Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1436
Sikkert vanskelig å bedømme ut ifra bildet, men hva tror dere?
Selger hevder det er 2mg Rivotril fra Roche i Ungarn.

Bilde:

Sist endret av random106980; 13. februar 2020 kl. 20:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Fortrolig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser bra ut dem.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ikke for å skuffe deg, men det er utrolig vanskelig å vite om rivotrilene er ekte eller fake. De ser bra ut, men har hatt rivotril som ser like bra ut som de der men som ikke gir meg noe rus selvom jeg hiver i meg 4-5, mens 1 ekte (fra apotek) vil slå meg helt ut.

Derfor jeg ikke liker å ruse meg på rivotril, med mindre jeg er 100% sikker på at det er fra apotek
Gjest
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ikke for å skuffe deg, men det er utrolig vanskelig å vite om rivotrilene er ekte eller fake. De ser bra ut, men har hatt rivotril som ser like bra ut som de der men som ikke gir meg noe rus selvom jeg hiver i meg 4-5, mens 1 ekte (fra apotek) vil slå meg helt ut.

Derfor jeg ikke liker å ruse meg på rivotril, med mindre jeg er 100% sikker på at det er fra apotek
Vis hele sitatet...
Jeg tok en under tunga, smakte veldig søtt og smeltet på ca 5 sekunder.
Er første gangen jeg tar Rivotril, men kjenner ikke stort. Vet egentlig ikke hva jeg skal kjenne etter heller.

For øyeblikket tatt 40mg blåvalium, 2mg Rivotril og en par linjer cola. Mulig colaen demper litt..
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns de så noe rufsete ut på kantene med skrift? Sett fake som så veldig bra ut selv, de var "blanke" på sidene men helt matte ruglete på topp og bunn.

Mener på ekte skal være blanke på alle sider.

Du kan jo ta av et stykke og knuse det forsiktig opp, så ser du kanskje noen små hvite klumper som er hardere.

Det er nok fort rc, funker jo det også men ikke rivotril.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser fine ut. Greia med rivotril er at du kjenner ikke så godt selv at du blir rusa. Derfor tar man en til og en til og dagen etter våkner mann opp å innser man blacka ut og loka som et helvete kvelden før og har flaks om man huska på å skru av ovnen etter å ha satt en pizza der, og om de fucka meldingene bare var til en kompis og ikke sjefen.
Hvis det er første gang holder det med max 2
De er falske, pressede rivotril ser det ut som for meg. Men det betyr ikke at de ikke inneholder clonazepam.