Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  254 17582
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Jeg står fortsatt fast på 15. Faen jeg finner ikke ut hva jeg skal
Har lakt opp hint i den originale posten. Jeg oppdaterer den ettervert som folk spørr.

Jeg har oppdatert hintete til level 7
Sist endret av Scha; 16. november 2006 kl. 20:21.
Jeg har holdt på med level 7 en stund nå, og skal ikke si for mye, men har gjort som i hintet ditt scha, og har funnet navnet på det som mangler, men det er ikke svaret, og vet ikke hva jeg er ute etter nå???
Sitat av Leroy
Jeg har holdt på med level 7 en stund nå, og skal ikke si for mye, men har gjort som i hintet ditt scha, og har funnet navnet på det som mangler, men det er ikke svaret, og vet ikke hva jeg er ute etter nå???
Vis hele sitatet...
Hvilket "format" hadde svarene i oppgavene 3-6?

Vil bare si at level 18 kan være veldig browseravhengig. Hvis du ikke får den til, prøv en annen browser.
Jada, har gjort som det står i oppgave 3-6, og funnet ut at det er noe som mangler to steder, men skjønner ikke hva jeg skal bruke det til, hva jeg skal lete etter!

Edit: ja, så det oppdaterte hintet, men gjorde meg ikke stort klokere!
Sist endret av Leroy; 16. november 2006 kl. 20:48.
Level 18 er super duper enkel, testa med explorer og firefox og så ingen forskjeld. Kan ikke tenke meg at noen andre browsere er anderledes heller.

Leroy: fikk du med deg at jeg oppdaterte hintet litt?
Sitat av Scha
Level 18 er super duper enkel, testa med explorer og firefox og så ingen forskjeld. Kan ikke tenke meg at noen andre browsere er anderledes heller.
Vis hele sitatet...
Vel, firefox på linux tok den ikke.

Edit: På level 19. Har funnet frem til dokumentet, men er det meningen at det skal være mengder med "?" der? Eller er det OpenOffice som kødder litt?
Sist endret av raze; 16. november 2006 kl. 20:52.
LOL, klarte level 7, men ser ikke helt hvorfor det er svaret!!! Syntes det var en dårlig gåte...
Sitat av Leroy
LOL, klarte level 7, men ser ikke helt hvorfor det er svaret!!! Syntes det var en dårlig gåte...
Vis hele sitatet...
Den var teit sant? Sto at det ikke var bokstaver så var det det... Og ****** er heller ikke et tall.
Sitat av fulloggal
Den var teit sant? Sto at det ikke var bokstaver så var det det... Og ****** er heller ikke et tall.
Vis hele sitatet...
Sto at det ikke var bokstaver, hva snakker du om??? Scha skreiv da ikke det? Først virka det så åpenlyst teit at jeg ikke prøvde det engang, men visst f*** var det riktig!
7 var en dårlig ja.
Sitat av Leroy
Sto at det ikke var bokstaver, hva snakker du om??? Scha skreiv da ikke det? Først virka det så åpenlyst teit at jeg ikke prøvde det engang, men visst f*** var det riktig!
Vis hele sitatet...
Snakker ikke om det Scha skrev...
Det som stod på siden...
Dæven! Noen andre tips til level 3? Har nok prøvd ALT utenom det riktige!
Tips til seks eller? føler at den er så enkel, men skjønner det bare ikke:<
trulsH: Les den første posten

edit: Så at det hintet var for level5, ikke 6. Vel på 6'ern står det faktisk i klartekst hva svaret er. Husk hvordan formatet på navnet til forrige level er...
Sist endret av Dyret; 16. november 2006 kl. 21:53.
Så nå at jeg hadde lakt ut hint til feil oppgave... Fikset nå
Fatter ikke nummer 7 i det hele tatt! Fatter ikke hintene heller. D:
Hvis du googler litt etter ting på 7'ern ser du en likhet mellom alle 'ordene'.

Midt inni der er det 'et ord' som mangler en bokstav. Skjønner du sammenhengen googler du lett bokstaven du trenger.

Hint: [COLOR=White]Edith Wharton[/COLOR]
Level 3 er dødelig farlig..
Woah! - da er jeg ferdig med batch3 også :>>>
Sist endret av Dyret; 16. november 2006 kl. 22:27.
Dyret, jeg vill gjerne ha litt hint på 46.. står helt fast der
46:

Det står en kode øverst, oversett tallene både i level og midt på siden. Hva betydde 4M i en tidligere oppgave? 691 blir til det du skal lete etter.
wooooooohoooooo.. Hadde jeg bare klart å skrive 4M istede for ?M på arket mitt hadde jeg nok tatt den med en gang... takk for hintet... da er det på tide å slite med level 47
sliter med 19. har ikke aning. noen tips.? pm gjerne.
51 er bare...saklig..

maggis0: 19; prikk, strek, prikk, strek... det du leter etter står jo rett fram
Som jeg har forstått det mener dere at ordet på 14 er det motsatte av pessimist, men dette ordet virker ikke, skjønner ikke en dritt jeg.
forstår fortsatt ikke 19. men lukter eg [spoiler]-koder?

martinb: lvl 14 har flere stadium. weffriddles.com/_/_._

dette var et stort tips.

fann ut av hvilken kode det var og redigerte innlegget litt.
Sist endret av maggis0; 16. november 2006 kl. 23:17.
Prøvde faktisk å google hint til 51 - og det eneste jeg finner er folk som har gått totalt fra vettet etter dager med slit for å klare den. Mange HAR klart den da, men hintene er på formen
type P, then Q, then O, then (as i said) a dual-natured letter, then a self-centered letter, then a letter that squeals. then second-person. then pirate-speak. then a question. then a shirt. then go south a bit, and continue with the pipe-type. etc.
Vis hele sitatet...
gi meg hint til 48 så skal jeg ta deg igjen... Jeg skjønner hvordan setning det er snakk om, og hvordan level setningen under bilde viser til. men skjønner ikke hva jeg skal komme fram til
48 er langt fra så vanskelig som du tror - hvis du vet hva setningen er har du løsningen i grunn
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Trenger hint til level 18! plizz
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Thoryllo
Trenger hint til level 18! plizz
Vis hele sitatet...
jeg og skjønner ikke helt greia der
Finner ikke noe ord der ; (
Thoryllo: Se source på siden. Hvis teksten har absolutte posisjoner... Hvordan kan du fucke opp siden mest mulig? :P
level 22 har naken dame
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg gride meg fint helt til level 27, der stoppet hjernen min!
noen må gi meg hint, plizz skal ha 3 prøver i morgne og hvis ikke jeg greier level 27 kommer jeg bare til å tenke på den under prøvene og jeg ender opp med stryk så hjelp meg hehe.
Thoryllo: Se på navnet på bildet. Fins det flere tro?
Klarer ennå ikke level 16. Har slitt med den siden i går kveld. Har noen et hint ?
Level 16:
Alt er samme regnestykke bare med forskjellige måter å vise tall på...
Hvordan vises tallet på den nederste linjen? Hva blir det dersom du legger til en?
Hint til level 14?
Hmm, er på lvl 5, og så skreiv jeg det jeg trodde det var og så kom jeg rett på lvl 9. :S
nr 7 er UMULIG.. skjønner ikke hintene heller
har googla i en halvtime og er fortsatt helt blank

hvis noen sender meg svaret på pm er de søt
Sitter på lvl 28 jeg nå, med hjelp fra vår kjære Thoryllo, hjalp meg veldig mye, men klarte 27 alene da.
Er fortsatt på 19, noen som har hint?
Ikke si at det er morse, fordi det er det ikke.
Jeg fatter fortsatt ikke nummer syv. Men, jeg har på følelsen at de ordene som står har noe med livet til Edith Wharton å gjøre. Men jeg fatter ikke i det hele tatt. Hjelp! :'(
Grantax: da vet ikke du mye om morse, det er helt sikkert.

Jeg sitter fast på lvl 24 nå jeg. Er rimelig sikker på at jeg har funnet ut av hva bildene skal forestille, og hva jeg skal bruke det siste bildet til. Det jeg svarer rett til mange av hintene som sto i forumet, men det funker ikke, uansett hva jeg gjør.

Markus: prøv deg litt fram åp google, se litt på tittelen på akkurat den levelen
Sist endret av Glykose; 17. november 2006 kl. 10:27.
b3nd1k: dersom du ser på det første bilde fra en litt annen vinkel... kanskje du får det til da
Okei, nummer syv! Jeg sitter å ser på den forbanna lista. Og "det har noe med frome" å gjøre hjelper lite. Eneste jeg kan tenke ut er at hele navnet, eventuelt halve er svaret (kanskje "tallet"). Men hvordan det skrives inn er fremdeles ikke funnet. Jeg flipper snart i sidevinkel baklengs ut døra med kaffikoppen på øret! TAKLER IKKE DETTE MER! SCHA! HINT! PM! NÅ!

*edit*

Forbanna drittoppgave, tok den nå. Idioti til tusen.

Men 14 / 15...? var jo helt rare.

Sitter småfast på 15.. om det i det hele tatt er 15.
Sist endret av catolh; 17. november 2006 kl. 11:22.
Huff, chad må jo ha dysleksi, ikkeno mer å si om det. Fikk den til nå, takk for hjelpen
OK, jeg er på level 19, holder på å bli totalt gal.
Forstod med en gang hvilken kode det var, fikk noe vettungt ut av den.
Så er det meningen at jeg skal finne ett dokument? og så se noe i det?
Trenger enormt hjelp til å finne dette dokumentet isåfall, noen som vil komme med noen store hint, eller en pm?
fikk nettop til lvl3. den var jo drit enkel.