Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1955
Det er et år og 2 mnd siden jeg røykte cannabis. Jeg kan bli testet, enten ved hår, urin eller blodprøve i August 2013. Bør jeg bekymre meg?
Nei, THC kan spores opptil 90 dager ved hårtest.

Du er safe

Ro deg ned...
Med mindre du ikke har klipt håret innen aug 2013, så nei. Hårprøve er forsåvidt ikke vanlig praksis og det er ikke nubbsjans at det ligger i urin eller blod etter så lang tid.
Takk! Sikkert feil forum for spm. nr. 2, men barnevernet vet at jeg røykte cannabis 2-3 ganger. Det ble ikke noe mer enn en samtale mellom min far og dem, aldri noen møter eller lignende. Fikk et brev hvor saken ble "henlagt" da ingen av partene så noen fare for gjentakelse. Kan militæret/politi få tak i denne informasjonen, eller gjelder taushetsplikten såpass langt som førstegangstjeneste/politihøyskole? Er det trygt å svare at jeg aldri har brukt cannabis?
Du kan ikke bli straffet i Norge for å ikke inkriminere deg selv(avsløre seg selv), så bare si at du aldri har prøvd
Sist endret av Membranplan; 5. september 2011 kl. 22:02.
Sitat av Membranplan Vis innlegg
Du kan ikke bli straffet i Norge for å ikke inkriminere deg selv(avsløre seg selv), så bare si at du aldri har prøvd
Vis hele sitatet...
Stod at ifølge en eller annen paragraf kunne falsk informasjon til forsvaret føre til fengsel fra 2 mnd til 3 år.
tru nok itj det gitt!
Cookie Monstah ^_^
Sitat av SakiMo Vis innlegg
Stod at ifølge en eller annen paragraf kunne falsk informasjon til forsvaret føre til fengsel fra 2 mnd til 3 år.
Vis hele sitatet...
om du gir falsk informasjon til sersjanten din NÅR du er i militæret, så kan du nokk få straff, men vet ikke 3 år i fengsel :P chill out mate
Haha, tror du fikk en ''paranoid-lidelse'' etter du har røyka! Ta det helt med ro, om noen spør deg har du aldri røyket
Kos deg i forsvaret