Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2296
Hei
Noen som vet om en norsk side som selger karbonfilter til bonger?
Ser de har det på utenlandske sider, med de skal ha like mye i frakt som karbonfilteret koster....

takk
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Mowglid: Han mener ikke et kullfilter som brukes i dyrkesammenheng, han snakker om en adapter til en bong som kan rense røyken: http://forum.grasscity.com/recreatio...effective.html
Dodecha: jepp ett sånt ett. Koster ikke en dritt egentlig, men må som nevnt før betale mer for sendingen enn for den jævla karbonfilteret...
Og jeg vil helst ha en McFinn's Carbon filter (http://aqualabtechnologies.com/glass...ter-18-mm.html)
My bad, trøtt igår. Fikk tydeligvis bare med meg karbonfilter... :P
null stress
MEN, er det noen som vet om noen ? Har ikke funnet noen selv, men sidene i norge blir jo ikke så veldig reklamert for , så kanskje noen vet om noen???
Hvordan kan dette IKKE være mer utbredt? Etter et par google-søk virker jo dette som et must til alle stoners. Jeg har selv kuttet veldig ned på røykinga pga litt astma-problemer, hadde vært kjekt om jeg kunne røyke uten å skade lungene mine like mye.

Jeg sliter litt med å finne ut hvordan man bruker dette, så har et par kjappe spørsmål:

Er det en standard"størrelse" på dette, som passer til alle bonger?
Hvor i bongen har man filteret, rett ved brønnen, før vannet? Eller har man det rett "etter" vannet?
Mister man noe særlig THC?(ser at det er en del folk som mener litt av hvert)
Og som trådstarter lurer på, hvor får man kjøpte det?
Nei, de er ikke standard, de kommer som bonger selv i 14, 18 og 29mm
Filteret sitter ertt etter brønnen/sliden og sitter før vannet.
De som har det sier de ikke har merket noen effekt, og de blir like steine som før
De selges overalt faktisk, som aqualab, grasscity og everyonedoesit, men det koster like mye å sende de som de koster nesten....