Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  386 22983
Man donerer dem til personen/firmaet.
Du donerer dem på profilen til det/dem du skal donere gullet til.
ingen invite? er det lov til å si at jeg har 2 invites? bare å sende meg pm
nei. vil ikke ha snakk om dette her, da det fort kan komme over til spm, og slikt angående det. du kan enten gå på irc, eller denne linken å si det.
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=98702
åja, det var to tråder
Sitat av Plectophera
Man donerer dem til personen/firmaet.
Du donerer dem på profilen til det/dem du skal donere gullet til.
Vis hele sitatet...
da så, er det noen som vil donere da?
Heter "Konfusius" og hvis noen donerer er de garantert jobb.
jobb er nok en ting, men lønnen er en annen.. hvis du betaler godt, så kan jeg donere alle mine 10 gull.
Noen som vet hvordan jeg kan komme til 'Iventory' ? Må jo ha maten min
maten blir spist automatisk har jeg hørt. du må bare fylle på. men hvordan du kan vite når du skal fylle på, vet jeg ikke

Edit: fant ut at det står på profilen hvor mye mat jeg har
Sist endret av Rellativ; 4. januar 2008 kl. 16:20.
Sitat av Rellativ
jobb er nok en ting, men lønnen er en annen.. hvis du betaler godt, så kan jeg donere alle mine 10 gull.
Vis hele sitatet...

skal få lønn for arbeidet, kan ikke gi kjempemasse lønn til å begynne med, når firmaet kommer litt igang skal jeg gi dem som donerer høyere lønn en standard for andre ansatte selvfølgelig.
Sitat av Rellativ
jobb er nok en ting, men lønnen er en annen.. hvis du betaler godt, så kan jeg donere alle mine 10 gull.
Vis hele sitatet...
Hva regner du som godt betalt?
Sitat av Gyn3r
Hva regner du som godt betalt?
Vis hele sitatet...
som nicket mitt sier, alt er relativt. jeg er i lønnsforhandlinger nå, og utfallet vet jeg ikke enda.
Sist endret av Rellativ; 4. januar 2008 kl. 16:22.
Er det noen som kommer til å lage en Housing Business?
er det nokon her inne som treng fleire ansatte? eg er på jakt etter arbeid. lønn er ikkje så viktig...enno.

namnet er bidus der og forrestan
Sist endret av bidus; 4. januar 2008 kl. 21:54.
Sitat av Gest
Er det noen som kommer til å lage en Housing Business?
Vis hele sitatet...
Vi har allerede en housing bedrift.
Binary Property heter det.
Kan vi egentlig forvente at spillet vil få fler funksjoner?
Ser ingen emner på erepubliks forum som omhandler kommende funksjoner. Er for tiden veldig lite å gjøre der, savner blant annet en børs og eventuelt et sted man kan gamble. Ville også vært fint om aviser ikke bare var et sted folk spammet hver sine meninger, der de få seriøse postene ikke kommer godt nok frem. Avisene bør vel være som et firma som også kan føre profitt og ansette skribenter osv.
Noen som vet om dette er noe som vil komme i fremtiden? Eller vil spillet fortsette så og si som det er?
Blir det bruk for sykehus før folk blir skadet i krig?

-Kaller meg Norgespatriot btw.
Er det flere enn meg som har problemer med å logge inn?
Noen som trenger jobb?
Sitat av Zepplin
Kan vi egentlig forvente at spillet vil få fler funksjoner?
Ser ingen emner på erepubliks forum som omhandler kommende funksjoner. Er for tiden veldig lite å gjøre der, savner blant annet en børs og eventuelt et sted man kan gamble. Ville også vært fint om aviser ikke bare var et sted folk spammet hver sine meninger, der de få seriøse postene ikke kommer godt nok frem. Avisene bør vel være som et firma som også kan føre profitt og ansette skribenter osv.
Noen som vet om dette er noe som vil komme i fremtiden? Eller vil spillet fortsette så og si som det er?
Vis hele sitatet...
Tror jeg leste en plass at dette bare er en beta versjon, så jeg tror det kommer nye funksjoner.
Dette er vel enda i beta ja, (kanskje alpha t.o.m.?) ikke at jeg skal garantere ting, men tror nok vi får se masse mer i fremtiden. Hvor raskt er jo usikkert, neppe fortløpende.

Sitat av Ulvengunnar
hvordan får jeg tak i 40 gull? sløiter skikkelig med å få tak i det, skal starte ett sykehus med får jo ikke gjort gull. har 10, men tar jo sinnsykt lang tid å få tak i de 30 andre.
Vis hele sitatet...
Bare så du er litt obs...
Etter det jeg har sett så virker det som om du LAGER et sykehus du skal selge videre til en "MAYOR" (borgemester/ordfører). Så du driver ikke nødvendigvis et sykehus, men lager og selger de altså. Det sånn jeg har forstått det.

Og jeg har ikke akkuratt sett så mange ordfører rundt omkring, og det virker ikke som om sykehusene har så mye for seg for øyeblikket, annet enn at de gir litt bedre "wellness" om du bor i nærheten av ett.

jeg ville gjærne ha jobbet på et sykehus selv da, derfor jeg har lest litt rundt omkring. Men får jo aldrig noen jobb, for det er vel ingen enda kanskje?
Bah, håpløst spill, er jo ingenting å gjøre, like forbannet er jeg pokka nødt til å logge inn for å se om det har skjedd noe nytt.

Uansett trenger jeg en jobb, driter i lønna foreløpig, nicket er Shai`Tan.

Edit: Fikk selvfølgelig et jobb-tilbud i det jeg skrev denne posten.
Sist endret av KingDragsten; 5. januar 2008 kl. 01:00.
Sitat av Velkator
Dette er vel enda i beta ja, (kanskje alpha t.o.m.?) ikke at jeg skal garantere ting, men tror nok vi får se masse mer i fremtiden. Hvor raskt er jo usikkert, neppe fortløpende.



Bare så du er litt obs...
Etter det jeg har sett så virker det som om du LAGER et sykehus du skal selge videre til en "MAYOR" (borgemester/ordfører). Så du driver ikke nødvendigvis et sykehus, men lager og selger de altså. Det sånn jeg har forstått det.

Og jeg har ikke akkuratt sett så mange ordfører rundt omkring, og det virker ikke som om sykehusene har så mye for seg for øyeblikket, annet enn at de gir litt bedre "wellness" om du bor i nærheten av ett.

jeg ville gjærne ha jobbet på et sykehus selv da, derfor jeg har lest litt rundt omkring. Men får jo aldrig noen jobb, for det er vel ingen enda kanskje?
Vis hele sitatet...

punkt 1: selge videre;
hvis dette du sier virker sant, kommer det ordførere rundt 20 januar, de er villige til å betale mye mer enn startpris etter hva jeg har hørt og da vil dere også bli sikret i en bedrift jeg starter utenom sykehuset.

Punkt 2: jobbing på sykehus;
hvis du er villig til å sponse meg med 10 gull starter jeg ett sykehus og du er med i ledelsen (partner) hvorav du får en del av inntektene og en permanent jobb.
Hvis sykehuset blir solgt og jeg starter ny bedrift er du sikret jobb der også.
Må ikke sykehus overleve på donasjoner? Muligheten for å dra noen stor profit ut av det vil vel da reduseres betraktlig..?
Sitat av poe
Må ikke sykehus overleve på donasjoner? Muligheten for å dra noen stor profit ut av det vil vel da reduseres betraktlig..?
Vis hele sitatet...
Kommer vell ann på hva staten velger så bruke skattepengene på! (vil jeg tippe)
Har nettopp startet, så jeg lurer på hvordan jeg får meg jobb

sikkert dagens mest n00bete spørsmål
azeklor: Send meg en melding ingame så skal du få jobb. (Forconin er nicket ingame også)
Hey

Takker for jobben Forconin

alias, murph
Sist endret av DrD.O.C; 5. januar 2008 kl. 15:04.
Bare hyggelig Har jobber til alle Bare å sende meg en melding ingame.
Forconin: Innenfor hvilke business?
Hei

Siden jeg ikke (?) kan jobbe så mye som jeg vil hos Forconin, er det mulig å ha flere jobber på en gang? Sånn att jeg kan tjene masse cash

mvh D&M
DrD.O.C: Nei, du kan ikke jobbe flere steder samtidig. Hvis du skal tjene mye cash må du være en investor eller styre et firma AFAIK.
http://www.erepublik.com/article-8056.html
Litt korrupsjonsanklager allerede, ting går fremover med stormskritt.
Sitat av Plectophera
Forconin: Innenfor hvilke business?
Vis hele sitatet...
Moving, firmaet heter Binary Routing.
Intressant, kunne kanskje tenkt meg en jobb innenfor det.
Jeg heter også Plectophera på erepublik, diskutere lønn m.m der?
Sist endret av Plectophera; 5. januar 2008 kl. 16:20. Grunn: epic shit
Vet ikke helt hvordan jeg skal få det ut, men jeg søker investorer til nytt venstrevridd parti. De vi har nå er bare på høyresiden.

in-game-nick: Slimmey.
Halla

Det er jo *litt* kjipt å jobbe for 2 kr dagen og kan kun jobbe en gang om dagen da...og heller ikke jobbe hos flere på en gang

mvh D/M
Det er det "sjefen" klager på. 2 kr dagen foreløpig. Når infrastrukturen er fast vil man evt. få den opp i 150 kr dagen
Sitat av slimmey
Når infrastrukturen er fast vil man evt. få den opp i 150 kr dagen
Vis hele sitatet...
Hva preiker du om?
Det finnes ikke lengre noen kanal hvor en kan spørre om invites! SÅ kan jeg ikke spørre her da?

jeg har lyst på en invite
Sist endret av Noxin; 5. januar 2008 kl. 23:23.
Du skal spør i den andre tråden eller på #erepublik på efnet.
kan jeg søke på binary firmet ? eller på jeg legge ut cv og de kan ta meg `? nick ; max j Power

EDit; du som vil ha invite, Send meg pm med mail! har 2 stk
eDIT2; lagde likesågodt en binary avis jeg Binary Post :P
Sist endret av EivindH; 5. januar 2008 kl. 23:36. Grunn: skriveleif
leste du ikke hva jeg skrev???????? Det er ingen annen tråd!!
Sitat av BBoogieman
Hva preiker du om?
Vis hele sitatet...
Med en fast sum med penger i omløp vil man med tider kunne heve både lønnen og senke priser på sykehus og eiendom.
Åja, ja det skjønner jeg jo, men siden du sa infrastruktur:S
Sitat av slimmey
Med en fast sum med penger i omløp vil man med tider kunne heve både lønnen og senke priser på sykehus og eiendom.
Vis hele sitatet...
Eh? Nei. Med en fast sum penger i omløp så forbli lønninger og priser de samme hele tiden, hvis ikke får man fort problemer som f.eks. Inflasjon. I erepublik er det ingen måter å skaper verdier på, sett borti fra eksport. Vi må skape verdier for å kunne heve lønnsnivået og prisnivået.

Sitat av EivindH
kan jeg søke på binary firmet ? eller på jeg legge ut cv og de kan ta meg `? nick ; max j Power

EDit; du som vil ha invite, Send meg pm med mail! har 2 stk
eDIT2; lagde likesågodt en binary avis jeg Binary Post :P
Vis hele sitatet...
Altså, du kan ikke bare ta et kjent varemerke og ta til deg navnet selv. Jeg tror ikke eierene av Binary-gruppen blir særlig glade for det.
Sist endret av Deezire; 5. januar 2008 kl. 23:51.
Ting går etter planen. Trenger fortsatt de siste investorene til et parti på venstresiden.
Ta kontakt med slimmey ved interesse.
^Det er vel kapitalen som er det viktigste. Vi skal vel óg utdvide landegrensene etter hvert?
Om jeg bare hadde fått logget med inn...
Har sendt noen meldinger in-game. Men noen sa at system ikke alltid leverte posten, så da spør jeg her: Har noen en jobb til meg? Tar hva som helst :P

Heter Norgespatriot i spillet, om det trengs.
Sist endret av Grimdoc; 6. januar 2008 kl. 01:26.
er det bare jeg som sliter med den nettsiden ? den er så treg aat jeg ikke har fått gjort noe som helst.
Norske Hus AS trenger arbeidere!