Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  221 12966
Jeg var innom rockstargames sin side i dag, der stod det at san andreas kom på pc den 7. juni. Jeg undres om det gjelder her i norge også. Eller kankje jeg har missforstått? :S

håper noen svarer i dag :P
San Andreas blir sendt ut den 7. ja. Dette gjelder borte i statene, så det vil nok ta litt tid før vi ser spillet i hyllene i .no
Croyfer trudda da du var med på fenomenet ULOVLIG NEDLASTING
mez
Trådstarter
12 0
Darn, det var ikke bra. Men vet noen om når det ganske sikkert kommer?
Eventuelt en artikkel en plass der hvor det står noe om det?

takktakk
usertitle import
bleh's Avatar
Det skal vel slippes i Europa 10ende så vidt jeg har forstått? Mener det sto i en annen tråd iallefall.
Torrentbytes og Filelist, Refresher hver minutt :O
Kommer til norge den 10 ende.
Sitat av Luric
Croyfer trudda da du var med på fenomenet ULOVLIG NEDLASTING
Vis hele sitatet...
Har jegt noen gang skrevet noe som får deg til å tro anderledes ?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Luric
Croyfer trudda da du var med på fenomenet ULOVLIG NEDLASTING
Vis hele sitatet...
Det kan fort gå lang tid å cracke shiten hvis det er ny versjon av beskyttelsesalgoritmer/-programvare, da vil man kansje være tjent med å kjøpe det i butikken.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
10'ende er hvertfall datoen tothegame.com opererer med som .uk release. Norge bruker vel å følge den?

edit: tothegame.com ikke tothegames.com
10. er kjent som EU datoen ja.
GTA:SA er beskyttet med Securom7 + en haug med Custom Rockstar-beskyttelse, så dette vil nok ta en liten stund, ja.

HOODLUM har hatt spillet i 4 dager nå, så jeg tipper at det kommer noe i kveld eller i morgen tidlig norsk tid
Da kan jeg nok forvente en xbox version i morgen tidlig evt. senere på dagen.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Ganske offtopic; håper igrunn ikke det kommer før onsdag, for da kan jeg konsentrere meg om å gjøre ferdig eeksamensprosjektet i morgen.
Flink HOODLUM..Var inne på¨ProjectW der var det noen som posta om GTA San Andreas allerede nå. Er dette tilfelle at den har kommet ut nå?
Nei det er ikke ute.

Det er derimot 4444 andre fake-rels ute
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Croyfer
Nei det er ikke ute.

Det er derimot 4444 andre fake-rels ute
Vis hele sitatet...
Ikke bare fake releaser:

http://sutyi.uw.hu/gfx/gta_sa_telepul.gif

http://img16.echo.cx/img16/7081/gtasaup4vc.jpg
Altså: Det er jo selvfølgelig noen som har spillet originalt (noe som forklarer link #1)
Link #2 beviser ikke at spillet er cracka, gruppe iND er forkortelse for independent (ingen gruppe altså), og dessuten kan de .rar-filene inneholde hva som helst.


http://img151.echo.cx/img151/5996/released9or.jpg
nforce.nl, kommer nok ut ganske kjapt der når den blir rel'a ...
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Croyfer
Altså: Det er jo selvfølgelig noen som har spillet originalt (noe som forklarer link #1)
Link #2 beviser ikke at spillet er cracka, gruppe iND er forkortelse for independent (ingen gruppe altså), og dessuten kan de .rar-filene inneholde hva som helst.


http://img151.echo.cx/img151/5996/released9or.jpg
Vis hele sitatet...

Ah, tror du misforstod meg. Jeg mente at det ikke bare var releasenavn som ble faket, men også bilder.
Ah, ja men da så =)
Min feil
*sitte oppe hele natta å refreshe nforce.nl*
Blir spennende å se hvor lang tid det tar før det blir released.
Ser jo at enkelte ting er verre å rippe enn andre..
Coldplay-X_and_Y- har det vel kommet en 6-7 forskjellige releaser av..
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Tical[FS]
Blir spennende å se hvor lang tid det tar før det blir released.
Ser jo at enkelte ting er verre å rippe enn andre..
Coldplay-X_and_Y- har det vel kommet en 6-7 forskjellige releaser av..
Vis hele sitatet...
Tror jeg kom til 12 forleden dag. Før en godkjent var på plass. Men når det gjelder mp3 releaser så er de veldig kresen på hva som går igjennom. Tror det var snakk om ett lite popp på ene låten som gjorde at den ble nuket.

edit: men ja, ting tar lengre tid å cracke nå enn det gjorde før. Spillbransjen tjener vel sikkert noen kroner ekstra på at det tar en dag eller to ekstra.
Offtopic: Her er alle de forvirrende releasene som dere snakker om.
Ja, jeg tror MP3-rips er vanskeligere å få til enn andre typer rips. Eller så har det med at siden det blir sluppet så mange MP3s hver dag så må jo antall NUKEs stige probosjonelt med antall MP3-releaser...

Coldplay-X_And_Y-(US_Retail)-(Read_NFO)-2005-BoLo [NUKED] dupe.uF.2005-06-03 [ MP3 / BoLo ]
Coldplay-X_and_Y-2005-uF [ MP3 / uF ]
Coldplay-X_And_Y-(Japanese_Retail)-(READ_NFO)-2005-BoLo [ MP3 / BoLo ]
Coldplay-X_and_Y-DVDA-2005-PiAD got released 4d 2h 28m 58s [02/06/2005] ago [ MP3 / PiAD ]
Coldplay-X_And_Y-(100_PERCENT_RETAIL)-2005-ABUSE [NUKED] abuse [ MP3 / ABUSE ]
Coldplay-X_and_Y-PROPER-2005-MVP [NUKED] bad.rip(pops) [ MP3 / MVP ]
Coldplay-X_and_Y-2005-(JP_Retail)-EdN_INT [ MP3 / EdN_INT ]
Coldplay-X_And_Y-(ANOTHER_RIP)-2005-LONG_CHOW [NUKED] bad.rip(pops.on.tracks.6.and.7.at.least) [ MP3 / LONG_CHOW ]
Coldplay-X_and_Y-2005-XXL [NUKED] mistagged.should.be.retail.plus.supply.scans [ MP3 / XXL ]
Offtopic:
Så Coldplay-X_and_Y_(Proper_Retail)-2005-XXL er ikke nuked? hehe
Fullstendig rot mht den releasen..
On Topic
Har ikke fulgt utviklingen av GTA så nøye, men har merket meg en viss diskusjon rundt om det er multiplayer eller ikke, noen som vil enlighten me?
Offtopic: Coldplay-X_and_Y_(Proper_Retail)-2005-XXL NUKED] still.bad.quality

Men nå drar jeg på jobb en liten time, og da er jeg helt sikker på at spillet blir releasa slik at skjebnene hindrer meg fra å race det =)
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Tical[FS]
Offtopic:
Så Coldplay-X_and_Y_(Proper_Retail)-2005-XXL er ikke nuked? hehe
Fullstendig rot mht den releasen..
Vis hele sitatet...
Bare for å få avsluttet denne samtalen om coldplay.
Coldplay-X_and_Y-2005-uF er en release som ikke er nuket og fungerer supert.
Grand_Theft_Auto_San_Andreas-USA-XBOXDVD-DAGGER

Nå er det ihvertfall en XBOX-release ute for dere console-freaker :P
nice, nå er det bare å vente til den kommer på torrentbytes

Synd ET gikk til helvette, brukte å komme tidligere der
Satser på at noen har released PC versjonen når jeg våkner imorgen..
Go RELOADED eller.no
Ahh, dette spillet har jeg ventet på! Gleder meg til det blir releaset!
Funderer på om spillet i det helettatt kommer på nett før den 10. jeg. Om det ikke er tilfelle kjøper jeg det heller.
Xbox versjonen, men er mange som sier de har problemer med fargene, fordi tven er PAL og spillet er NTSC.
nå må det komme en release snart....
Hørte noe rykter fra ganske usikkert hold inatt om at det var brukt samme beskyttelse på GTA:SA som på splinter cell, som de enda ikke ahr klart å gjøre noe med såvidt jeg vet, anyways, siden de nå har cracka XBXOX versjonen betyr det vel at PC versjonen er rett rundt hjørnet, kan ikke tenke meg at de bruker forskjellige typer beskyttelse på xbox og pc versjonene ?

Tja, man vet jo aldri, vil tro Starforce er kun til pc? (hvis de bruker det da)
Nå har ikke jeg så veldig mye peiling
Sitat av Backflipp
noen som vet om denne er fake? http://thepiratebay.org/details.php?id=3341026
Vis hele sitatet...
Vil tro det, fordi nforce.nl har ikke noe utgivelse av RELOADED http://www.nforce.nl/
og desuten om man leser komentarene på piratebay .. finner man fort ut at det er Carmageddon 2 det er snakk om..
konge spill det også tho
Er vell mulig det kommer en clone cd version først, og en crack senere. Det har jo skjed tidligere, men andre spill som har vært en hore å cracke.

Scha
hehe... the piratebay, begynner å ligne på kazaa, spill med andre navn
damn....jaja får vente å se på nforce da
Grand_Theft_Auto_San_Andreas-USA-XBOXDVD-DAGGER

I Love My XBOX <3

[color=Black]ztaale: Om jeg ikke tar helt feil så er det ikke noe serlig vanskelig sikkerhet på konsoll spill. "ps. aspi layers suck" Står det i DAGGER sin nfo. Ikke at jeg veit helt hva det er, men sansynligvis var det aspi layers det nermeste du kom et anti-kopierings tiltak fra rockstar sin side.[/color]
Sist endret av NinjaSverre; 7. juni 2005 kl. 11:12.
Som jeg sa... fra ganske usikkert hold.. er sikkert bare vissvass :P
hmm når ligger det en clone på piratebay....men står fortsatt ikke noe på nforce
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Det er ikke releasa noe enda. Om det er gjort på privat basis vet jeg ikke, men ingen grupper som har releaset det.
ifølge kommentarene på piratebay-torrenten er det en fyr som har rippet den selv. Derfor er den ikke på nforce.nl. Men den forrige releasen på piratebay var visst carmageddon, så man vet aldri.
Dø piratebay, det er disse sidene som føkker opp fine rls!
Er jo bare å vente til Reloaded, Hoodlum eller noen andre av gruppene releaser en god kopi.
Håper ikke clonecarbon slipper til