Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 3165
Idag kjeda jeg meg litt, så jeg rulla en fet joint med tobakk for morro-skyld. Etter å ha røyka den opp, så begynte jeg å føle meg rusa.. Jeg trodde veien var en del av ett tre og masse rart.

Jeg gjorde det med en venn og han følte det samme.

Det var Marlboro btw.

Noen som vet hvorfor vi følte oss rusa? :P
Placebo? *titegn*
Sitat av zer0luck Vis innlegg
Placebo? *titegn*
Vis hele sitatet...
Tja, tviler sterkt :P
Dette var ikke noe jeg innbilte meg, :P
Sitat av AkzFast Vis innlegg
Tja, tviler sterkt :P
Dette var ikke noe jeg innbilte meg, :P
Vis hele sitatet...
Hmm, da vet jeg ikke... Du kjenner vel den vanlige nikotin-rusen?
Sitat av zer0luck Vis innlegg
Hmm, da vet jeg ikke... Du kjenner vel den vanlige nikotin-rusen?
Vis hele sitatet...
Joda, men dette var spesielt :P Det var tvilsomt nikotinen..
Men er jo mulig siden det var mer en jeg vanligvis røyker :P
Sitat av AkzFast Vis innlegg
Joda, men dette var spesielt :P Det var tvilsomt nikotinen..
Men er jo mulig siden det var mer en jeg vanligvis røyker :P
Vis hele sitatet...
Ikke tatt av pappas "tobakk" nå da?
Jeg røyker ikke vanlig tobakk men når jeg røyker meg en blodprins (sjeldent) får jeg heftig nikkosjokk, kan jo hende du fikk ett super sjokk.
Sitat av AkzFast Vis innlegg
Tja, tviler sterkt :P
Dette var ikke noe jeg innbilte meg, :P
Vis hele sitatet...
Det er jo hele poenget med placebo. At du faktisk tror du er ruset, og det var garantert det som skjedde.
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Det er jo hele poenget med placebo. At du faktisk tror du er ruset, og det var garantert det som skjedde.
Vis hele sitatet...
Må man ikke samtidig da "tro" eller "later som" at man røyker en joint for å oppleve placebo?
Tror TS sa han ikke innbilte seg at det var en joint.
eller ligger dette også i underbevistheten siden han rulla en feit en.
Var nok pappas tobakk. Ts ble så stille. Står sikkert ved kjøleskapet.
Tror nok dette var en placebo, hvis du simulerer en aktivitet som du assosierer med rus så kan du faktisk lure hjernen din til å tro at du er ruset.

Her er ett eksempel
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Om du røyker fort eller i større doser enn til vanlig kan du i alle fall kjenne det litt bedre. Det gjelder også om du ikke har røyka på et par dager. Dette er i alle fall min erfaring med vanlig sigg.
Når jeg tar morgenrøyken (det første jeg gjør når jeg står opp), så kan jeg føle meg litt "stein" i 2-3 minutter. Ingen halliser. Jeg er fastrøyker, så kan hende at det har noe at med abstinensene blir borte (sover 10-12 timer) og at jeg nettopp har stått opp, og muligens er litt bakfjern.

Har hørt at indianere røykte store mengder tobakk for å oppleve en spesiell rus. Om det er sant, det vet jeg ikke, men det var neppe marlboro og heller skikkelig, heimdyrka tobakk.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Var nok pappas tobakk. Ts ble så stille. Står sikkert ved kjøleskapet.
Vis hele sitatet...
Haha, smart du! :P
Røyker vanligvis prince, men nå siden far er på hytta, tok jeg meg en tur rundt huset å fant en pakke med marlboro.
Sitat av AkzFast Vis innlegg
Haha, smart du! :P
Røyker vanligvis prince, men nå siden far er på hytta, tok jeg meg en tur rundt huset å fant en pakke med marlboro.
Vis hele sitatet...
Wtf, faren din røyker kvalitetsrøyk og du røyker drittrøyk? Trodde det vanligvis var motsatt, at eldre røyker Prince og yngre røyker Marlboro/Luckies. Herregud, like tørr røyk som Prince skal man lete lenge etter...
Sist endret av bamsegutt; 9. september 2011 kl. 08:25.
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Wtf, faren din røyker kvalitetsrøyk og du røyker drittrøyk? Trodde det vanligvis var motsatt, at eldre røyker Prince og yngre røyker Marlboro/Luckies. Herregud, like tørr røyk som Prince skal man lete lenge etter...
Vis hele sitatet...
Haha, jaja. Tror jeg går over til marlboro nå
Det kalles nikotin sjokk. Og at marlboro er kvalitetsrøyk er det største vrælet jeg har hørt...
Sitat av Ratex Vis innlegg
Det kalles nikotin sjokk. Og at marlboro er kvalitetsrøyk er det største vrælet jeg har hørt...
Vis hele sitatet...
Tja du kan jo alltids bruke 200kr på skikkelig kvalitetsrøyk om det er din greie. Men i forhold til Princedriten vil jeg si det er kvalitet :P det er nå min mening.
Uhm, nikotin er jo et kraftig psykosktivt stoff da. Dødelig forgiftning inntrer ved rundt 50mg, og merkbare psykoaktive doser er langt, langt mindre. Du røyket altså en joint med ren tobakk, og så lurer du på hvorfor du ble beruset? Kind of goes without saying.
Sist endret av mentalmelt; 9. september 2011 kl. 14:20.
Jeg gjør det, da jeg bare røyker rulletobakk. Men når det kommer til ferdigrøyk er marlboro den eneste jeg ikke liker. Å si at marlboro er mye bedre kvalitet enn prince er dog i samme gate som å si at det er mye bedre kvalitet på sprite enn coladriten... Point taken?
Sitat av Ratex Vis innlegg
Jeg gjør det, da jeg bare røyker rulletobakk. Men når det kommer til ferdigrøyk er marlboro den eneste jeg ikke liker. Å si at marlboro er mye bedre kvalitet enn prince er dog i samme gate som å si at det er mye bedre kvalitet på sprite enn coladriten... Point taken?
Vis hele sitatet...
Agree. Røyker selv bare "rullings" (rødmix). Malboro smaker høgg.

Teddy for the win. Sigaretter uten filter.

Edit: sigaretter kan ikke sammenlignes med en skikkelig god rullings.
Sist endret av stagg; 9. september 2011 kl. 14:21.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Agree. Røyker selv bare "rullings" (rødmix). Malboro smaker høgg.

Teddy for the win. Sigaretter uten filter.

Edit: sigaretter kan ikke sammenlignes med en skikkelig god rullings.
Vis hele sitatet...
Spørsmål: Får man i seg mer nikotin om man ikke bruker filter?
Rød 3! Røyker du lucky/paramount smaker det bare filter og papir
Sitat av Kruppy Vis innlegg
Rød 3! Røyker du lucky/paramount smaker det bare filter og papir
Vis hele sitatet...
Jeg røyker Paramount som sigg da jeg er lei av Rødmix. Da ene alene pga prisen. 1-2 om dagen
Sitat av Kruppy Vis innlegg
Rød 3! Røyker du lucky/paramount smaker det bare filter og papir
Vis hele sitatet...
Skal prøve Rød 3

La meg spørre, ser pakken sånn ut: http://arntroald.blogg.no/images/450...98935-n400.jpg ?
Sitat av AkzFast Vis innlegg
Skal prøve Rød 3

La meg spørre, ser pakken sånn ut: http://arntroald.blogg.no/images/450...98935-n400.jpg ?
Vis hele sitatet...
Ja-a. Men, er du gammel? Føler meg litt "dirty" som sitter å anbefaler deg røyk.

Har på følelsen at du er mellom 14-17.
Sitat av Ratex Vis innlegg
Jeg gjør det, da jeg bare røyker rulletobakk. Men når det kommer til ferdigrøyk er marlboro den eneste jeg ikke liker. Å si at marlboro er mye bedre kvalitet enn prince er dog i samme gate som å si at det er mye bedre kvalitet på sprite enn coladriten... Point taken?
Vis hele sitatet...
Sprite smaker forsåvidt høgg, men jeg tar poenget. Jeg står allikevel på mitt og mener fortsatt at Prince er ekkel i forhold til Marlboro/Luckies og stort sett alt annet jeg har smakt. Personlig er rulletobakk noe jeg holder meg unna.
Ca. Sånn ja. + en advarsel og et bilde bak...
Sitat av Staggere Vis innlegg
Ja-a. Men, er du gammel? Føler meg litt "dirty" som sitter å anbefaler deg røyk.

Har på følelsen at du er mellom 14-17.
Vis hele sitatet...
Haha, lett sagt, jeg gjør det lovlig

Jeg er ikke så moden for alderen min, sikkert pga. tidlig bruk av hasj :/

Angrer på det, man jaja, gjort er gjort. hehe.
Det jeg ville frem til er at folk har forskjellige smaker uansett hva det gjelder, være det klær,brus,chips,tobakk... At du ikke liker noe betyr ikke at det er dårlig kvalitet.
Sitat av AkzFast Vis innlegg
Haha, lett sagt, jeg gjør det lovlig

Jeg er ikke så moden for alderen min, sikkert pga. tidlig bruk av hasj :/

Angrer på det, man jaja, gjort er gjort. hehe.
Vis hele sitatet...
Var ikke pga at du oppfører deg barnslig, Mer det at jeg hadde rett i at du røyket røyken til "pappa".
Sitat av Staggere Vis innlegg
Var ikke pga at du oppfører deg barnslig, Mer det at jeg hadde rett i at du røyket røyken til "pappa".
Vis hele sitatet...
Joda, har ikke så mye penger for tida, så jeg tar det jeg får taki billig/gratis
hvorfor gå over til sterkere røyk og bli mer avhengig. hold deg unna Rød 3 / vanlig prince