Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1621
Anonym bruker
"Irritert Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste 4mg rivotril på lørdag kl 13, pga fyllesjuke å mollynedtur. Vil det være forsvarlig å kjøre bil på mandag?
Anonym bruker
"Forelsket Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei.
Etter min mening: Ja, det burde gå greit. Da har det tross alt gått rundt 48 timer og selv om stoffet ikke er helt ute av kroppen din så burde det ikke påvirke din evne til å kjøre bil i betydelig grad.
Unntaket er om du fortsatt føler deg påvirket imorgen.
Sist endret av Who?; 17. juni 2018 kl. 21:15.
Anonym bruker
"Irritert Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Føler meg ikke påvirket i dag heller, så føler det skulle gå greit, men er ikke særlig kjent med benzo og den virkninger
Anonym bruker
"Forelsket Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er det som er så farlig, du føler deg ikke rusa.
Jeg ble et rasshøl i trafikken og kjørte som et rasshøl
Jeg ville ventet en ekstra dag, og det pga den lange halvveringstiden(30-40t). Du har fortsatt en rimelig stor dose innabords etter 48 timer.
Sitat av Who? Vis innlegg
Unntaket er om du fortsatt føler deg påvirket imorgen.
Vis hele sitatet...
Nå er vel Rivotril et av de medikamentene som i høyest grad endrer folks væremåte - også når de ikke merker noe selv. Jeg har flere ganger catcha at folk spiste piller på lørdag kveld ut ifra tonefall over telefon mandag ettermiddag. TS: Vil på det sterkeste fraråde kjøring. Du vil teste positivt dersom du blir testet, og uansett hvor nykter du føler deg, har du ingen garanti for at din evnte til å kjøre bil ikke er nedsatt.
Anonym bruker
"Irritert Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okei. Da venter jeg noen dager med bilkjøring. Hadde mistanke om at det kanskje var greit å vente selv om jeg føler meg normal. Vil ikke at andre skal utsettes for fare, da ruskjøring er noe jeg hater!
Sitat av kallisti Vis innlegg
Nå er vel Rivotril et av de medikamentene som i høyest grad endrer folks væremåte - også når de ikke merker noe selv. Jeg har flere ganger catcha at folk spiste piller på lørdag kveld ut ifra tonefall over telefon mandag ettermiddag. TS: Vil på det sterkeste fraråde kjøring. Du vil teste positivt dersom du blir testet, og uansett hvor nykter du føler deg, har du ingen garanti for at din evnte til å kjøre bil ikke er nedsatt.
Vis hele sitatet...
Ja, det har du absolutt rett i. Men nå spørs dette litt på ens psykiske helse.
Har man f.eks. Mye angst til vanlig så merker man fort når man ikke lenger er påvirket av Rivotril (etter min erfaring).
Sist endret av Who?; 18. juni 2018 kl. 14:20.