Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 682
Jeg sluttet nettopp på urinprøver etter å ha bli tatt av snuten, og jeg lurte på om de kan ha random urinprøver uten at jeg godkjenner eller skriver under på noe. Jeg skrev under en kontrakt for 6 mnder, intet mer, intet mindre.
Sitat av prake Vis innlegg
Jeg sluttet nettopp på urinprøver etter å ha bli tatt av snuten, og jeg lurte på om de kan ha random urinprøver uten at jeg godkjenner eller skriver under på noe. Jeg skrev under en kontrakt for 6 mnder, intet mer, intet mindre.
Vis hele sitatet...
Nei, da er det bare og begyne og røyke igjen ( Du trenger ikke )
Men, om politiet har en ''skjellig grunn'' til mistanke kan dem få en prøve av deg.

Men dem ikke dukke opp på døra di og si du skal pisse, da må dem vel ha en dommer eller noe til og skrive under på det. Og det skjer ikke!
var en gjeng som ble busta for 2 - 3 år siden, vi skulle gå på pisseprøver i et halvt år til et år.
jeg ble "piss-lei" så jeg starta som "normalt" og prøven ble positiv. fikk en bot og har ikke hørt noe siden og det har heller ikke de som ikke røyka og fullførte pissinga.
så tviler på at de plutselig ringer og ber deg komme og legge igjen en skvett
bor selv på en liten bygd der å buste noen for litt røykings er århunderets store ting i forhold til og prøve og spore opp "hvem eieren av mobilen som ble funnet utom rema er"
Trådstarter
3 1
Beroliggende å høre. Merker at noiaen er der, men den blir fort borte så snart jeg fyrer
Takk for svar, gode vibrasjoner!
Sist endret av prake; 6. september 2011 kl. 20:06.