Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 927
Hei!
Det er nå sikkert 7-8 år siden sist jeg tok mdma, å jeg vurderer å prøve igjen.
Nå har jeg etter den gang bla blitt diagnostisert med bipolar 2, slik at jeg nå går på 350mg Lamictal i døgnet.

Er det noen som vet hvordan mdma og Lamictal fungerer sammen?
Isåfall, er det noe spesielt jeg burde tenke på? Burde jeg la være å ta dagens dose, eller ta som nornalt?

Noe som kan være verdt å nevne: Jeg fikk lett noja av hasj i mine yngre dager, ble paranoid osv. så jeg holdt meg unna det.
Her for et par uker siden så tok jeg noen trekk med noen kompiser, å jeg opplevde visse tendenser nå også. Dette var bla at det hørtes ut som noen pakket ut av en pose ved siden av meg hele tiden, eller at noen kom inn i rommet (det var ikke tilfelle).
Når det skjedde i mine yngre dager så bæda jeg helt, men nå klarte jeg å si til meg selv at det bare er hodet som spiller meg et puss, å at det bare er å stå an av.

Betyr dette at jeg er sterk nok i hodet nå til å skape en god opplevelse med mdma? Jeg hadde stort sett kun gode erfaringer med mdma. Men har dog skjedd mye på de årene.

Dette ble mye rot, men håper dere kan dele deres tanker med meg om dette.
Jeg er en kvinne på 29 år.
Har ikke erfaring med kombinasjonen, men etter min erfaring er kanskje oppturen den delen av mdma som kan fremkalle angst/noia. Vet ikke om du husker det fra dine yngre dager, men rett før peak kan det iallefall for min del fremkalle noen form for angst siden det er så mye som skjer i kroppen og hodet på en gang.

Verdt å tenke på, men nå går jo angsten over i pure bliss på 1-2-3 etter kort tid, så det er kanskje ikke så ekstremt mye å tenke på i forhold til det
Sitat av junkrat Vis innlegg
Har ikke erfaring med kombinasjonen, men etter min erfaring er kanskje oppturen den delen av mdma som kan fremkalle angst/noia. Vet ikke om du husker det fra dine yngre dager, men rett før peak kan det iallefall for min del fremkalle noen form for angst siden det er så mye som skjer i kroppen og hodet på en gang.

Verdt å tenke på, men nå går jo angsten over i pure bliss på 1-2-3 etter kort tid, så det er kanskje ikke så ekstremt mye å tenke på i forhold til det
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar! 😃
Hehe ja stemmer det! Har litt forskjellige erfaringer med den fasen du nevner. Men det kom nok litt an på dose jeg startet med også tror jeg. Har nesten kun gode erfaringer, å har drømt meg tilbake så mange ganger. Så nå vurderer jeg virkelig å prøve igjen.. Men litt usikker på med hvem også.
Hm, kanskje jeg tenker for mye. Før gjorde man først å tenkte etterpå. Alt har sine fordeler og ulemper.
Mtp interaksjoner så ser det greit ut å kombinere de to, men det å blande bipolar og mdma kan derimot være en småskummel kombo, med tanke på den psykologiske effekten man kan få i etterkant. Jeg ville vært særs forsiktig med doseringen og ikke overskridet anbefalte doser, og vært nøye på minst tre måneder mellom hver gang.

Men ville tatt en liten revurdering av om du vil riske det, kanskje lese litt mer på erfaringer fra folk med bipolar som har tatt mdma
Anonym bruker
"Mekanisk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går på 300mg Lamictal for bp. Aldri vært noe problem fra min subjektive side.
Takk for svar!
Ja derfor jeg legger ut følerne litt, for å samle inn den informasjonen jeg kan før jeg bestemmer meg.

Forstår at dette kanskje er umulig for dere å svare på, men jeg prøver alikevel..
Er det noe annet dere heller ville anbefalt meg, enn mdma? Noe som kan gi meg litt av samme følelsen..