Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1697
Skal se en julefilm som avslutning med klassen min, så var det visst jeg som måtte komme med forskjellige forslag :/ Har i grunn ingen anelse om hva slags julefilmer det finnes, men jeg vil heller spørre dere om råd enn å satse på at imdb sine.

Så hvis du vennlig kan skrive ned hvilken julefilmer du synes er topp og passer godt for å få fram julefølelsen så hadde det vært kjempeflott!
Bad Santa - Billy Bob Thornton gjør det han gjør best, er totalt umoralsk og driter i alt og alle, filmen har faktisk moral også, beste julefilmen til nå etter Die Hard!
Home Alone 1 Genial film!
A Christmas Carol. God gammel klassiker.. Den får i gang julestemningen skal du se =)
Sist endret av mentalmelt; 15. desember 2008 kl. 17:16.
It's a wonderful life er min julefavoritt.

Helt kort; Filmens hovedperson får diverse problemer og ønsker at han aldri hadde blitt født. En engel viser ham hvordan ting hadde vært hvis han aldri hadde vært der og moralen er at alle har innflytelse på livene til dem vi omgir oss med.

Den får meg i julestemning i alle fall, om den egner seg for juleavslutning med klassen vet jeg ikke.
Vi så alltid "Hjelp det er juleferie" med Chevy Chase... Kan absolutt anbefales for klasseframvisning
The Nightmare Before Christmas. Det er i alle fall min favoritt julefilm.
http://www.imdb.com/title/tt0107688/
Die hard 1 og 2! konge julefilmer det!
love actually er jo den ultimate julefilmen!
Bad Santa, helt klart.
Nightmare before christmas var også et godt forslag.

Om anlegget er bra kan jeg også anbefale polarekspressen, selv om det er en "barnefilm".
Hjelp! Det er juleferie, er en klar favoritt i min bok.

http://www.youtube.com/watch?v=4I9qm...eature=related
Gremlinsfilmene er jo også en slager i jula.
Er jeg bare gammel eller er "reisen til Julestjernen" den ultimate julefilmen?
Sitat av utidetfri Vis innlegg
Er jeg bare gammel eller er "reisen til Julestjernen" den ultimate julefilmen?
Vis hele sitatet...
Det er nok den ultimate julefilmen, men bare ikke på en skole-"kino"
Tre nøtter til askepott!

Eventuelt så stemmer jeg på "love Actualy" Nydelig, sjarmerende og utpåviddene klissete...
Flåklypa !!
Hallo liksom, får ikke julestemning uten den <3
The Family Man med Nicholas Cage er jo en koselig klassiker. Kanskje ikke akkurat en typisk julefilm, men den pleier å rulle på skjermene i juletider. Mer familiefilm, kanskje.
Sitat av eirikB Vis innlegg
love actually er jo den ultimate julefilmen!
Vis hele sitatet...
Helt enig, finnes nesten ikke bedre julefilm for å komme i julesteming!
Grinchen? Heter forresten "How the grinch stole christmas".
Jingle All the Way med Arnold Schwarzenegger haha
http://www.imdb.com/title/tt0116705/
to trøtte typer julespesial
Trådstarter
Tusen takk for alle forslag! Det ble forresten Elf siden flertallige hadde sitt love actually ;D