Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 759
Yo freaks!

Har egentlig begynt på aduvanz, men kjenner at jeg ikke er så jævlig fan av den angstfølelsen som kommer snikende etter 2-3 timer etter inntak. Har lenge vurdert MD isteden, men er det noen som har erfaringer på området SOM har adhd?
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ja har litt erfaring med lsd mikrodoser å jeg har add.

på doseringsdagen får man stimuli til å gjøre shit, man får motivasjon og ett driv, det tar bort prokrastinering å humøret er på topp samt å være sosial er en lek uansett om du missliker en person, så føler man seg veldig oppegående.
å holde på info mens man intar mer info å bearbeider allt blir en lek. noe som er mitt største problem, havner man i en diskusjon er det ingen problem å få sagt det man vil si, med god flyt.
man er heller ikke redd for å dele personlige ting med andre, og det føles godt. man får en dypere tilknyttning til folk. iallefall om man er litt tilbaketrukken av natur.
man kan også sette veldig stor pris på fine ting, som himmelen når man kommer ut om morgenen.

dag 2 er en vanlig dag. den sklir unna, ikke like mye fokus på jobb som må gjøres, men man føler likevel for å fortsette. humøret er fortsatt bra. dag 2 er som dag 1 men svakere bare.

dag 3, dette er en chill dag, man føler man fårr litt ro i hodet å søvnen er meget bra, man kan ha litt negative tanker om det er naturlig for en, men det er helt okej at de finnes, de plager ikke deg uansett. Neste dag er tid for en ny dose uansett.

når man mikrodoserer får man en slags trygghet i at du har lsd liggende.

jeg visste heller ikke noenting om at jeg var deprimert når jeg begynte. men det var som om jeg satt inne i en boks, plutselig åpnet lokket seg, alle satt dær ute å bare "jasså, sitter du hær nede å gjemmer deg, kom ut da!"

jeg er så jævlig glad jeg oppdaget dette.

selv om dag 1 høres magisk ut, noe den er, så er faktisk dag 2 min favoritt.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som en burde fått LSD fremfor stimmulanter for adhd. Spesielt de av oss adhdfok som er folkesky av natur, eller er blitt folkesky av adhd og sliter sosialt. For med adhd så sier og gjør man jo rare ting hele tiden. Og en reagerer ikke som andre heller. Så en føler seg alltid fremmed og utenfor. Passer aldri inn liksom. Ensom og alene. Og slikt blir jo selvforsterkende. Til sist er man sosial tilbaketrukket eller helt isolert. Selv om en ikke vil være alene så blir man alene fordi det er så vanskelig å takle sosiale settinger, det er vanskelig å snakke uten å fornærme, såre, eller man er så understimulert på sosial omgang at en raskt monopoliserer alle samtaler og andre bare kikker rart på deg.
Kan bekrefte alt han duden over her skriver.

Det er good shit.

Det lar deg zoome ut for perspektiv og samtidig zoome inn på detaljer, som man ofte kan henge seg opp i uten.

Har du et problem å løse? Ta en dråpe med microdose.

Skal love deg du får mange bra løsningsforslag.

Jeg er for øyeblikket på TRT.

Det blir nesten for stimulerende med LSD i tillegg.

LSD er en stimulant ish.
Psykonaut
Trådstarter
Høres jo nesten for godt ut til å være sant! Men jeg skal definetivt gjøre et ærlig forsøk av det! Jeg liker jo å ta meg en skikkerlig tripp 1 gang i mnd også. Burde jeg droppe det i MD perioden eller går det greit? Og hvor lenge MD dere av gangen? Og hvor lange pauser har dere evt?