Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 5546
Hei, har en vennine her som har vært på terrasen i 4-5 timer nå etter att vi har dratt ett par linjer og vært på byen. Jeg har sittet ute med henne hele tiden, men nå begynner det og bli kaldt! Hun vil ikke komme inn pga. att hun påstår det skal lukte/stinke amfetamin av henne, noe som er grunnen til at hun sitter ute med tanken på att vinden fjerner lukta. Jeg tror dette er bare noe psykisk , men får ikke bekreftet om hun lukter amfetamin fordi jeg ble tett i nesen for 3-4 timer siden :/ så det jeg lurer på er om det er mulig og lukte amfetamin fra kroppssvetten din ? (eller om lukta kommer på andre måter? or else this myth is busted)
Sitat av Cannabidiol Vis innlegg
Hei, har en vennine her som har vært på terrasen i 4-5 timer nå etter att vi har dratt ett par linjer og vært på byen. Jeg har sittet ute med henne hele tiden, men nå begynner det og bli kaldt! Hun vil ikke komme inn pga. att hun påstår det skal lukte/stinke amfetamin av henne, noe som er grunnen til at hun sitter ute med tanken på att vinden fjerner lukta. Jeg tror dette er bare noe psykisk , men får ikke bekreftet om hun lukter amfetamin fordi jeg ble tett i nesen for 3-4 timer siden :/ så det jeg lurer på er om det er mulig og lukte amfetamin fra kroppssvetten din ? (eller om lukta kommer på andre måter? or else this myth is busted)
Vis hele sitatet...
Nei jeg er egentlig rimelig sikker på at man ikke kan lukte amfetamin, viss du såklart ikke jobber i en meth lab da. Kan være hun har noe amfetamin partikler i nesen som kanskje gjør hun lukter amfetamin, be hun snyte nesen sin, og viss hun fortsatt er overbevist om at hun lykter amfetamin, kan du be henne ta seg en dusj bare for og få henne til og slutte med den tanken hun har.
Synes det virker som at kropplukten på amfetamin er annerledes en til vanlig. Svetter ut kjemisk lukt.
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Svetter ut kjemisk lukt.
Vis hele sitatet...
helt riktig forklart akkurat som hun forklarer lukten av seg selv også
Høres ut som hun bare har en nedtur på makka . blir litt svett å føler seg dritt .
Nja, vet ikke helt jeg. Men selv erfart at jeg synes at svetta mi lukter litt anerledes på makka.
Men kan jo fort hende at det bare er hjernen som tuller litt med deg på makka.?

Skal jo også sies at man svetter en god del en normalt på amf+ at man ofte får i seg alt for lite mat og drikke. Kan jo hende at det har en faktor i spillet der også.
Har luktet pepper av hele meg etter en kveld med amf, og Spesiellt på badet etter at jeg har dusjet etter pepperfest
Dere som mener at dere selv lukter annerledes etter en kveld med amf - har dere noen gang tenkt på at det kanskje er deres egen luktesans som har endret seg og ikke at kroppen lukter annerledes? Har dere feks merket at andre som har brukt amf lukter rart når dere ikke har brukt noe?
Sist endret av pappagutt; 4. september 2011 kl. 12:04.
Ikke uvanlig at kjemikaliene du har fått i deg kommer utigjen gjennom svetteporene.
Sitat av pappagutt Vis innlegg
Dere som mener at dere selv lukter annerledes etter en kveld med amf - har dere noen gang tenkt på at det kanskje er deres egen luktesans som har endret seg og ikke at kroppen lukter annerledes? Har dere feks merket at andre som har brukt amf lukter rart når dere ikke har brukt noe?
Vis hele sitatet...
Har merka at andre har lukta amf etter de har brukt det. Kan være placebo, men mener hvertfall at man kan lukte det gjennom svetten.
Ellers så er det bare peppern som ligger i nesa og dufter.
Hvordan kan én "svette med kjemisk lukt"??
Det kan da vel ikke helt være pga amften, det er jo såpass lite man drar inn, ikke sant?!?

Offtopic: Dere som veit dette; hvor stor/tjukk en linje 'vanlig' rusdose, og omtrentlig hvor mye er det i vekt?
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Hvordan kan én "svette med kjemisk lukt"??
Det kan da vel ikke helt være pga amften, det er jo såpass lite man drar inn, ikke sant?!?

Offtopic: Dere som veit dette; hvor stor/tjukk en linje 'vanlig' rusdose, og omtrentlig hvor mye er det i vekt?
Vis hele sitatet...
Spørs vel brukeren, men rundt omkring 0,1g antar jeg er 1-2 linjer.
Jeg brukte amfetamin I.V å merket det.
Dette tviler jeg på er noe man tror fordi man er rusa eller har nedtur.
Lukten sitter igjen i klærne etterpå.

Har en kompis som hadde peppersvettelukt i bilen sin lenge etter vi hadde kjørt tur på en varm sommer dag speeda som pokker.
Sist endret av DrPerception; 5. september 2011 kl. 01:22.
Sitat av Dantie Vis innlegg
Spørs vel brukeren, men rundt omkring 0,1g antar jeg er 1-2 linjer.
Vis hele sitatet...
Og da er vel 1 linje ca 5cm lang og relativt tynn da??
Samme greia også med cola vel??
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Og da er vel 1 linje ca 5cm lang og relativt tynn da??
Samme greia også med cola vel??
Vis hele sitatet...
Opplever at cola pleier å ha litt større volum per gram en amfetamin.
Det er tross alt ikke spesielt mye hvitløk man skal spise før man får hvitløksånde som varer en hel dag...
Sitat av Muradi Vis innlegg
Ellers så er det bare peppern som ligger i nesa og dufter.
Vis hele sitatet...
Joda, det er vel det mest logiske. Men hvordan forklarer du det da, at en person som ikke har tatt amfetamin, kan lukte det da?

Jeg tenker som sagt placebo, men er ikke helt sikker.
Ja, lukter som faen av deg.
Jeg tror ikke det lukter anderledes av kroppen din, men snarere klær og ting man har tatt på osv. Etter lange helger og mye pepper (spes hvis den er av dårligere kval og i blandet mye grums) så kan jeg lukte det på klærne og mobilen osv som kanskje har ligget i samme lomme osv
Det vil nok lukte sterkt av svetten som har fått ligge en stund, og jeg kan si meg enig at det kan minne om kjemisk lukt, men jeg vil heller tro det rett og slett handler om mye avfallsstoffer i svetten som gjør at den lukter litt sterkere.

Uansett vil nok ikke folk som ikke vet det på forhånd legge merke til det, og om de legger merke til svettelukt kan de ikke gjette at det handler om amfetamin.
Sitat av pappagutt Vis innlegg
Dere som mener at dere selv lukter annerledes etter en kveld med amf - har dere noen gang tenkt på at det kanskje er deres egen luktesans som har endret seg og ikke at kroppen lukter annerledes? Har dere feks merket at andre som har brukt amf lukter rart når dere ikke har brukt noe?
Vis hele sitatet...
Dette er jeg helt enig i! Men vet av erfaring at jeg svetter meg når jeg bruker amf .