Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1396
God kveld, freaks!

Tenkte jeg skulle se "Iron Sky" (Nazistene som dro til baksiden av månen), men så er det enda ingen mulighet for å få leid seg en film på PS3. MUBI er vel det eneste som er tilgjengelig, og har tilnærmet 0 med utvalg av filmer.

Liker ikke å laste ned og vil heller betale en liten sum for å få sett film enkelt og greit med undertekster osv. Netflix kommer vel om ikke altfor lenge, så får satse på at det blir bedre da. Uansett, det hjelper meg svært lite i kveld. Er det ingen annen utvei enn å laste ned? Isåfall er det noen som kan hjelpe meg med å få satt på undertekster så jeg kan få sett film på hjemmekinoen? PS3 media server har jeg prøvd uten å lykkes (feil innstillinger, mest sannsynlig). Å koble PCen rett til projektoren, og lyden til hjemmekinoanlegget blir også trøblete

Noen som kan hjelpe en freak i nød?

- Marr
Sist endret av Marr; 2. oktober 2012 kl. 20:08.
Det er stort sett lett å finne undertekster. subscene.com er veldig fin til dette.

Du kan og ta hele filnavnet til filmen og google det sammen med subtitles på slutten.

Eventuelt kan du sende meg filnavnet på PM, så kan jeg prøve å finne teksten for deg.

Edit: Legger merke til at du skal ha det på DVD-spiller? Ofte kan du legge teksten inn med samme navnet som filmen, men det er ikke alltid det fungerer, så det må du nesten bare prøve ut.
Sist endret av Fuzzybossen; 2. oktober 2012 kl. 20:22.
I Media Player Classic har man muligheten til å legge på undertekster svært enkelt, ved en innebygd funksjon.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Se film uten undertekst er jo utmerket engelsk lærdom
Det du kan gjøre er å skaffe deg DNS fra www.unblock-us.com, 7 dager gratis prøve. Samt registrere en PSN konto som er sier er i USA. Da vil få tilgang til div tjenester som bare er tilgjengelig i usa.

Slik bruker jeg netflix for eksempel. Hadde tenkt å prøve ut hulu også men der fikk man ikke registrere seg uten bank kort fra usa :/

Men med dette får du jo ikke undertekster da, så om dette er helt nødvendig så er ikke dette noe alternativ.
Sist endret av Shudo; 2. oktober 2012 kl. 22:40.
lurker
Marr's Avatar
Trådstarter
Sitat av uzen Vis innlegg
Se film uten undertekst er jo utmerket engelsk lærdom
Vis hele sitatet...
Tysk film er ikke like kult da Men joa, er jo super måte å lære engelsk på. Lengter mest etter underteksten på filmer hvor det er viktig å følge veldig godt med, og mange vanskelige ord.

Det ble til at jeg tok bilen ned til megastore og kjøpte en BD

Sitat av Shudo Vis innlegg
Det du kan gjøre er å skaffe deg DNS fra www.unblock-us.com, 7 dager gratis prøve. Samt registrere en PSN konto som er sier er i USA. Da vil få tilgang til div tjenester som bare er tilgjengelig i usa.

Slik bruker jeg netflix for eksempel. Hadde tenkt å prøve ut hulu også men der fikk man ikke registrere seg uten bank kort fra usa :/

Men med dette får du jo ikke undertekster da, så om dette er helt nødvendig så er ikke dette noe alternativ.
Vis hele sitatet...
Takk, det skal jeg teste ut! Er i hovedsak det å leie film som frister mest Hvordan fungerer netflix, er det stort utvalg av filmer og i god kvalitet (1080?)?
Sist endret av Marr; 2. oktober 2012 kl. 22:53.
Sitat av Marr Vis innlegg
Takk, det skal jeg teste ut! Er i hovedsak det å leie film som frister mest Hvordan fungerer netflix, er det stort utvalg av filmer og i god kvalitet (1080?)?
Vis hele sitatet...
Jeg har netflix, og anbefaler det varmt.
Koster under 50-lappen i måneden innkludert dns fra unotelly.
Man kan i prinsippet få netflix gratis om man bruker spendon-kort + 30-dager gratis kampanjen som netflix kjører, og lage en ny konto hver 30'te dag med nytt spendon-kort. (pengen på spendon-kortet bruker du seff opp på andre ting)

De har top gear, mythbusters, family guy, masse rare filmer som jeg aldri har hørt om før osv.
Siden unotelly har 8 dager free trail og netflix har 30-dager free trail med enten "netflix.com/bacon" eller "netflix.com/phillyd" så burde du teste det ut uansett...

benytt http://www.hotspotshield.com/ når du regger konto på netflix om du ikke får fiksa dns'n først.

anngående 1080p så antar jeg det kommer ann på båndbredden min...
video'n min går noen ganger ned i kvalitet om noen på nettverket plutselig begynner å laste ned noe stort.
Men den "buffrer" aldri.
Sist endret av Turbolego; 2. oktober 2012 kl. 22:58.