Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1111
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått inn en liten boks med Oxy fra en kompis, greia er at alle pillene er knust opp til pulver. Noen som har forslag til hvordan man inntar dette? Har prøvd å snorte en linje men det har egt bare gjort meg jævlig sår i nesebora og om jeg prøver å svelge det så smelter pulveret på tunga før jeg rekker å sende det ned luka
dropp det i rizzla eller annet papir
Bland i vann og sprut det inn i ræva.
Du fikk det pulverisert? Det er shady ass, vet du hvilke styrke det er på dem eller i det hele tatt hvor mange av dem det er oppi der? Også er det greit å vite hvilke merke det er, for vist det er reltebon feks så nytter det ikke å snorte eller boofe osv for det klumper seg sammen til gele i kontakt med fuktighet. Oxy er omtrent best oralt uansett pga veldig høy biotilgjengelighet så du kan likegreit bare ta det som en dropp i ett rizzla eller litt dopapir. Uten toleranse så ville jeg vært litt forsiktig med doseringen om du ikke vet hvor potent "pulveret" ditt er. Vist det er knuste 80mgs feks så er det ikke mye pulveret som skal til for en grei dose for en opiat naiv.
Sitat av Alge Vis innlegg
Du fikk det pulverisert? Det er shady ass, vet du hvilke styrke det er på dem eller i det hele tatt hvor mange av dem det er oppi der? Også er det greit å vite hvilke merke det er, for vist det er reltebon feks så nytter det ikke å snorte eller boofe osv for det klumper seg sammen til gele i kontakt med fuktighet. Oxy er omtrent best oralt uansett pga veldig høy biotilgjengelighet så du kan likegreit bare ta det som en dropp i ett rizzla eller litt dopapir. Uten toleranse så ville jeg vært litt forsiktig med doseringen om du ikke vet hvor potent "pulveret" ditt er. Vist det er knuste 80mgs feks så er det ikke mye pulveret som skal til for en grei dose for en opiat naiv.
Vis hele sitatet...
Reltebon har ikke adoptert den nye oxycontin formelen ( gel typen) utifra hva jeg vet.