Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 815
Hei kompisen min og jeg hadde tenkt å spille WoW idag men så får vi opp en feilmelding hver gang han prøver å logge på! Han har kunnet spille WoW hjemme på den stasjonere men nå som han har med bærbar så virker det ikke. Pcen er bra nok til å kunne kjøre WoW, jeg har googlet feilmeldingen og fant ingen svar så nå prøver jeg meg her! Dette er en trial account forresten men han skal fortsatt kunne spille! Her er feilmeldingen

There was a problem logging in with this account.
You may not have a World Of Warcraft game
attached to your account, or may be logging
into a region different from the one you created
the acount in. If you continue having trouble please contact customer support!

Takk på forhånd!
Kanskje han har lastet ned US versjonen av WoW på bærbaren?
Nei vi har sjekket dette men når jeg går på Battle net accounten hans ser jeg at det står Region:America And Oceania
På wow trial accounten hans! Er det noen måte å få endret dette på?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Det er vel ikke et US/EU problem? At han fks har EU wow konto, men lastet ned US klient på laptopen?

Sitat av Fredrik892 Vis innlegg
Nei vi har sjekket dette men når jeg går på Battle net accounten hans ser jeg at det står Region:America And Oceania
På wow trial accounten hans! Er det noen måte å få endret dette på?
Vis hele sitatet...
Nei, ikke uten betaling tror jeg. Men er det bare en trial kan han vel bare lage ny?
OK da lager jeg kanskje en ny men har contacta Support så hvis ikke det er hjelp der lager jeg bare en nå.

Kan en Moderator Eller Admin vennligst slette tråden siden vi har kontaktet Blizzard Support?
sorry, men dette er prøvd før. Jeg spiller på EU, min beste kompis spiller på US. Hadde vi bare kunnet betalt for å konvertere kontoen hadde vi gjort dette for lengst. Kontaktet blizz support, men de sa det ikke lot seg gjøre.

Beklager, men om han spiller på US serverene er det ikke mye å gjøre.

Uansett kan det være som tidligere nevnt her at klienten som er installert er for EU, mens kontoen er for US (eller omvendt).

for å forandre dette må du finne "realmlist.wtf" (i wordpad) i wowmappa di. Deretter forander teksten der.

Om du skal spille på US servere skal det stå noe slikt:

set realmlist us.logon.worldofwarcraft.com
set patchlist enUS.patch.battle.net:1119/patch
set realmlistbn ""
set portal us

- For EU servere:

set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
set patchlist enGB.patch.battle.net:1119/patch
set realmlistbn ""
set portal eu



Håper dette hjalp