Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1904
Hei! Jeg har begynt å se på serien American Horror Story, og liker veldig den stilen. Har noen tips om hvilke andre slike serier jeg burde sjekke ut? De skal gjerne være litt syke og morbide, og helst ikke no sci-fi-greier.

På forhånd takk
The Walking Dead..?
Sett alt av den så langt men takk ! Men samtidig så er det ikke helt det jeg er ute etter. Det er jo mer en spenningsserie, med relativt treg fremgang. Jeg vil gjerne ha noe hvor det gjerne er en unik story pr episode. gjør ikke noe om det ligger en grunnlegende story som går gjennom hele serien i tillegg da.

Ble forresten tipsa av en kompis om "Masters of Horror" nå, så skal sjekke det ut ihvertfall
Masters of Horror er nice!

http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTY5NTI3MjUyM15BMl5BanBnXkFtZTcwNzUyNjczMQ@@._V1._SY317_.jpg


"Anchor Bay has amassed some of the greatest horror film writers
and directors to bring to you the anthology series, "Masters of Horror".
For the first time the foremost names in the horror film genre have
joined forces for the series consisting of 13 one-hour films each season"
SUPERNATURAL FOR FAEN !
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
SUPERNATURAL FOR FAEN !
Vis hele sitatet...
Supernatural er ikke skummelt, for faen. Har ikke noe imot serien da.

Støtter denne tråden, skulle gjerne hatt noen skumle serier å se på.
▼ ... over en uke senere ... ▼
The Fringe seriene er ganske bra da, noe nytt for hver episode. Jeg er på sesong 3 nå! Kjempe serie.
American Horror Story, en av de beste seriene jeg har sett i det siste som klarer å holde meg 120% fokusert på skjermen hver Torsdag.

Kort fortalt er det en serie om en familie som flytter inn i et hus der døde og levende går hånd i hånd og som med nye vendinger holder deg interessert i et meget bra plot.
Sitat av Dorkinator Vis innlegg
The Fringe seriene er ganske bra da, noe nytt for hver episode. Jeg er på sesong 3 nå! Kjempe serie.
Vis hele sitatet...
''Fringe'' og ikke ''The Fringe'' er ikke en horror-serie. Fringe er en Sci-Fi serie.
Seriene til FEARnet.
The Outer Limits
Sci-fi, mystery, og horror'ish serie med ny historie og skuespillere i hver episode. Mye monstre, aliens, mutanter og gale vitenskapsmenn.
Sist endret av Bothrops; 22. november 2011 kl. 14:37.
Sitat av Baby-D Vis innlegg
Vis hele sitatet...
+1

Siste episode av første sesong ble for drøy å sende på kabel-tv i USA, kun utgitt på DVD.
Såg første episode av American horror story i går, og dette gleder jeg meg til å se fremover
Her, har du IMDB sine lister over horror tv-shows.
X-files? Kanskje ikke skumlest da...
Walking dead beste horror serien ever
Fear itself er en bra horror serie også. Det bygger på samme prinsippet som Master of Horror , der du har ny story og nye skuespillere for hver episode.
Anbefaler denne sterkt hvertfall til de som har sett Masters of Horror og likte den serien!
http://www.imdb.com/title/tt1112285/

Ps, overse skriveleifer da jeg skriver fra iPhone
Sitat av Powlair Vis innlegg
''Fringe'' og ikke ''The Fringe'' er ikke en horror-serie. Fringe er en Sci-Fi serie.
Vis hele sitatet...
Der tar du helt feil Powlair, det kan sees på som en Sci-Fi serie men fakta er at det er satt som Horror også. Jeg har både sesong 1 og 2, ikke snakk noe du ikke er helt sikker på små'n.
Sitat av Dorkinator Vis innlegg
Jeg har både sesong 1 og 2, ikke snakk noe du ikke er helt sikker på små'n.
Vis hele sitatet...
Jeg har sett alle episodene hittil, og vil absolutt ikke si at Fringe er "horror". Men så har man gjerne forskjellige oppfatninger av hva som er skummelt. Jeg har sett veldig mange grøssere opp i gjennom, men folk bare ler av meg når jeg sier at "The Ring" er noe av det skumleste jeg har sett.
Sist endret av caperno; 23. november 2011 kl. 23:59.