Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  343 66103
Spill - Gears of war 2

Sjanger - Krig av noe slag..

Konsoll - xbox 360

Spillet går ut på at det er krig mellom mennesker og vesner som bor under jorden, utrolig bra spill, alt er så gjennomført. Storyn er drit bra, og multiplayern er enda bedre! masse forskjellig som fra å spille med ett par kompiser, spille lag mot andre, alene mot andre, horde (hvor man skal overleve lengst mulig i kamp) osv..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Killing Floor det er digg det. + oblivion med masse mods, og cod 4 er en fps favoritt da. age3 er bra rts. alle er til pc
- Spillets tittel.
Call of Duty Modern Warfare 2

- Spillets kategori/sjanger.
first-person Shooter

- Hva slags plattform.
PC

- Hva din mening er om spillet.
Veldig bra spill, Mye Action med eksplosjoner, Skyting å mye annet spennende ting.

- Kanskje litt om hva spillet går ut på.(?)
Spillet går ut på å drepe motstanderne, Manskje plante bombe, Kontrollere et flagg, Kontrollere en Base eller å skyte motstanderne der det er lag eller at du kan ha Free for all.

- Spillets tittel.
Race Driver GRID

- Spillets kategori/sjanger.
Bil spill

- Hva slags plattform.
PC

- Hva din mening er om spillet.
Veldig bra bil spill, men litt dårlig med valg av spill på nett. og lite med baner.

- Kanskje litt om hva spillet går ut på.(?)
Kjøre, Drifte og vinne så og si.
Spill tittel: The elder scrolls 4 Oblivion

Platform: pc

Sjanger: Rpg

Mening: genialt spill, masse quest, stort comunity med mods, kan edre alt i spillet. ( anbefales ikke før har spilt gjennom et par ganger uten mods) kort sagt, beste rpg som er laga, kan velge mellom 3rd person og 1person^^
finnes også en multiplayer\ lan coop mod til spillet, ganske ustabil, men kan være gøy alikavel:P
- Spillets tittel.
The Elder Scrolls IV - Oblivion (Med Shivering Isles og Nights of The Nine)

- Spillets kategori/sjanger.
RPG

- Hva slags plattform.
Spillet er laget til Xbox 360, PS3, og PC.

- Hva din mening er om spillet.
Ekstremt bra spill!
Dette er en 6 stjerner, helt klart.

- Kanskje litt om hva spillet går ut på.(?)
I Oblivion kan du egentlig gjøre hva du vil. Det er en main quest line, men det er ikke nødvendig å følge denne.
Det er drøssevis av plasser å utforske og ting å gjøre. Og akkurat da du tror du har gjort alt, oppdager du flere ting

Du kan velge mellom flere raser og hvordan personen du styrer skal se ut.
Du har mange typer rustninger og våpen tilgjengelig og det er mulig å enchante dem så de blir ekstra kraftfulle!

Det er i tillegg mange skills, som f.eks. Alchemy, Sneak, Thiefing etc.
Alle skillsene kan brukes for å gjøre spillet lettere for deg.
Med Alchemy kan du lage potions, med Sneak kan du snike deg lett forbi fiender og med thiefing er det letter å lockpicke.

Det er så mye i Oblivion, at jeg kunne skrevet en ganske lang side om det.

Kjøp det og se for deg selv! Hvis du liker spill som Last Chaos, WoW og lignende, så er nok dette for deg.

Det ENESTE som trekker ned er at det ikke er multiplayer.

http://guides.gamepressure.com/theelderscrolls4oblivion/gfx/word/-240552375.jpg
En Oblivion Gate. I hovedquesten er det endelige målet ditt å lukke disse.

http://r4nt.com/images/v6/article/insidearticle_pic/213/oblivion_1.jpg
Vanlig syn i Oblivion.

http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/545BF718-BD83-42CB-953B-884B3D7864AB/0/ILM_oblivion_knights_01.jpg
En character som er ferdig med Nights of The Nine.
Dette ser man fordi han har rustningen du får etter questen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
- Spillets tittel.
World of Warcraft - MW2

- Spillets kategori/sjanger.
MMORPG - Online FPS

- Hva slags plattform.
PC - X360

- Hva din mening er om spillet.
Avhengighetsskapende - Min stil

- Kanskje litt om hva spillet går ut på.(?)
Spille online med venner, utføre "Quests" og drepe andre datastyrte figurer eller andre spillere - skyte fiende ...

Begge anbefales
Men WoW MÅ spilles med venner du kjenner "In Real Life" xD!
- Spillets tittel.
No one lives forever 2

- Spillets kategori/sjanger.
FPS og en slags snikespill

- Hva slags plattform.
PC (tror det er til ps2 også men finnes nesten ikke)

- Hva din mening er om spillet.
Et av mine første skytespill som jeg spilte. Kanskje det er en grunn til at jeg liker det så godt? Kan begynne med det negative... Master serverne har blitt tatt ned så det skal egentlig ikke gå ann å spille på nettet. Men den lille gjengen vi er (12 støkker) har klart å lage et program så vi forsatt kan spille på nettet. det postive er vel at vi har et veldig hyggelig miljø. Trenger heller ikke cd key mer nå da som den er tatt ned.

- Kanskje litt om hva spillet går ut på.
Du er en spion som kan velge mellom å snike, bruke bananer, reve felle osv, eller bare storme på og angripe. Eller som det står på den engelske wikipedia'en: "As in the first game, missions can be completed by pure action, by using pure stealth, by using gadgets, or a combination of all methods."

http://en.wikipedia.org/wiki/No_One_Lives_Forever_2
http://unityhq.net/ (av en eller annen grunn så har den som viser hvor mange som spiller innpå serveren klikka... så ikke bry dere om det.)
- Spillets tittel.
Call of Duty Modern Warfare 2

- Spillets kategori/sjanger.
first-person Shooter

- Hva slags plattform.
PC

- Hva din mening er om spillet.
hmm. bra spill. men det har drept seg selv med det at alle hacker (n00bs)

- Kanskje litt om hva spillet går ut på.(?)
skyt og drep. som alle first-person Shooter

Counter strike: source

Kategori: FPS (first person shooter)

plattform: PC

Personelig mening om spillet:

knall bra spill, selvfølgelig er det alltid positive og negative ting om nettspill.
det som jeg liker så godt med CSS er at det er så mange forskjellige mods og baner, folk kan selv lager baner.
jeg kunne selv sitte i mange timer og bare skyte, selv om det blir litt ensformig i lengden.
spillet er morsomt å lane og mulighetene er mange for hva slaks mods man bruker.

men det er alltid noen hackere som skal ødelegge morroa.
og etter en stund blir kansje spillet kjedelig for noen.

men vannvittig fet spill.

spillet går ut på:

spillet går somregel ut på å eliminere motstanderene, men det kommer helt ann på hva slaks mod man spiller, ellers så er det bare fantasien som setter grenser.
ellers kan man spille: surf, zombiemod, DeathMatch, GunGame osv...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er tvunget til å skrive vertfall to spill her.


Crysis / Crysis Warhead
Genre: First-person shooter
Platform: PC

Min mening:
Det som er hele essensen i spillet er nano-suiten. Der du kan skifte mellom forsvar, usynlighet, styrke og hastighet. Å klare å quick-swappe mellom de i en kamp er essensielt. Nano-suiten gjør dog dette spillet mye lettere enn andre, men gir et hel awesome gameplay


Plott:
Du får et oppdrag med å frigjøre noen forskere strandet på en øy under nord-koreansk okkupasjon. Underveis i oppdraget oppdager du merkelige ting og du finner ut at nord-koreanerne kanskje ikke er de eneste på øya.


Anarchy Online
Genre: Sci-fi MMORPG
Platform: PC

Min mening:
Spillet er bra på grunn av den dybden som det gir. Grafikken er kanskje ikke super(Ny engine på vei), men det kan man ikke forvente av en sci-fi MMO som var sin første av sitt slag for 9 år siden.

Lyd-effektene... Husker ikke... Bruker ikke lyd i spillet...

Spillet er veldig overvelmende i starten, og man vil ha problemer med å sette seg inn i skill-systemet. Dette var og vanlig for 9 år siden, hvor nyere spill prøver å gi dybde OG brukervennlighet samtidig.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Starcraft 2, fordi det er helt rått og det er cheese overalt ;d
▼ ... over en måned senere ... ▼
Spill:little big planet
Platform:PSP og Ps3
Sjanger:Eventyr Det her er et veldig bra spill.Selvom det ser litt ut som et spill for kids. Det er morsomt,vanskelig, og det er ca. 1 mill. lvler på spillet. Og du kan vise lvler som du selv har laget. kommer ikke på noe dårlig om det

Sitat av zeicko Vis innlegg
- Spillets tittel.
Call of Duty Modern Warfare 2

- Spillets kategori/sjanger.
first-person Shooter

- Hva slags plattform.
PC

- Hva din mening er om spillet.
hmm. bra spill.en det har drept seg selv med det at alle hacker (n00bs)

- Kanskje litt om hva spillet går ut på.(?)
skyt og drep. som alle first-person Shooter

Vis hele sitatet...
det kan også være ps3 og Xbox
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
det kan også være ps3 og Xbox
Vis hele sitatet...
LBP er ikke for Xbox...
Heldigvis..


(Xbox user)
Homemade Retard
zeicko's Avatar
det kan også være ps3 og Xbox.

ja lol.. mente at jeg spiller på pc
Sist endret av zeicko; 17. november 2010 kl. 11:22.
Han snakket om MW2
Joda, reklame for videoen din er morro, sukramHD -.-
- Spillets tittel.
Real Life

- Spillets kategori/sjanger.
FPS/Adventure/RPG

- Hva slags plattform.
tror det er Tellus eller noe

- Hva din mening er om spillet.
Er et rellatift gøy spill, ganske tidkrevende og mye tenking bak det hele.. Må bare si at grafikken er syk! Tror det er beste jeg har sett på lenge, om ikke av alt! Er vanskelig, men finsk da utveier til alt ;p

- Kanskje litt om hva spillet går ut på.(?)
Det starter med at du vokner opp som unge/tennåring, med bare minner og andre til å fortelle deg om barndommen du hadde, du skal derretter gjøre utallig mange valg og chat-box funksjonen er helt syk! Et veldig tidkrevende spill siden du både skal velge karriere, familie, hus og mye mer...
Sitat av Reaper<I> Vis innlegg
Lord of the Rings: The Battle for Midlle-earth

Startegi

PC

Noe av det beste strategi spillet laget. Du slipper å bygge på bestemte plasser, slik som i eneren.
Du kan lage dine egne heroer, og det er flere raser(Menn fra Vest, Goblins/Tusser, Dverger, Alver, Mordor og Jarnagard). Og hvis du spiller Trefning, og dreper Gollum, får du the One RIng, og kan kjøpe Sauron eller Galadriel

Har nettop kjøpt det, og har ikke spilt Felttog ennda.
Vis hele sitatet...
Elsker det spillet!

Sitat av BiigMama Vis innlegg
Spill - Gears of war 2

Sjanger - Krig av noe slag..

Konsoll - xbox 360

Spillet går ut på at det er krig mellom mennesker og vesner som bor under jorden, utrolig bra spill, alt er så gjennomført. Storyn er drit bra, og multiplayern er enda bedre! masse forskjellig som fra å spille med ett par kompiser, spille lag mot andre, alene mot andre, horde (hvor man skal overleve lengst mulig i kamp) osv..
Vis hele sitatet...

ENIG!

ELsker det spille også!
- Spillets tittel.
Fallout 3

- Spillets kategori/sjanger.
RPG

- Hva slags plattform.
PC, Xbox og ps3

- Hva din mening er om spillet.
Utrolig bra, stort og gøy spill


Btw, kan ikke fatte at noen har MW2 som favorittspill. Det er så... helt passe bra.
Nevner 3 av ganske mange spill jeg stadig kommer tilbake til fra gamledager.
De funger absolutt best spilt på orginalkonsoll, helst koblet opp mot en svæær tv eller projector,
og et kraftig lydanlegg med høytalere som fyller rommet.
Hvis du har evne til å være gledelig sadistiskisk uten å ta skade av det
så er dette ubergode spill.

Armoured Assault

er et slags duellspill med tanks

og spilles på Spectravideo SVI 318/328

Dette spillet vekker vinnerinnstinktet i sin simpleste form.
To personer spiller mot hverandre, og egentlig kan man gjøre ganske mye. Snike, skyte, sabotere m.m.
Selv om man ser alt på en gang og ovenifra.
Må oppleves!

Et annet duellspill:

Worms

har det på Amiga

Liker 2d varianten bedre enn 3d.

Morsomt skyt og håp på det beste spill.
Hvor høyt kan du skyte og likevel treffe fienden?(Og ikke treffe deg selv?)

Et annet fantastisk spill er Lemmings!
Platform Amiga.

Handler om å få en prosentandel mennesker fra A til B, mens endel kan ofres underveis.
Her får man hjernetrimm og opplever hvor grusomt morsomt det er å leke gud.

Armoured Assault is a tank battle game of the orthodox style which is enjoyed to this day. Two players start out in their home bases, with the simple goal of destroying the opposing tank. Each tank can take three hits before it is destroyed. Chasing each other uses up fuel reserves as well, and when the fuel gauge reaches zero, the tank is destroyed. The number of shots available is also limited. The screen is filled with barriers to hide behind, but each barrier has a hole in it which can be passed through both by shots and tanks.

Eight modes of play are available:
1.Each tank has two reload zones for fuel and one for bullets.
2.The middle of the screen has a first aid zone which repairs the armour of any tank passing over it.
3.None of the special features mentioned above.
4.All the features of modes 1 and 2 combined.
5.Like mode 1, but with four invincible computer-controlled tanks roaming the screen.
6.Mode 2 with computer tanks.
7.Mode 3 with computer tanks.
8.Mode 4 with computer tanks.

Legger også med et par bilder av Lemmings
Sist endret av Anderson; 28. november 2010 kl. 01:50.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Navn: Call of Duty spillene (Amen)
Sjanger: Skytespill (FPS)
Hva skjer her da? Spillere fra hele verden som skyter hverandre i fillebiter med diverse våpen. Er du heldig møter du på 12 år gamle briter i stemmeskifte, som hyler i micken.
Sitat av Pure_chris Vis innlegg
Tibia
MMPORG
PC
www.tibia.com

Tibia er er online rollespill. det handler om deg som en karakter (knight, paladin, sorc eller druid) som lever i verden tibia. du dreper monstre, du sloss mot andre spillere, du gainer leveler og har det morro mens du spiller sammen med vennene dine. en ting som mange reagerer på når de først ser det er at det er 2d grafikk, noe jeg personlig elsker med dette spillet, siden det handler om gameplay og deg. det er til enhver tid rundt 40-50 tusen spillere fordelt på 70 servere.

skal du starte og spille det så er det helt gratis og er bare 8mb størrelse, du vil da få tilgang til en verden som vil ta de fleste flere uker/mnd og utforske, om du liker spiller kan du kjøpe premium account noe som gir tilgang på masse mer av spillet.
positive ting med spillet:
chatting: chattemulighetene i tibia er utrolige, mange som spiller det bruker det istedet for irc og msn
pvp: pvp i tibia er unikt, du må virkelig kunne bruke den musa og de tastene for og være best!
grafikken: til og være 2d så er grafikken utrolig kul og du vil aldri gå lei av den
flerkulturelt: du vil møte mennesker fra hele verden.
krever lite av dataen din: du må ikke ha en super gaming data for og spille tibia
ikkenoe top lvl: du kan lvle så mye du vil

selv spiller jeg på servern inferna some er hardcore pvp server, jeg er 81 elite knight og heter Angel Flight der. kom innom om du syns at dette virker interesant
Vis hele sitatet...

Kult at det er flere enn meg som spiller det! er lvl 52 Ek!
Mitt favoritt spill er WOW(World Of Warcraft)

- Spillets tittel.
World Of Warcraft

- Spillets kategori/sjanger.
Wow, går under Mmorpg (Massively Online Multiplayer role playing game)

- Hva slags plattform.
PC

- Hva din mening er om spillet.
Jeg mener at wow er det beste spillet, og kommer alltid til å være det. Det som gjør det bra, er at det alltid er noe nytt. Og at man hele tiden har noe å gjøre på.

- Kanskje litt om hva spillet går ut på.(?)
Spillet går utpå og gjøre forskjellige quest, utforske, lage party og slaye bosser, og lvling (1-85) Spillet har også en funskjon kalt dungeons (eller instance om du vil), når man er i et dungeon, så er man i et party med 5 spillere, man skal komme seg gjennom dungeonet ved å ta ned forskjellige mobs, og bosser. mange bosser gir loot, med bra items.
- Orker ikke skrive mer:P er masse!
Sist endret av A Goat; 9. desember 2010 kl. 11:50.
World of warcraft
MMORPG
Pc
Blizzards beste spill til nå. Lag din egen Character lvle opp queste og raide med andre folk.

Starter i lvl 1 queste går fort i begynelsen få bedre gear og lvle opp til max lvl og raide med andre folk.

Eller så må det bli
Call of Duty Modern Warfare 2
Shooting
Pc/Xbox360/PS3/idk???
Single player: Stoppe terorister
Multi Player: Team dm, Sad og lignende.

Single Player er bedre på Black Ops men jeg synes Multi Player er kjedelig på Black Ops
World of Warcraft. Du finner ikke et spill av høyere kvalitet, muligheter og variasjon enn det spillet.
Favorittene må vel være gode gammaldagse spilla som gikk på spillfølelelsen, istede for grafikken. Mario og Zelda topper høøøøyt på listen.
Sist endret av daaa; 15. desember 2010 kl. 15:47.
Det er merkelig at jeg aldri går lei av Minecraft.
Anbefaler dere å kjøpe det, noe som tilsvarer en halv kebab.
Mas om å bli skrevet opp på whitelist via #nff.minecraft @ irc.efnet.net
Bli med på nff's server (minecraft.host1.no)
Profitt!
- Spillets tittel.
Metro 2033
- Spillets kategori/sjanger.
FPS, skrekk og overlevelse
- Hva slags plattform.
PC/xbox360

- Hva din mening er om spillet.
Spillet er ufattelig intenst og vanvittig moro og spille gjennom. Kan være litt skummelt til tider og

- Kanskje litt om hva spillet går ut på.(?)
Atomkrig, verden lagt øde, folk prøver å overleve. Du er en mann i moskva der alle har gjemt seg i metroen. Så må du legge ut på reise for å redde metroen der du ble født skyte ufattelig mange folk osv.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
minecraft og bc2!
Minecraft......... nuff said
Red dead redemption ;D

GTA i western stil.
- Spillets tittel.
Goldeneye 007

- Spillets kategori/sjanger.
FPS

- Hva slags plattform.
Nintendo Wii

Sykt bra spill, det er remake fra Goldeneye N64. Har rundet single player mode, det er bra historie litt som om du er med i en James Bond film. Multiplayer modusen er basert på CoD MW2. du går opp i lvl etter så og så mye xp, du får xp får å drepe folk. Et av de beste Wii spill ever!!

Spillet handler om at du er James Bond og du har et oppdrag å gjøre.. Søk etter ploten til goldeneye filmen på wikipedia.
The Legend of Zelda - Ocarina of Time, fantasyeventyr greie ting, RPG kanskje?

Nåvel, uansett, verdens mest fantastiske spill i mine øyne. 10 år etter at det ble lansert til Nintendo 64 er det fortsett herlig å spille det, uansett om jeg har spilt gjennom det 500 ganger allerede. Det å bare være Link og besøke hele Hyrule for å sette fri de syv vismennene (kaller de vismenn av mangel på bedre ord) er herlig. Bossene, dungeonene, de små sidequestene og musikken - spesielt musikken! - er fantastisk. Story'en er også helt herlig. Kampsystemet og grafikk er nok litt utdatert nå til dags, men gud hvor bra spillet er fordeom! Spillfølelsen er verdt en million dollar Elsker verdenen man trasker rundt i, og musikken er den beste noen gang til noe spill (okei, nå kaster jeg kanskje en branfakkel her) og Link er kul!
Sist endret av Empathy; 1. januar 2011 kl. 01:13.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Navn: S.T.A.L.K.E.R Call of Pripyat
Sjanger: Horror, Survival.
pc,windows.

Hva synes jeg?? vel siden jeg spiller det syntes jeg det er bra hehe
det handler om og komme seg rundt gjøre oppdrag og grafikken er utrolig hviss du kjører den på maximum.. men du skal komme deg rundt og prate med folk danne en squad og komme deg til en plass som heter Pripyat. På veien er det noe du kan kalle Mutants(fæle dyr/udyr) du skal skyte. du kan se trailer på youtube... lykke til noe av det skumleste jeg har spilt...http://www.youtube.com/watch?v=W5BBd...eature=related
▼ ... over en måned senere ... ▼
Tittel: Call of Duty: Modern Warfare 2

Kategori: First-Person-Shooter

Platform: PC

Min mening: Dette spillet er noen av de beste jeg har spilt. Det er så mange ting du kan unlocke og Challenges. Det er noe som kalles "Quikscoping". Da bruker du en sniper-rifle og en spessiel "perk" som heter Sleight of Hand Pro. Du sikter inn på fienden i 1 sekund, skyter og løper videre.
men hadde det ikke vert for hackere og NoobTubere (feiginger som bruker granatkaster),
så ville det vært enklere og kanskje litt morsommere.

Hva spillet går ut på: Det jeg fortalte om ovenfor, var multiplayer, online. Campaign handler om den moderne krigen. Du spiller flere personer i forskjellige land, som Russland, Irak, Brassil og USA. Generalen din narrer deg og dreper flere av personene du spiller.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Couner Strike Source, Black Ops
Red Alert 3
▼ ... over en måned senere ... ▼
Spillets tittel:
Team Fortress 2

Sjanger:
Skytespill (FPS)

Plattform:
PC

Pris
12€ ~100kr. på Steam

Handling:
Spillet har riktig nok ikke singleplayer, men det er muligens verdens mest geniale spill. Spillet er basert på servere som ikke er spesielt vanskelige å lage selv og tar som regel mellom 12 og 32 personer.
Alle servere er delt opp i to lag, Red og Blu. I gamemodes hvor man spiller attack/defend er Blu angripere, og Red forsvarere. De forskjellige gamemodesene er:

Arena - Utslett det andre laget, ingen respawning.
King of the Hill - Mappet har et felt i midten som man skal holde på i tre minutter uten at det andre laget tar over.
Control Point - Ta kontroll over alle punktene til det røde laget
Capture Point - Begge lagene prøver å ta punktene til de har tatt hverandres baser.
Territorial Control - Laget ditt må sikre store områder av mappet.
Capture the Flag - Ta motstanderens "Intelligence" fra deres base til din egen. X antall scoringer vinner.
Payload - (personlig favoritt). Dytt en vogn med sprengstoff til motstanderens base og spreng skiten i lufta.

Det er 9 forskjellige classes man kan spille som, det synes jeg gir veldig variasjon. Alle classene har også spesielle ferdigheter ingen andre har. De forskjellige classene er Scout, Soldier, Pyro, Demoman, Heavy, Engineer, Medic, Sniper og Spy.

Jeg anbefaler dette spillet sterkt til alle som har lyst på et spill man kan bruke mye tid på. Selvom det er et skytespill, så er det mye mer variasjon, farger og kreativitet i dette spillet, og det er et sånn spill man aldri står stille i. Selv har jeg 1700 timer playtime.

P.S. Add meg gjerne på steam: -SG- 1337Wince
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Half Life 2 serien + Portal 1 og (2)

Action + Hjernetrim

PC
Sist endret av Kognito; 18. april 2011 kl. 14:40.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Battlezone 1999

Sjanger: Action Strategi

Plattformer: PC

Registrer her etc etc--- er gratis (ikke torrent) http://www.battlezone1.org/

har mange andre favoritt spille, men dette er ett av de beste.

Hvorfor finnes det ikke sånne spill lenger? ;_;
▼ ... noen uker senere ... ▼
Total war
Medieval Total war var det første jeg kjøpte, var konge spill og hadde sånn rar stemning på hele spillet. Rome Total war var også fett husker jeg, episke slag. Begge spilla spilte jeg på barneskolen. Medieval 2 er vel favoritten, men har ikke rørt "vanilla" versjonen på 2-3 år, da jeg spiller mest mods. Empire Total war var en skuffelse, alt virka så plastikk og stemninga som kom fram på forgjengerne var helt borte her, Total war shogun har jeg bare prøvd demoet på.
Vurderer å kjøpe det men er litt skeptisk. Virker som skin mod til Empire Total war rett og slett. Noen som har noe å si Shogun? Er det verdt penga?
▼ ... over en uke senere ... ▼
I Q Remix+( Det første spillet som ble sluppet til PS2 i Japan? )

Puslespill

PS2

En god kombinasjon av hjernebry og krav til respons om man skal klare det feilfritt.

Alt er på japansk så jeg forstår ikke bæret om det skulle være noen handling.

Spillet kan minne litt om Tetris....

Der er en fyr som går oppå et sett med klosser, samtidig skal han passe seg for/sprenge klosser, som ruller på samme nivå som karakteren, ut ifra farge og mønster.

Klarer man dette tilfredsstillende får man flere klosser( lengre tid ) å bevege seg på på neste bane, kludrer man det til, får man færre.

Verdict: Highly addictive.
Halo 1, 2, 3 og Reach.

Denne serien er helt utrolig bra, grafikken har alltid vært grensesprengene, campaignene er lange og gjennomførte, storyen er den beste (etter min mening) som noengang har blitt laget for ett spill. Multiplayeren er den mest spilte på Xbox Live og den nest mest spilte av alle konsoller (online) etter COD Serien. Hvis man setter seg inn i denne serien får man underholdning for tusenvis av timer.

Det er også massevis av turneringer med blant annet Major League Gaming og European Console League i dette spillet.

www.HaloNorge.org er den norske halo siden for de som ikke visste det.
Sist endret av iMoan; 26. mai 2011 kl. 23:51.
Noen som spilte space quest 6? døds morsomt sierra spill fra gammel daga
▼ ... over et år senere ... ▼
Over to år er gått siden sist gang noen postet i denne tråden, mange nye spill er ute så derfor gir jeg den liv igjen.

- Final Fantasy X (Og resten av serien, går ut i fra 10'eren)
Riktignok hva spillet heter.

- Spillets kategori/sjanger.
Rollespill, Turnbasert taktikk

- Hva slags plattform.
PS2

- Hva din mening er om spillet.
Utrolig bra historie som fra resten av spillene. Noe av det jeg liker best ved spillet må være det turnbaserte kampsystemet og den rørende historien. Man blir knyttet til karakterene og måten å få nye items på er interessant. Det er også mange forskjellige kombinasjoner av forskjellige teams man kan sette opp, noe som holder interessen i gang etter 100+ timer med gameplay.