Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 977
Jeg hadde egentlig skrevet en lang post om dette, men da jeg skulle submitte den gikk servern ned så jeg mista alt Her kommer en kort versjon: Day of Defeat 2.0 kommer i morgen. Dette er en andre verdenskrig Half-Life mod, 2.0 har mer realisme, bedre grafikk osv...

Husk å download så håper jeg å se dere på serverne i morgen
Count on me Du har vel ikke noen norske servere eller noe? evt. en side over norske servere?
Better than thou.
Im down. Gir du meg ip til noen norske servere sees vi helt sikkert. Gleder meg.

Så forresten at dod_oslo hadde fått 9.6% av alle stemene på beste mapp på offisielle siden.
Nei, jeg oppdaterer bare så kommer det ca 500 servere hvor 5-10 er spillbare med ca 100 i ping. Hvis noen har noen servere som holder seg under 100 så bare si ifra
Jeg testet DOD da det først kom ut, syns ikke det var noe særlig. Orker heller ikke laste ned pga. jeg har isdn, men jeg skal vel få testa det en eller annen gang
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Må vel testet, men synes ikke det virker så altfor bra lissom...
"Dawn was breaking as the commanders made their way to their tents and quarters, and the woods were loud with the song of birds. The planners, having done all they could, went to bed. The Second Front now belonged to the men who would do the fighting."

H-Hour was set - Wednesday 3:00 PM Pacific Standard Time.

Dette er tatt fra den offisielle DoD siden.

Det betyr altså at DoD 2.0 kommer i natt kl 12. Da kan vi downloade det i morgen! Hvis ikke dere er lenge oppe og spiller det i natt
Da var det gjort, DoD 2.0 er ute!

Det ligger en del linker her.

Teste når jeg kommer heim kanskje, du satt oppe jeg skulleye wtg ..
Better than thou.
FY FAEN!! Dette kicker så sykt! Jeg lover dette er fettere enn CS! Dette er en 'må-download'! Ikke vanskelig å bli god i heller tror jeg. Har hvertfall spillt idag, inatt og igår, og jeg gjør det ganske bra på listene liksom.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Laster nå, holder en gromm fart på 4,7k/sec. Er ferdig om 8 timer og 10 min hvist jeg klarer å holde den farten