Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1815
Hey. Kjøpte meg et par med hoppesko for et par uker siden. Har ikke fått prøvd dem enda, får vente på bedre vær og føre. Er det noen andre freaks som har et slikt par og som eventuelt har noen videoer av seg selv å dele?
Sist endret av ivioynar; 10. mars 2012 kl. 20:44.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Vær forberedt på mye fall og skrubbsår, med mindre du nøyer deg med å liste deg rundt på disse.

Er iallefall en viss kontroll over de så lenge du har noen ordentlige, og har valgt riktig vektklasse.
Hehe, faen det så fett ut! Kanskje jeg også skal slå til på et par!
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hehe, faen det så fett ut! Kanskje jeg også skal slå til på et par!
Vis hele sitatet...
Nypris er 2570,- og de ble kjøpt på www.mahadet.no

Add: En video av de faktiske hoppeskoene. Litt fetere triks en den første videoen.
Sist endret av ivioynar; 10. mars 2012 kl. 20:45.
Sitat av Tawon Vis innlegg
Nypris er 2570,- og de ble kjøpt på www.mahadet.no

Add: En video av de faktiske hoppeskoene. Litt fetere triks en den første videoen.
Vis hele sitatet...
Litt bedre nivå på triksene der ja, selv om jeg elsket alle splitthoppene i den første!
Sist endret av ivioynar; 10. mars 2012 kl. 20:45.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Jeg har et par, men ingen video
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Har faktisk prøvd sånne hoppe sko/stylter. Er utrolig vanskelig, ser utrolig kult og morsomt ut når man kan det, men er veldig vanskelig og krever god balanse. Man må også finne en teknikk på landing slik at man demper trykket og ikke flyr ukontrollert opp igjen.

Blir noe knall og fall med disse, og du detter plutselig en stor grad lengre ned nå med en halvmeter ekstra på beina. Litt kreepy men alikevel morsomt om man får det til Litt avhengig av kvalitet og vekt, men de jeg prøvde var litt billigversjon og var utrolig stive, det gjorde det vanskelig å hoppe.
Har slike selv, og synes ikke det er vanskelig i det hele tatt, og jeg er TUNG
Frykten for å falle er helt klart en motiverende faktor til å holde seg på bena...
Det som er viktig å være klar over er at det er store forskjeller på originalene og alle kopiene, ikke minst på det øverste festet som på poweriser er en mansjett som sitter skikkelig og gir mye bedre kontroll enn på noen av de andre på markedet. Har prøvd det meste
Snekra sammen et mye billigere alternativ.
Sist endret av idgafos; 9. februar 2012 kl. 19:41.
en kompis av meg har slike, jeg fikk prøve dem en gang, jeg ligna vist på han i denne videoen xD