Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 6322
God dag,

Noen her som har erfaringer med prøvemodus på it's? Har ikke hatt det enda selv, men hører at skolen har begynt å innføre det.
Enkelt sagt er det et program man må åpne for å ha prøven, og dette er da det eneste vinduet man kan ha oppe til man har levert prøven (Har ikke hørt om noen på skolen som har kommet seg rundt det elns enda).
Når vi har prøvemodus så er internet av, utenom itslearning, hvor man ikke kan sende meldinger til hverandre under prøven.
De har brukt det sånn.. 3 ganger tror jeg.
Ligger en tråd på forumet om det allerede . Her finner du svar: http://freak.no/forum/showthread.php?t=204506
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Når vi har prøvemodus så er internet av, utenom itslearning, hvor man ikke kan sende meldinger til hverandre under prøven.
De har brukt det sånn.. 3 ganger tror jeg.
Vis hele sitatet...
Er det ikke bare å sende meldinger til hverandre på itslearning?
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
Er det ikke bare å sende meldinger til hverandre på itslearning?
Vis hele sitatet...
De fjerner hele funksjonen.. Skulle sende mld til lærer, men jeg måtte sende mail istedenfor.
Lenge siden det har vært aktivitet i den tråden og ser ut som det er lite hjelp å få der også. I og med at download-linken til programmet som visstnok funket ikke fungerer lenger.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
De fjerner hele funksjonen.. Skulle sende mld til lærer, men jeg måtte sende mail istedenfor.
Vis hele sitatet...
da kan du vel sende mail til andre?
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
da kan du vel sende mail til andre?
Vis hele sitatet...
hvordan skal de få lest den når alt annet enn Its learning er sperret?
http://www.sendspace.com/file/ubna51 <- last ned og kjør FØR du start web siden, så bare bruke hutigtasten for få frem programet, så kan du få opp alle web siden og alt annet.
Sitat av m0nte Vis innlegg
hvordan skal de få lest den når alt annet enn Its learning er sperret?
Vis hele sitatet...
fordi han over sa at alt var blokka så han måtte sende mail?
hurtig tasten er :
hold nede "shift" og trykk på "z" for få frem meny
hold nede "shift" og trykk på "x"
Sitat av Gt&Hoo Vis innlegg
fordi han over sa at alt var blokka så han måtte sende mail?
Vis hele sitatet...
Stemmer. Du kan sende mail fra Its Learning, men ikke lese dem der. Du må lese e-posten på den respektive e-postkontoen.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sabeltanns høyrehånd
Sitat av ontheroad Vis innlegg
http://www.sendspace.com/file/ubna51 <- last ned og kjør FØR du start web siden, så bare bruke hutigtasten for få frem programet, så kan du få opp alle web siden og alt annet.
Vis hele sitatet...
Linken fungerer dessverre ikke. Er det mulig å oppdatere den? Hadde vært kjempe supert