Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2547
Jeg var på fylle over noen dager etter en krangel med eksen.
Jeg liker ikke fyllenerver så jeg bruker kjøpe Sobril eller Vival av enkelte.
Men ingen hadde, så jeg i fyll og desperasjon kjøpte 3 Flunpam og noe sorting av en SINNSYKT tvilsom fyr. Det sto ingenting om hvor mange mg på brettet. Kun Flunipam og produsent.

Jeg hev innpå alle 3 iløpet av en periode fra hva jeg tror var fra 8 på kvelden til ca 00.30. Jeg syns de funket dårlig så jeg røyka litt av tjallen innimellom denne tidsperioden og tok en og en ny Flunipam. Slokna rundt 00.30. Våkna litt før 06.00 med sinnsykt sug i magen og nerver. Jeg drakk jo en god del i går før rundt klokka begynte å bli 08.00. Jeg tok 25 Truxal rundt halv syv i dag og ble ganske sløv, men får ikke sove fordi hjertet banker litt og jeg syns det er litt sånn vanskelig å puste.

Det virker ikke som fyllenerver, men jeg kjenner ikke til Flunipam.
Kan dette være en rebound effekt? Han sa du ikke ble sjuk av dem og at de skulle fikse fyllenerver, men han var som sagt en tvilsom person.

Kan det rett og slett være jeg som bare har angst for bruddet med eksen?
Kan det være fyllenerver. Det virker ikke sånn fordi jeg føler meg ikke tung i hodet annet enn fra Truxalen.

Jeg vet ikke noe spesiellt om piller.
Sist endret av offjerk; 13. februar 2011 kl. 09:36.
Sitat av offjerk Vis innlegg
Jeg var på fylle over noen dager etter en krangel med eksen.
Jeg liker ikke fyllenerver så jeg bruker kjøpe Sobril eller Vival av enkelte.
Men ingen hadde, så jeg i fyll og desperasjon kjøpte 3 Flunpam og noe sorting av en SINNSYKT tvilsom fyr. Det sto ingenting om mg.

Jeg hev innpå alle 3 iløpet av en periode fra hva jeg tror var fra 8 på kvelden til ca 00.30. Jeg syns de funket dårlig så jeg røyka litt av tjallen innimellom denne tidsperioden og tok en og en ny Flunipam. Slokna rundt 00.30. Våkna litt før 06.00 med sinnsykt sug i magen og nerver. Jeg drakk jo en god del i går før rundt klokka begynte å bli 08.00. Jeg tok 25 Truxal rundt halv syv og ble ganske sløv, men får ikke sove fordi hjertet banker litt og jeg syns det er litt sånn vanskelig å puste.

Det virker ikke som fyllenerver, men jeg kjenner ikke til Flunipam.
Kan dette være en rebound effekt? Han sa du ikke ble sjuk av dem og at de skulle fikse fyllenerver, men han var som sagt en tvilsom person.

Kan det rett og slett være jeg som bare har angst for bruddet med eksen?
Kan det være fyllenerver. Det virker ikke sånn fordi jeg føler meg ikke tung i hodet annet enn fra Truxalen.
Vis hele sitatet...

Fluniser er opptil 10 ganger mer potent enn diazepam(vival), så her har du nok blitt lurt.
Sist endret av fetter; 13. februar 2011 kl. 09:35.
Trådstarter
43 4
Sitat av fetter Vis innlegg
Fluniser er optil 10 ganger mer potent enn diazepam(vival), så her har du nok blitt lurt.
Vis hele sitatet...

Det sto jo Flunipam på brettet.
Sitat av offjerk Vis innlegg
Det sto jo Flunipam på brettet.
Vis hele sitatet...
Da er det litt merkelig, men det finnes nok av falske knock-offs ifra lugubre lab'er i østeuropa. Pillene skrives omtrent ikke lenger ut på resept i Norge, så sjansen er stor for at de var falske.
Trådstarter
43 4
Sitat av fetter Vis innlegg
Da er det litt merkelig, men det finnes nok av falske knock-offs ifra lugubre lab'er i østeuropa. Pillene skrives omtrent ikke lenger ut på resept i Norge, så sjansen er stor for at de var falske.
Vis hele sitatet...
Burde jeg kontakte lege? Burde jeg gå på legevakta?
Sitat av offjerk Vis innlegg
Jeg var på fylle over noen dager etter en krangel med eksen.
Jeg liker ikke fyllenerver så jeg bruker kjøpe Sobril eller Vival av enkelte.
Men ingen hadde, så jeg i fyll og desperasjon kjøpte 3 Flunpam og noe sorting av en SINNSYKT tvilsom fyr. Det sto ingenting om hvor mange mg på brettet. Kun Flunipam og produsent.

Jeg hev innpå alle 3 iløpet av en periode fra hva jeg tror var fra 8 på kvelden til ca 00.30. Jeg syns de funket dårlig så jeg røyka litt av tjallen innimellom denne tidsperioden og tok en og en ny Flunipam. Slokna rundt 00.30. Våkna litt før 06.00 med sinnsykt sug i magen og nerver. Jeg drakk jo en god del i går før rundt klokka begynte å bli 08.00. Jeg tok 25 Truxal rundt halv syv og ble ganske sløv, men får ikke sove fordi hjertet banker litt og jeg syns det er litt sånn vanskelig å puste.

Det virker ikke som fyllenerver, men jeg kjenner ikke til Flunipam.
Kan dette være en rebound effekt? Han sa du ikke ble sjuk av dem og at de skulle fikse fyllenerver, men han var som sagt en tvilsom person.

Kan det rett og slett være jeg som bare har angst for bruddet med eksen?
Kan det være fyllenerver. Det virker ikke sånn fordi jeg føler meg ikke tung i hodet annet enn fra Truxalen.

Jeg vet ikke noe spesiellt om piller.
Vis hele sitatet...
Det kan være bivirkninger fra truxalen,blodtrykksfall er en av bivirkningene hvor det kan kjennes vansklig å puste,hjertebank m.m ellers har du bare fått en hang over av hele kombinasjonen noe som også er serdeles mulig

nei flunnipam er ikke det helt store å sovne på,tjallen hjalp deg nok bedre der

Du burde jo vært beroliget langt utpå neste morgenhvertfall da syntes jeg det var litt rart kanskje bruddet var såpass traumatisk at det preget deg i en stor grad,ikke rart du får hang over av alt dette

men preparat c som truxal er er kjent for å gi mange slike ubehagelige bivirkninger
Sist endret av jappajekk; 13. februar 2011 kl. 09:42.
Det er jo også mulig du har opplevd paradoksal effekt av flunisene oppi det hele, og fått angst som følger av det, men det er jo ganske sjeldent. Jeg tror jappajekk er inne på noe...

Et godt råd er ihvertfall å ikke kjøpe piller man ikke vet noe om og hive innpå med alkohol og andre preparater. Aldri en god ide!


Om du føler deg uvel burde du i det minste kontakte lege. Freakforum er ikke helsepersonell.
Sist endret av fetter; 13. februar 2011 kl. 09:45.
Trådstarter
43 4
Sitat av jappajekk Vis innlegg
Det kan være bivirkninger fra truxalen,blodtrykksfall er en av bivirkningene hvor det kan kjennes vansklig å puste,hjertebank m.m ellers har du bare fått en hang over av hele kombinasjonen noe som også er serdeles mulig

nei flunnipam er ikke det helt store å sovne på,tjallen hjalp deg nok bedre der

Du burde jo vært beroliget helt til neste morgen hvertfall da syntes jeg det var litt rart kanskje bruddet var såpass traumatisk at det preget deg i en stor grad

men preparat c som truxal er er kjent for å gi mange slike ubehagelige bivirkninger
Vis hele sitatet...


Jeg har spist mye Truxal i det siste og jeg merker jo at man kjenner seg litt så pustevanske-form når man sovner på den dritten.

Men jeg hadde altså angsten og sånn allerede FØR jeg tok Truxalen i dag (50 mg). Jeg merket også at det stakk litt i hjertet i går, men det hender jeg får det når jeg røyker noen ganger.

Ellers har jeg Tolvon. Skal jeg bare roe meg ned og ta noen øl ute?
Bruddet har gått enormt tungt innpå meg.

Sitat av fetter Vis innlegg
Det er jo også mulig du har opplevd paradoksal effekt av flunisene oppi det hele, og fått angst som følger av det, men det er jo ganske sjeldent. Jeg tror jappajekk er inne på noe...

Et godt råd er ihvertfall å ikke kjøpe piller man ikke vet noe om og hive innpå med alkohol og andre preparater. Aldri en god ide!
Vis hele sitatet...


Så jeg kan bare dra til byen og ta noen pils og prate med folk så vil jeg roe meg?
Det er sannsynligvis bare angst?

Jeg har våknet med sug i magen før og noia uten å ha tatt noe fordi jeg savner eksen min så sinnsykt. Men jeg er bare redd for at det kunne vært noe junk jeg fikk som kan gjøre deg dårlig. Det var sykt dumt av meg å kjøpe, men jeg var in for noen sinnsyke fyllernerver om jeg ikke gjorde det.

Men jeg føler meg ikke bakfull.
Sist endret av offjerk; 13. februar 2011 kl. 09:47.
Nei, om du føler deg uvel og er usikker på din egen psykiske eller fysiske helse bør du kontakte sertifisert helsepersonell.
Sist endret av fetter; 13. februar 2011 kl. 09:47.
Sitat av offjerk Vis innlegg
Jeg har spist mye Truxal i det siste og jeg merker jo at man kjenner seg litt så pustevanske-form når man sovner på den dritten.

Men jeg hadde altså angsten og sånn allerede FØR jeg tok Truxalen i dag (50 mg). Jeg merket også at det stakk litt i hjertet i går, men det hender jeg får det når jeg røyker noen ganger.

Ellers har jeg Tolvon. Skal jeg bare roe meg ned og ta noen øl ute?
Bruddet har gått enormt tungt innpå meg.





Så jeg kan bare dra til byen og ta noen pils og prate med folk så vil jeg roe meg?
Det er sannsynligvis bare angst?

Jeg har våknet med sug i magen før og noia uten å ha tatt noe fordi jeg savner eksen min så sinnsykt. Men jeg er bare redd for at det kunne vært noe junk jeg fikk som kan gjøre deg dårlig. Det var sykt dumt av meg å kjøpe, men jeg var in for noen sinnsyke fyllernerver om jeg ikke gjorde det.

Men jeg føler meg ikke bakfull.
Vis hele sitatet...
hvis du merker ubehag ved medisinering bør du kutte det ut så enkelt er det
Trådstarter
43 4
Sitat av fetter Vis innlegg
Nei, om du føler deg uvel og er usikker på din egen psykiske eller fysiske helse bør du kontakte sertifisert helsepersonell.
Vis hele sitatet...

Jeg vil helst ikke kontakte legepersonell fordi da kommer det i rapporten min.
Men jeg ble ganske fjern og glemsk og desorientert i går.
Fikk telefonen min sperra fordi jeg ikke husket pinkoden min + at PUK koden kan jeg ikke finne noen steder.

En kompis av meg har en venn som er farmasøyt, men jeg får jo ikke noe kontakt uten telefon.
Sitat av offjerk Vis innlegg
Jeg vil helst ikke kontakte legepersonell fordi da kommer det i rapporten min.
Men jeg ble ganske fjern og glemsk og desorientert i går.
Fikk telefonen min sperra fordi jeg ikke husket pinkoden min + at PUK koden kan jeg ikke finne noen steder.

En kompis av meg har en venn som er farmasøyt, men jeg får jo ikke noe kontakt uten telefon.
Vis hele sitatet...
trenger ikke kontakte en jævel for å kutte ut noe vell..kjennes det ekkelt og ubehagelig,la det være!!
DET vakke så rart!!ikke bland alkohol og piller..
ta kontakt med tlf selskapet ditt!
Sist endret av murmade; 13. februar 2011 kl. 10:42.
Trådstarter
43 4
Men hva om jeg har fått fake-piller som inneholder gud vet hva?
Ring mobiloperatøren og finn PUK-koden, og ring kompisen din som er farmasøyt?
Sitat av offjerk Vis innlegg
Men hva om jeg har fått fake-piller som inneholder gud vet hva?
Vis hele sitatet...
da kommer de til å spørre deg,har du noe ubehag?-nei...neivell,fint for deg!da blir du bedt om å ikke gjøre det igjen og ringe hvis du føler deg dårlig

hva mer skal du gjøre med det?får liksom ikke dratt det utigjen heller,det er jo leenge siden du tok dem,men ta det med ro,vet du hva meth ineholder?som tusenvis og ikke millioner world wide inneholder?batteri eter-toalett-renseveske,bleiking,rottegift,giftstoffer m.m avhenger i hvilket land man lager det og det hadde nok gått helt fint om du prøvde meth engang som så mange i norge også har gjort,godt mulig du fikk noe som ikke var "ekte"ingenting å tenke på
Alle folk i dette land bruker fake steroider nesten,laget i kjellere i østblokkland og i norge,det du fikk var antakelig bedre skikket hvis det var i bilister som jeg syntes du sa,sikkert fra et møkkaapotek i ukraina eller noe

stay cool

kroppen tåler noen gift angrep,derfor vi har nyre og lever..meth monsterne bruker jo dette i 10 år å sånn,at de lever er jo en sensasjon,sunt mat inntak 2% og meth flere ganger om dagen så kroppen tåler ganske bra med juling

som han typen på dette klippet,10 ganger daglig

http://www.youtube.com/watch?v=c8Fxa...eature=related

crack var det visst med han ja