Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2614
Hei medfreaks!
Jeg er ofte i sentrum og kjøper kebab, men jeg begynner å gå lei dalia. noen som vet hvilken jeg bør styre unna og hvilke som er gode? pris har også litt å si.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Daniel Rullekebab på Laksevåg, ingen over, og ingen ved siden

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Keba...e-1935994.html
Sist endret av djxfade; 24. august 2011 kl. 13:05.
Daniels er langt nede på listen min hvert fall. Til og med 35 kr kebabene i byn er jo bedre, xfade!

Etter jeg prøvde Shana kebab rett bortenfor Laksevåg senter så har ikke jeg gått andre steder. Skikkelig kjøtt.
"Shana" selv ser jo ut som den kokain dealeren, hakket over scarface, haha. Det er damens hans som lager kebaben, hun er norsk.(Og streng) Grrr.
daniels er så sykt dårlig..... er ikke verdt pengene i det heletatt!
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Nei, uff :P Chana er den værste møkken jeg har smakt :P
Bare for å legge til så er Den på åsane storsenter den beste. men den er dyr og jeg slutta å gå der etter at jeg fikk en kladd med hår i bunnen av kebaben, yukk!
Sitat av djxfade Vis innlegg
Nei, uff :P Chana er den værste møkken jeg har smakt :P
Vis hele sitatet...
Chana ja, stemmer det!
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Sitat av djxfade Vis innlegg
Daniel Rullekebab på Laksevåg, ingen over, og ingen ved siden

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Keba...e-1935994.html
Vis hele sitatet...
Enig her, når jeg er hjemme i Bergen så er det et must med en tur innom Daniels.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Daniels er langt nede på listen min hvert fall. Til og med 35 kr kebabene i byn er jo bedre, xfade!

Etter jeg prøvde Shana kebab rett bortenfor Laksevåg senter så har ikke jeg gått andre steder. Skikkelig kjøtt.
"Shana" selv ser jo ut som den kokain dealeren, hakket over scarface, haha. Det er damens hans som lager kebaben, hun er norsk.(Og streng) Grrr.
Vis hele sitatet...
Haha, scarface ja! Men er Chana åpen fortsatt da? Trodde de var blitt nedlagt jeg, men nå har jeg ikke vært der på lenge heller da. Bare synes det så ganske stengt ut sist jeg kjørte forbi.
Digger de på Daniels, men synes den på sjappa atmed Konsertpaleet er veldig god også! Må prøves
Bergen kebab(Teateret), Facil(Bergen kino) og Dalia(BT-huset) er etter min mening de beste i Bergen sentrum.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Daniels er langt nede på listen min hvert fall. Til og med 35 kr kebabene i byn er jo bedre, xfade!

Etter jeg prøvde Shana kebab rett bortenfor Laksevåg senter så har ikke jeg gått andre steder. Skikkelig kjøtt.
"Shana" selv ser jo ut som den kokain dealeren, hakket over scarface, haha. Det er damens hans som lager kebaben, hun er norsk.(Og streng) Grrr.
Vis hele sitatet...
Lenge siden du har spist kebab? De fleste i byen har økt prisene til 40kr/45kr

Selv mener jeg at Facil er best av billigkebabene.
Sitat av Mangooz Vis innlegg
Lenge siden du har spist kebab? De fleste i byen har økt prisene til 40kr/45kr

Selv mener jeg at Facil er best av billigkebabene.
Vis hele sitatet...
Hehe, ja er en god stund siden sist.