Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 1345
Har ikke sett dette spørsmålet stilt før, men hva er tankene rundt å blande MDMA og Marijuana? Noen erfaringer? Dos and don'ts? Planlegger å ta i underkant av 0,1g ganske rene krystaller. Disse er testet. Så røyke drøyt 0,25g ettersom at det er litt stemning for det. Er dette en dårlig kombinasjon og burde jeg droppe marijuanaen? Når burde jeg ta dette i forhold til hverandre? Fant ikke noe bra svar online.
Sist endret av Dartrix; 29. august 2020 kl. 16:26.
Det er ikke en god ide å blande mtp. ustabilitet som kan medfølge i henhold til emosjonell stabilitet. Ellers er det kjent for å øke de visuelle effektene mdma kan tilby.
Swimming
Dartrix's Avatar
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det er ikke en god ide å blande mtp. ustabilitet som kan medfølge i henhold til emosjonell stabilitet. Ellers er det kjent for å øke de visuelle effektene mdma kan tilby.
Vis hele sitatet...
Er relativt stabil mentalt, men vil jo ikke fucke meg helt opp mer enn jeg må heller. Når under trippen burde jeg isåfall røykt for å få mest mulig ut av det og for at det skal være mest harmløst?
Sist endret av Dartrix; 29. august 2020 kl. 16:36.
Sitat av Dartrix Vis innlegg
Er relativt stabil mentalt, men vil jo ikke fucke meg helt opp mer enn jeg må heller. Når under trippen burde jeg isåfall røykt for å få mest mulig ut av det og for at det skal være mest harmløst?
Vis hele sitatet...
Jeg vil si på nedturen, når ting «egentlig» skal bli litt trist.
Sist endret av Relevant; 29. august 2020 kl. 16:38.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
MDMA i seg selv er jo kos nok. Du kan jo evt prøve hvis du får _behov_ under nedturen?
Swimming
Dartrix's Avatar
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg vil si på nedturen, når ting «egentlig» skal bli litt trist.
Vis hele sitatet...
Da skal jeg gjøre det som dere to sier. Eventuelt på nedturen ved behov. Takk skal dokkar ha! Har dere erfaringer med dette?
Sitat av Dartrix Vis innlegg
Da skal jeg gjøre det som dere to sier. Eventuelt på nedturen ved behov. Takk skal dokkar ha! Har dere erfaringer med dette?
Vis hele sitatet...
Jepp. Har vel hengt litt for mye i Emma-miljøer enn jeg burde. Det som gir best utfall er om man røyker når effekten begynner å gå vekk. Da blir overgangen enklere og man ruller litt igjen og de hysteriske hallisene som kommer blir gøy når man er høy. Ellers er både weed og ja, faktisk øl veldig ok å innta dagene etter også. God tur mann.
Swimming
Dartrix's Avatar
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jepp. Har vel hengt litt for mye i Emma-miljøer enn jeg burde. Det som gir best utfall er om man røyker når effekten begynner å gå vekk. Da blir overgangen enklere og man ruller litt igjen og de hysteriske hallisene som kommer blir gøy når man er høy. Ellers er både weed og ja, faktisk øl veldig ok å innta dagene etter også. God tur mann.
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha kompis! Både for svar og ønske om god tur.
Mdma er perfekt med weed synes jeg, spesielt på comedownen
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Favoritt comboen min! Personlig blir det aldri en «perfekt tripp» uten litt hasj ved nedturen.
Kos deg! <3
Om du har prøvd begge før og er trygg på dem begge, så skal det ikke være noe problem, men ta det rolig. Er du uerfaren: hold dem hver for seg.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg røyker alltid mye når jeg turer, har aldri hatt en negativ opplevelse heller. Om du skal ut på byen å ta MDMA, så ville jeg nok ventet til jeg kom hjem, men om du skal ta det i trygge omgivelser med gode venner eller alene, så vil jeg anbefale deg å kjøre på! Lite som slår følelsen av å ligge på noe mykt, tura og fjern, mens man hører på favorittmusikken sin
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg røyker alltid mye når jeg turer, har aldri hatt en negativ opplevelse heller. Om du skal ut på byen å ta MDMA, så ville jeg nok ventet til jeg kom hjem, men om du skal ta det i trygge omgivelser med gode venner eller alene, så vil jeg anbefale deg å kjøre på! Lite som slår følelsen av å ligge på noe mykt, tura og fjern, mens man hører på favorittmusikken sin
Vis hele sitatet...
Fortell meg gjerne litt om hvordan det er å gå på byen med MDMA. Doserer du mye? Prøver du å time det elns med tanke på dørvakt?

Er litt redd for å treffe feil dørvakt som kan sikkert kan ødelegge livet mitt og få meg i arresten. Men det virker jo jævli gøy å være på byen med Emma.
Swimming
Dartrix's Avatar
Trådstarter
Har tatt mdma nå. Føler ikke et behov for å ta Marijuana at all. Glad i dere alle på freak, og setter pris på gode tips. Vet ikke hva vi i Norge skulle gjort uten dette forumet haha
Jeg liker ikke å blande det, føles ut som når man har det drit gøy i en karusell men pga jointen er du plutselig på toppen i en berg-og-dal-bane akuratt i det man skal utfor stupet og må holde seg fast med magasug. Blir bare uvel og kvalm og trippen føles intens på en ubehagelig måte.. Har bare gode erfaringer med å ta det uten å puffe.

Kos deg i kveld!
Sist endret av celtseus; 29. august 2020 kl. 21:13.
Sitat av Dartrix Vis innlegg
Har tatt mdma nå. Føler ikke et behov for å ta Marijuana at all. Glad i dere alle på freak, og setter pris på gode tips. Vet ikke hva vi i Norge skulle gjort uten dette forumet haha
Vis hele sitatet...
Ha en god tur! når peaken er over liker jeg å slenge meg ned på sofan med pledd og puter, så bare chille med musikk på ørene. Anbefaler Eric Prydz - Opus
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fortell meg gjerne litt om hvordan det er å gå på byen med MDMA. Doserer du mye? Prøver du å time det elns med tanke på dørvakt?

Er litt redd for å treffe feil dørvakt som kan sikkert kan ødelegge livet mitt og få meg i arresten. Men det virker jo jævli gøy å være på byen med Emma.
Vis hele sitatet...
Har tura på byen en del siden jeg begynte med MDMA, både i forbindelse med at jeg har spilt som DJ og som vanlig gjest. Har aldri hatt noe problemer med dørvakter eller lignende- Jeg har forsåvidt brune øyne, da jeg er asiater og jeg klarer å oppføre meg ordentlig selvom jeg er ganske ruset. Det værste som skjer hvis en dørvakt ser du er ruset, er at de kaster deg ut fra utestedet og tar shitet ditt. Det er ingen som kommer til å ødelegge livet ditt.

Når det kommer til dosering, så var jeg ordentlig tulling da jeg var yngre, og tok ofte alt for mye, men på hvis jeg skulle ut, så tok jeg et i køen eller på vors, så et til mens jeg var ute.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke tatt MDMA på noen år nå, men da jeg holdt på røyka jeg alltid weed etter et par timer. De fleste i det miljøet gjorde det, og føler jeg bare ble mer tura. Men om man ikke er vant til å røyke ellers bør man kanskje unngå det. Og man trenger heller ikke å overdrive, 2-3 trekk gjør som regel susen.

Men folk er forskjellige, så ikke ta mine ord for god fisk ��
Swimming
Dartrix's Avatar
Trådstarter
Droppet marijuanaen fullstendig. Følte ingen behov for det whatsoever, og nyter no afterglowen mildt. Takk for gode tips og får vurdere det neste gang!
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar jeg mdma hjemme, bare hygger med venner osv så tuller jeg ikke til mdma rusen med å røyke. Men når rusen begynner å avta, så kan noen trekk av en J få en til å komme litt tilbake til mdma følelsen.

Er jeg på skogsfest eller ute og danser, så for meg magisk å blande dem sammen, blir bare mer høy og fucka på en bra måte. Da er jeg i bevegelse og fikser fint å bli superfjern.
Det er mine erfaringer. Har du ikke noe erfaring, så ville jeg bare kosa meg med ma-rusen =) ----blander du kan du risikere å sovne, det er kjipt!
Det jeg syns er at hasj og spessielt cannabis på mdma er helt sinnsykt digg. Men For at det skal gå må du virkelige røyke mye til vanlig for ikke å ødelegge mdma rusen.

Merker når jeg ikke røyker til vanlig og tar trekk på mdma så angrer jeg lenge etterpå
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fortell meg gjerne litt om hvordan det er å gå på byen med MDMA. Doserer du mye? Prøver du å time det elns med tanke på dørvakt?

Er litt redd for å treffe feil dørvakt som kan sikkert kan ødelegge livet mitt og få meg i arresten. Men det virker jo jævli gøy å være på byen med Emma.
Vis hele sitatet...
Dra tidlig ut på byen og innta det når du har kommet inn på utestedet så slipper du å ha med vakta å gjøre Men dra et sted med electro musikk, stort dansegulv med god plass rundt deg og gode vibber, ikke på et stressende trangt sted.
Jeg har tatt i halv tolv tiden og redosert i ett tiden etter behov. Ohwee!