Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 872
Hei!

Jeg spiller "The Elder Scrolls V: Skyrim" (jeg også), og for tiden er jeg mage (Breton), og driver med noen quester på The College of Winterhold. Jeg quicksavet for noen timer siden, og da jeg kom tilbake til spillet igjen, hadde jeg tydeligvis fått evig magica...
Når jeg kaster spells (som "Lesser Ward" og "Healing"), kommer ikke magica-måleren opp engang... Og når jeg kaster tyngre destruction-spells (som "Lightning Bolt"), forsvinner kanskje 1/20 av magica-baren, og så fylles den opp med en gang.
Jeg har prøvd å slåss med "gyldige" fiender (som banditter osv.), og det er ingen forskjell... Jeg har også prøvd å lete på nettet etter en kode som gir deg evig magica (og som også skrur det av, så jeg kanskje kunne skru det på og av, så det forsvant), men jeg fant ingen slik kode. Det nærmeste jeg kom var GodMode, og det hjalp ingen ting :P
Men hvis noen vet om en kode for å få ubegrenset magica, så vær så snill og gi den til meg; kanskje det hadde hjulpet å skru den på og av

Vet at noen kommer til å si at det bare er digg å ha evig magica, men jeg har egentlig lyst til å spille spillet som det er ment til å spilles, og det er faktisk utrolig irriterende å bli "tvunget til å jukse" på denne måten
PS: Steam-clouden min har vært litt av og på nylig, kan dette ha noe å si...?

Håper noen har noen gode råd... Setter pris på all hjelp!
Aner ikke hvordan du kan få det vekk, men har en "lovlig" måte å få evig magicka på. Hvis du er destruction så enchanter du bare gearet ditt til 25% less destruction spell cost på flere pieces.
Ja, har lest det; hvis du enchanter 4 deler med 25% less cost hver, så får du naturlig vis 100% less cost :P
Men nå er det jo på en måte det motsatte jeg vil ha tak i, da
Hei sann det samme skjedde med meg ta av gearet ditt og så på igjen
Hmm... Det hjalp ikke...
Mener du da "apparel"? Tok av alt jeg hadde på, prøvde, glitchen var der fortsatt, tok det på igjen, og det var ingen forandring...
Sitat av kilroy1995 Vis innlegg
Ja, har lest det; hvis du enchanter 4 deler med 25% less cost hver, så får du naturlig vis 100% less cost :P
Men nå er det jo på en måte det motsatte jeg vil ha tak i, da
Vis hele sitatet...
Er dette naturlig?

100kroner
25% av dette, er 75.
Får du enda en ting med -25%, blir jo dette 25% av 75. Altså 56,25. ikke 50.
Aha! Jeg har funnet det ut nå!

Det er fortsatt ganske snålt, men jeg kom på at jeg skulle sjekke "Active Effects" (under Magic), og der stod det to effects jeg aldri hadde sett før:

"Fortify Magica: +100 Fortify Magica 2 hours"

Det var to stykker av denne, og da jeg hadde klikket "Wait" i et par døgn, var de borte, og alt var som normalt igjen.
Vet ikke helt om dette var en bug / glitch, eller om dette er noe jeg har fått fra en quest jeg nylig har gjort, men det ser uansett ut som at jeg kun trenger å vente en stund, så går det over av seg selv.
Får vel nyte den lille superkraften jeg har fått så lenge... hehe

Admin kan sikkert stenge denne tråden, da problemet har blitt løst.

Sitat av laxzzi Vis innlegg
Er dette naturlig?

100kroner
25% av dette, er 75.
Får du enda en ting med -25%, blir jo dette 25% av 75. Altså 56,25. ikke 50.
Vis hele sitatet...
Det er ikke sånn akkurat dette fungerer, skjønner du.
Når du har fks. 2 gjenstander som har 10% og 15% cost redution, så legges prosentverdien sammen, så det blir 25% tilsammen.
Da blir det også logisk at hvis du har 4 gjenstander med 25% hver, så får du 100%
(i og med at 25 x 4 = 100 så vidt jeg vet)