Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2731
Noen som har gjort det før?
Har lest i alexander shulgin sine bøker (Tihkal eller Pihkal)om at ren 2cb ble administrert intravenøst. Men dette er mennesker som kan kjemien sin, og jeg ville aldri ha skytt gatekvalitet 2cb som man aldri vet hva inneholder. Det er snakk om lab kvalitet. Men er fullt mulig.
Uansett er 2cb noe helt for seg selv. Beste drog jeg har vært borti
Personelig syntes jeg det er stor likhet mellom 2c stoffene bortsett fra 2c-e som skillte seg ganske ut. Men vil anbefale og lese denne http://freak.no/forum/showthread.php?t=74057

vet ikke om 2c stoffene kan sammenlignes når det settes i sprøyte.
Har lest den. Har personlig skutt de 2cb pillene som var for et par år siden. Blå sopper. Trodde det var knips hehe.
oja tenkte å nevne blå soppen ista faktisk, så det gikk helt fint å skyte de? noen bivirkninger som kan nevnes??
Sitat av dr.psykologica Vis innlegg
oja tenkte å nevne blå soppen ista faktisk, så det gikk helt fint å skyte de? noen bivirkninger som kan nevnes??
Vis hele sitatet...
Jævlig mye drit i blodbanen som du absolutt ikke vil ha der.
Hvorfor skyte piller? Spis dem istedenfor.
Sist endret av Bombasa; 4. september 2011 kl. 20:58.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Hvorfor skyte piller?
Vis hele sitatet...
Fordi det er kostnadseffektivt og pga. rushet som nåla gir. Ellers enig i at det er noe man burde unngå for helsens skyld.
Det at det er kostnadseffektivt og rushet er jo det verste i seg selv.
Spis dem om du absolutt kan ha de i deg.
Å skyte piller er helt på nivå med å sniffe bensin. Man gjør det bare ikke.

Skal du skyte 2c-b så få tak i ren 2c-b. Ikke en pille som en random dealer sier inneholder 2c-b.
Sitat av Moreagain Vis innlegg
Fordi det er kostnadseffektivt og pga. rushet som nåla gir. Ellers enig i at det er noe man burde unngå for helsens skyld.
Vis hele sitatet...
Men piller skal allikevel ikke skytes! Da bindestoffene (blandt annet) i tablettene kan være livsfarlig å få i årene!
Jeg forsvarer det ikke. Er fullstendig klar over det du skriver og nettopp derfor frarådet jeg det i samme innlegg du siterer. Var det noe du ville?
Sitat av dr.psykologica Vis innlegg
oja tenkte å nevne blå soppen ista faktisk, så det gikk helt fint å skyte de? noen bivirkninger som kan nevnes??
Vis hele sitatet...
Ingenting annet en rett på tripp på 2 sek Mener og huske de var dosert til 12 mg per stk. 2 stk i en smell var nokk.
Skjønner ikke hva som kan være fristende med å kastes inn i en psykedelisk tripp på 2 sekunder. Er det ikke greit å få tid til å summe seg? Å ture på stedet med belte rundt armen og kanyle i åra er ikke min oppfatning av riktig "set and setting" ihvertfall..
Sist endret av fetter; 5. september 2011 kl. 12:04.
Sitat av fetter Vis innlegg
Skjønner ikke hva som kan være fristende med å kastes inn i en psykedelisk tripp på 2 sekunder. Er det ikke greit å få tid til å summe seg? Å ture på stedet med belte rundt armen og kanyle i åra er ikke min oppfatning av riktig "set and setting" ihvertfall..
Vis hele sitatet...
Enig med deg her, ville tro dette var veldig viktig mtp. psykadelika.

Off-topic: andre enn meg som har merket at med en gang det er snakk om skyting av ting og litt mer heavy rusmidler, så skrives det alltid av folk med få posts på forumet? Ikke at det er noe negativt, men jeg syns det er litt rart.
shit du er syk som vil skyte det =P hehe
Om du er utålmodig kan du jo snorte skiten da, det funker som F med de fleste rene Pentylaminer. Men, skjønner ikke helt hvorfor du ikke gidder å få tak i rent stoff når du først skal rushe rusen.

Og jeg ser ikke helt kostnadsbesparelsen. Man får 250mg 2c-whatever for rundt 200,- noe som holder til 10-20 tripper, om man skyter det kan man sikkert kutte ned dosen til rundt det halve. Så da sparer du en femmer på hver tripp. "Wow! shit, nå blir det billig gutta!"
moret: En enkeltdose med 2c-whatever koster på gaten ca. det samme som eller mer enn en enkeltdose med E eller syre. da kan det fort bli kostnadseffektivt å skyte.

Nasalt og I.V. har ca. samme biotilgjengelighet når det kommer til 2C-B, kanskje 90% i nesa da og 100% i årene. Pass på kvalme når trippen kommer på så fort, noe jeg har hatt store problemer med nasalt. Ellers har jeg lest at både 2C-B, 2C-E og 2C-I lar seg skyte relativt smertefritt og at det selvfølgelig har 100% biotilgjengelighet. Ta gjerne en titt i PiHKAL på erowid, hvor det står litt om I.V.-inntak av enkelte av 2C-stoffene om jeg ikke husker feil.
Sitat av Rottegift Vis innlegg
moret: En enkeltdose med 2c-whatever koster på gaten ca. det samme som eller mer enn en enkeltdose med E eller syre. da kan det fort bli kostnadseffektivt å skyte.
Vis hele sitatet...
Hvorfor i all verden kjøper man 2c-x på gata da? Altså, jeg har jo selv gjort dette, men kun fordi vendor ikke sendte i gitt tidsrom. Men, om man først bruker såpass mye 2c-x at man må tenkte kostnad så ser jeg ikke helt grunnen til å kjøpe på gata da det er forholdsvis enklet å bare bestille noen gram.