Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1735
Jeg har rolla to ganger på molly (krystaller). Har aldri opplevd halliser, men har hørt at andre folk på dette forumet har. Er det virkelig sånn at man kan se halliser på molly?
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Jeg har rolla to ganger på molly (krystaller). Har aldri opplevd halliser, men har hørt at andre folk på dette forumet har. Er det virkelig sånn at man kan se halliser på molly?
Vis hele sitatet...
Jeg får halliser på større doser (400-600 oralt) helt retarda dose foresten.
Cannabis er en fin måte å få frem halliser.
Sitat av NicoWolf Vis innlegg
Jeg får halliser på større doser (400-600 oralt) helt retarda dose foresten.
Cannabis er en fin måte å få frem halliser.
Vis hele sitatet...
Liksom lsd lignende?

Kunn tatt 125mg og 110mg
Sist endret av Ung og dum; 29. august 2020 kl. 19:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hmmm. Neste gang jeg går på emma får jeg vel avslutte med noen trekk og se om jeg får litt halliser også.

Spent på hva andre har å si
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Liksom lsd lignende?

Kunn tatt 125mg og 110mg
Vis hele sitatet...
Nei. Mere sånn at ting i synsfeltet beveger på seg.
Anonym bruker
"Skeptisk Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil ikke kalle det halliser, men mdma tuller litt med synet mitt på 150mg+ doser. Ser litt groggy, og ansiktene til folk blir oransje av en eller annen grunn ahah
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Deler av MDMAen blir til MDA i leveren, om du tar mye MDMA iløpet av en kveld, så er det mange som får halliser. For meg trigges det hvis jeg røyker weed mot slutten av turen. Har vært borti at jeg har lukket øynene og holdt dem lukket en stund, og til slutt har jeg ført samtaler med folk som ikke er der på et helt annet sted.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar man for mye så kan man absolutt oppleve rare greier.

Husker jeg en gang satte meg på en stol, dumpa rett i gulvet, stolen var bare en hallis. Etter å ha snakket med en person litt, ga han en klem og fyren forsvant opp i røyk. Er man super mdma høy så er jo sånne opplevelser bare morsomme heldigvis
Har opplevd «stjernestøv» aktig halliser etter å ha røyka joint på emma comedown. At det liksom glitrer i midten av synsfeltet mitt. Kun den ene gangen. Opplevde det samme mens jeg kom opp på fleinsopp i sommer.

Ellers har jeg kommet i en slags blanding av drøm og psykose på emma comedown flere ganger.

Altså jeg har prøvd å sove etter en roll (sjelden noe drøye doser, men har nok røyka feit nættings hver gang dette har skjedd) så istedenfor å sovne ordentlig «drømmer jeg» plutselig at jeg er med noen andre og har lange samtaler ofte med flere personer, gjerne de jeg faktisk tilbrakte kvelden med, før jeg til slutt snapper ut av det og skjønner at jeg ligger faktisk i senga mi og prøver å sove mens jeg bare forestiller meg at jeg fortsatt er på fest. Svært ubehagelig, men det ga seg alltid etter en stund. Kan huske å ha falt inn og ut av imaginært nach flere ganger etter hverandre. Digg med litt noia for at du har blitt helt koko sånn rett før leggetid. Huff..

En gang på roskilde skulle jeg prøve å sove etter droppern hadde gitt seg. Lå og irriterte meg over at noen spilte noe jævlig kjip dubstep musikk (dette er noen år siden) i det fjerne mens jeg prøvde å sove. Når det gikk en litt høylytt gjeng forbi campen våkna jeg litt og snappa ut av det og skjønte at jeg har ligget og innbilt med denne musikken hele tiden haha. Hvorfor kunne det ikke være noe chill musikk lol!

Komboen MDMA og prøve å sove før «speeda» effekten har gått helt ut er den eneste komboen som har gitt med lignende opplevelser. Helt shutter island stemning as, grusomt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Deler av MDMAen blir til MDA i leveren, om du tar mye MDMA iløpet av en kveld, så er det mange som får halliser. For meg trigges det hvis jeg røyker weed mot slutten av turen. Har vært borti at jeg har lukket øynene og holdt dem lukket en stund, og til slutt har jeg ført samtaler med folk som ikke er der på et helt annet sted.
Vis hele sitatet...
Word.


For "mye" mdma på en kveld vil gi hslliser. Pga mdma omdannes til mda(psychedelic) I hjernen etter en stund.

Vært borti dette selv. Og etter 10 år med bruk (en gang i mnd) vil litt tips være - less is more. Personlig er line dose 180 + 100 mg... Holdt meg der noen pr må og har en helt fantastisk trip hver gang
New generation
colakork's Avatar
Etter 2-4døgn på molly nodda jeg ut i sofaen.
Vet ikke om jeg forestilte meg dette eller om en gammel kollega virkeelig løpte rundt i stua mi sprudlende, smilende som han alltid var med et Canon kamera han brukte til å ta bilder av meg med før han sakte hoppet på tærne ut stua og ut av huset igjen.

Regner med det var hallis men det føltes 100% ekte.

Tidligere på kvelden skulle jeg ut å sigge i mørket. Mens jeg står der halvferdig med sigaretten misforstår jeg en stubbe i mørket for en alien og lammes i beinmargen, tær og sjel før jeg klarer å skli inn døra med den lille viljen som ikke var lamslått.

Var en syykt lok kveld!
Sitat av colakork Vis innlegg
Etter 2-4døgn på molly nodda jeg ut i sofaen.
Vet ikke om jeg forestilte meg dette eller om en gammel kollega virkeelig løpte rundt i stua mi sprudlende, smilende som han alltid var med et Canon kamera han brukte til å ta bilder av meg med før han sakte hoppet på tærne ut stua og ut av huset igjen.

Regner med det var hallis men det føltes 100% ekte.

Tidligere på kvelden skulle jeg ut å sigge i mørket. Mens jeg står der halvferdig med sigaretten misforstår jeg en stubbe i mørket for en alien og lammes i beinmargen, tær og sjel før jeg klarer å skli inn døra med den lille viljen som ikke var lamslått.

Var en syykt lok kveld!
Vis hele sitatet...
Kan hallisene være skumle? Men uansett blir det vel ikke så ille mtp all serotoninen.
Får veldig ofte halliser på mdma, og de henger gjerne igjen to uker etterpå for min del. Da snakker vi at jeg ser mennesker som enten kommer opp mot meg, passerer meg eller 'dukker opp' foran meg og ved ett blikk mot så er det ingen der. Skvetter noe jævlig, så det kan være skummelt enkelte ganger. Gikk i fjor igjennom en kirkegård på vinteren på vei hjem fra en tre-dagers hos en kompis. Hadde musikk på ørene men hørte under musikken at noen kommer løpende mot meg, tar ut øreproppene og ser ingen men hører det så jeg hyler, av alle de flaueste ting, så høyt som en gris. Løper også selvfølelig mens jeg hyler men når jeg etterhvert stopper å snur meg innser jeg at lyden kommer fra sekken med ei vannflaske.
Sist endret av Jokke; 30. august 2020 kl. 09:29.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Får veldig ofte halliser på mdma, og de henger gjerne igjen to uker etterpå for min del. Da snakker vi at jeg ser mennesker som enten kommer opp mot meg, passerer meg eller 'dukker opp' foran meg og ved ett blikk mot så er det ingen der. Skvetter noe jævlig, så det kan være skummelt enkelte ganger. Gikk i fjor igjennom en kirkegård på vinteren på vei hjem fra en tre-dagers hos en kompis. Hadde musikk på ørene men hørte under musikken at noen kommer løpende mot meg, tar ut øreproppene og ser ingen men hører det så jeg hyler, av alle de flaueste ting, så høyt som en gris. Løper også selvfølelig mens jeg hyler men når jeg etterhvert stopper å snur meg innser jeg at lyden kommer fra sekken med ei vannflaske.
Vis hele sitatet...
Altså jeg kjenner folk som har opplevd sånt fra speed, men forventa aldri det fra mdma.
Jeg har heller aldri opplevd "ordentlige halliser" på MDMA, og jeg har tatt opp imot 750mg ila en kveld. Som nevnt over her skal jeg legge til at når jeg har røyka på nedturen så kan synet mitt bli mer grogge/kanter begynner å vibrere. Jeg har aldri opplevd å se noe som ikke finnes. På amfetamin har jeg sett skygger. Det vil jeg tro kommer av at jeg bare har vært sliten.
MDMA er vel amfetaminer utblanda med MDMA, kan være speeden men har opplevd det i ‘mellomtiden’.
Anonym bruker
"Klar Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
du får det på store doser, ikke vanlige doser mdma.

400 mg+
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har bare rollet noen ganger i livet, men den ene gangen så overdoserte jeg nok litt heftig og opplevde da en god del halliser. Tok 300mg, etterfulgt av 200mg litt senere. Noe jeg absolutt ikke kan anbefale, spesielt om du er uerfaren som jeg var. Vi røykte også en god del jays, som sikkert spilte inn en rolle også.

Jeg opplevde at ansiktet til den ene kompisen min så ut som tørr og oppsprukket jord med en rødlig farge, den andre kompisen min fikk briller og når det stod på det verste og jeg lå på en madrass i stuen, så var det nesten som jeg var i et spill og jeg kunne se hva slags materiale alt fra taket til tven var laget av, og hvor mye dette kostet. Veldig snodig, men så har jeg jo gamet mye i livet.

Det som ikke var fullt så gøy var at jeg hadde drukket evige mengder vann samtidig som jeg ikke klarte å pisse, så jeg endte opp med å spy masse vann (nok til å fylle en bøtte) etterfulgt av at jeg skalv som om det var førti minus i stua. Kompisene mine hjalp meg i sengs og holdt et øye med meg gjennom natta. Der jeg ble fortalt at jeg lå og skalv hele natten selv om jeg sov. Har hørt i ettertid at det kunne gått mye verre, så jeg er glad jeg sitter her den dag i dag.

Kan ikke anbefales å dosere for mye! De beste mollyturene jeg har hatt har vært med rundt 200mg. Stay safe og jakt heller halliser på sopp eller LSD
New generation
colakork's Avatar
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Kan hallisene være skumle? Men uansett blir det vel ikke så ille mtp all serotoninen.
Vis hele sitatet...
Hehe. Det var drit ekkelt. Spennende.
Det opplevdes som en ekte hendelse og den lille delen av hjernen som fortsatt kunne tenke likte jo ikke at det ble tatt bilder av meg siklende i sofaen

Og alien hendelsen tidligere på kvelden slo som sagt frykt igjennom hele kropp og sjel.
Er ikke gøy mens det skjer men så er det fortsatt såpass utav det normale at hvertfall jeg, ikke klarer å la være å gå for samme psyke igjen neste gang
MDMA kan gi skikkelig deliriske halliser som personer og gjenstander som ser helt ekte ut, men som ikke er tilstede og vegger fylt av hieroglyfer f.eks. Av erfaring så virker det som at de heftige hallisene kun dukker opp på ganske store doser, mengder som er en god del over det anbefalte for å si det sånn. Man kan definitivt få halliser på normale doser også, men det er som regel små forstyrrelser i synsfeltet som f.eks litt snøsyn eller at det ser ut som en person har på seg briller når han ikke har det osv.. Skjer for det meste på nedturen, det er min erfaring ihvertfall.
Sitat av Oslomann(26) Vis innlegg
Har opplevd «stjernestøv» aktig halliser etter å ha røyka joint på emma comedown. At det liksom glitrer i midten av synsfeltet mitt. Kun den ene gangen. Opplevde det samme mens jeg kom opp på fleinsopp i sommer.

Ellers har jeg kommet i en slags blanding av drøm og psykose på emma comedown flere ganger.

Altså jeg har prøvd å sove etter en roll (sjelden noe drøye doser, men har nok røyka feit nættings hver gang dette har skjedd) så istedenfor å sovne ordentlig «drømmer jeg» plutselig at jeg er med noen andre og har lange samtaler ofte med flere personer, gjerne de jeg faktisk tilbrakte kvelden med, før jeg til slutt snapper ut av det og skjønner at jeg ligger faktisk i senga mi og prøver å sove mens jeg bare forestiller meg at jeg fortsatt er på fest. Svært ubehagelig, men det ga seg alltid etter en stund. Kan huske å ha falt inn og ut av imaginært nach flere ganger etter hverandre. Digg med litt noia for at du har blitt helt koko sånn rett før leggetid. Huff..

En gang på roskilde skulle jeg prøve å sove etter droppern hadde gitt seg. Lå og irriterte meg over at noen spilte noe jævlig kjip dubstep musikk (dette er noen år siden) i det fjerne mens jeg prøvde å sove. Når det gikk en litt høylytt gjeng forbi campen våkna jeg litt og snappa ut av det og skjønte at jeg har ligget og innbilt med denne musikken hele tiden haha. Hvorfor kunne det ikke være noe chill musikk lol!

Komboen MDMA og prøve å sove før «speeda» effekten har gått helt ut er den eneste komboen som har gitt med lignende opplevelser. Helt shutter island stemning as, grusomt
Vis hele sitatet...
Har opplevd dette selv. Ikke på emma men mange ganger edru. Har opplevd at jeg lukker øynene så er det som jeg sitter i stua og ser på tv. snakker med folk. Alt er super realistisk. Så plutselig åpner du øynene og du ligger i senga. Det er en fase som er mellom våkenhet og drømming. Husker ikke helt hva det heter men er relativt vanlig. Har opplevd det når jeg har vært edru, Store doser edibles, og et par døgn etter speed. men aldri på emma og lsd.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en gang fått hallusinasjoner på mdma. Personene jeg var med fikk tribal-tatoveringer over kroppen samt at skyggene i ansiktene ble formet som hodeskallen. Var ikke skremmende, men ett klart tegn på at man hadde inntatt for mye mdma. Så også mye skygger i sidesynet samt briller på personer.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opplever du MDMA-halliser så tar du for stor dose, og øker risikoen for skader.