-in , så jeg syntes det gikk bra med den spillemåten, så jeg fortsatte med det.. men nå er banken min er på 20$. Så jeg er litt frustrert..