Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5527
Hei

Har en liten syrelapp liggende. Her i området er slikt sjelden vare og jeg vil utnytte den best mulig. Jeg har mye teoretisk peiling når det kommer til psykadelika, men når det kommer til det praktiske, så har jeg bare prøvd psilocybin og mindre mengder MDMA, altså det blir første gangen. Jeg har ofte vært inne på tanken på "candy-flipping" (LSD + MDMA) og party generelt. Vanlig tripping er greit det også, men det har man sopp til, mener nå jeg. Men hvis det høres uaktuelt for en som ikke har prøvd LSD før, så forstår jeg det

Kom med forslag

Og når jeg mener utnytte, så mener jeg selve opplevelsen, ikke å suge ut mest mulig stoff og få en kraftig rus.
Ta LSD. Om du føler for mer uti trippen røyk cannabis. Om du føler deg klar for det ta MDMA (før du kommer ned, rundt peaken)
En solskinnsdag. Stikk ut tidlig om morgenen i idyllisk natur der du kan være for deg selv. Pakk med en liten sekk med nistepakke samt diverse god frukt osv til senere på dagen. Dette er settingen du får mest ut av LSD. Er hyggelig å ha med en trippekompis selvsagt. Mp3 spiller med behagelig musikk kan også være verdt å ha med seg.

Det finnes ikke bedre setting for en vellykket LSD-trip. I en slik setting vil du kunne utnytte LSD'en best mulig. Du har fantastisk natur, trippekompis å prate om livet med, ro til å kunne internalisere. Alt ligger rette til for best utnyttelse.

Drar du på en fest vil du gå glipp av mange aspekter som LSD kan gi. Spesiellt de personlige, åndelige og internaliserte delene - som jo er det største LSD kan tilby. Da vil LSD fungere som ren underholding uten å ta hensyn til LSD'ens dypere aspekter - noe jeg personlig mener er dårlig utnyttelse.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Fine forslag her
Litt skeptisk til å gå ut på denne tiden av året. Kaldt, vått og jævlig (bor i Nordland). Men hadde det vært sommer, så tror jeg ikke hadde laget denne tråden
Ser at nordnorge stadig vekk klinker til med det beste været og til og med de varmeste temperaturene fremdeles. Er det over 12-14 grader sol og klart så har man en fantastisk setting spør du meg. Trodde nordlendinger ikke var så kresne på været jeg.

En tanke er at syrelappen din muligens er ganske svak og ikke vil gi deg en fullblown trip. Men fint blir det nok lell.

Om nordnorsk natur i september byr deg imot er det selvsagt mulig å trippe innedørs, med tilgang til god musikk, dusj og annet kos.
Sist endret av Bearass; 6. september 2011 kl. 02:10.
Ville nå delt opp lappen i to, og gitt den andre halvarten til en god venn.
Stikk så på kino og se 'Smurfene 3d'!
Næh, Det ville vært sløs av en god syrelapp.

Smurfene i 3D = Blåvalium? Sier seg selv.
Enkelt valg her ts.
Ta lappen alene, gjør klar en lang liste med musikk (feks shpongle, eller bare noe du liker)
Ikke gå ut om du lett får noia når du er beruset i det offentlige. Legg deg heller ned i en god sofa/seng å utforsk sinnet ditt!

For meg er en vellykket trip en trip man lærer noe av, noe som er enklest for meg på denne måten
Sist endret av nirvana92; 6. september 2011 kl. 15:36.
Syretripp er en sanseopplevelse. Sørg for å blidgjøre alle sansene. Lag en setting med lukter (røkelse, duftlys etc.) trippy musikk (shpongle, noe psytrance etc.) visuelle effekter (lys, lavalampe, trippy animasjon, røyk fra røkelsen kan være trollbinende) du blir antagelig ikke keen på et svært måltid men ta med noe å smake på. ha et behagelig sted å chille (sakkesekk hvis du tripper tilbake til 90 tallet? lol, dyne etc.)

Faen er det ikke flere sanser? Jo på syre så. Lykke til!
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Får vente til jeg har huset for meg selv
Tror også jeg skal ordne noe sobril eller lignende, hvis det skulle gå dårlig.

Takker for gode tips

Men når det kommer til "candy-flip", funker ikke MDMA som en slags "anti-bæding"? Sist jeg tok MDMA, så var det umulig å få en dårlig opplevelse for å si det sånn