Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2715
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tittelen sier vel egentlig alt
Det har jeg ikke testet og har ingen planer om å teste ut men har vært våken i 7-8døgn på amfetamin, ble mega psykotisk ikke anbefalt.

Ritalin ville jeg ikke tatt frivillig i det hele tatt det er noe dritt syns jeg blir bare ukomfortabel av det . Men man kan sikkert ga våken på det også, bare skjønner ikke helt hvorfor man skal velge å gjøre det. Eller konkurrere om å gjøre det lengst. Som å spørre hvor mange ganger klarer du å slå hodet i veggen?
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ønsker ikke å finne det ut, men lengste jeg har vært våken på metylfenidat, metamfetamin og amfetamin er 7 døgn.

Kunne sikkert klart 14 døgn også, men tror ikke det hadde vært noe trivelig opplevelse.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ønsker ikke å finne det ut, men lengste jeg har vært våken på metylfenidat, metamfetamin og amfetamin er 7 døgn.

Kunne sikkert klart 14 døgn også, men tror ikke det hadde vært noe trivelig opplevelse.
Vis hele sitatet...
14 døgn er umulig man vil kollapse etter 10 dager (etter egen erfaring) og 11 dager er verdensrekord, søvn mangel er ikke noe å leke med etter 36 timer har det effekt på hjerte og kartsystem pluss at man er på speed som vil gi større fare for overdose, og det er ikke akkurat sunt psykisk heller.
Typ 4 dager der går grensa!
Noe av problemet er at man er så jævla kokt i hodet etter ei snau uke våken at man er ikke til å stole på. Man kan tru man har blitt teleportert til nabokommunen, men i realiteten sovna på toget uten å skjønne det. Man måtte ha filma eller hatt et crew som jobba på skift for å passe på at du ikke duppa av. Men det er et tortur eksperiment. Søvnmangel er flittig brukt i moderne tortur.
Sist endret av Bothrops; 10. desember 2020 kl. 19:55.
7dager pluss. Ble psykotisk og trodde aliens stjal tankene mine fordi jeg ikke klarte å huske noen ting.
4 døgn. Ble mye hallusinasjoner det siste døgnet. Så polakker som malte nabohuset klokka 02:00 på natta, så ulike TV-kanaler mellom alle sprossene på vinduene, så ei lita jente løpe fra verandadøra og forbi meg med kniv, og stilte seg i hjørnet på stua. Da jeg dro ut, hørtes det ut som det sto på en radio i hodet mitt. Dro også frem en kniv for å skrape bort alle markene som kravlet ut av leggen min (hår på leggene).
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var våken i 9 dager på amfetamin og det er noe av det værste jeg har gjort. Jeg trodde jeg så en mann kaste en baby ut av en 8 etasjes blokk men det var jo ikke realiteten..
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Trådstarter her;
Lurte ikke fordi jeg skal bøtte nedpå med ritalin eller amf for å holde meg våken.

Rett og slett nysgjerrig.

Vil gjerne høre flere opplevelser!