Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4371
Hei! En kompis var i byen og plukket litt molly, denne gangen fikk han krystaller som ser ut som rubiner (altså helt røde.) noen som vet forskjellen på disse krytallene og "vanlige" krystaller😊
Noen rykter går ut på at de er smuglet i rødvin.
Mens andre mener at fargen kun er noe kjemikeren tilsetter.
Har tatt rød emma som er like god som alt annnet. Kan nevne at jeg har vært borti både grønn og blå emma i Norge tidligere.
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Noen rykter går ut på at de er smuglet i rødvin.
Mens andre mener at fargen kun er noe kjemikeren tilsetter.
Har tatt rød emma som er like god som alt annnet. Kan nevne at jeg har vært borti både grønn og blå emma i Norge tidligere.
Vis hele sitatet...
Skjønner skjønner 😁 takker for svar 😊
Og for å vite om det i det hele tatt er MDMA, så må man teste. Det er massevis av stoffer som kommer i krystallform, og en del av dem har ganske lik virkning som MDMA.
Methylone (bk-mdma) kan komme i rosa/rød farger. Rusen ligner veldig mye på mdma rusen.
Ut ifra mine erfaring så spiller det liten rolle hvordan farge det er på MDMA krystaller, men MDMA skal helst være hvit og litt gjennomsiktig.
Tokk noe rød/oransje farget MDMA i Nederland som lugget skikkelig godt, mye bedre enn den hvite MDMA som jeg har tatt.

Men som Randomize sier, så kan man umulig vite hva det er med mindre du investerer i et testkit.

http://www.eztest.com/
Sist endret av EyesWideShut; 16. august 2014 kl. 21:07.
MDMA i sin reneste form er et hvitt , krystallinsk stoff som kan bli pulverisert til et pulver (bare mye mindre krystaller, egentlig, men det ser ut som pulver på dette punktet). Noen ganger kan MDMA være rød / brun, eller noen ganger kan det være en mer gul farge. Dette betyr som regel er det noen forurensende stoffer i dem (rester av safrol, for eksempel) - eller det er blitt fraktet i Rødvin. Så langt jeg vet forstår jeg ikke hvorfor fargen av rødvin skal sette seg fast i krystallene dog så jeg stiller meg skeptisk til den teorien.
Sist endret av Relevant; 17. august 2014 kl. 01:09.
Rødvin.

Prima kvalitet på disse.

Farge og form er som regel langt mer relatert til transport- og produksjonsmetode enn kvalitet.

Sitat av Relevant Vis innlegg
MDMA i sin reneste form er et hvitt , krystallinsk stoff som kan bli pulverisert til et pulver (bare mye mindre krystaller, egentlig, men det ser ut som pulver på dette punktet). Noen ganger kan MDMA være rød / brun, eller noen ganger kan det være en mer gul farge. Dette betyr som regel er det noen forurensende stoffer i dem (rester av safrol, for eksempel) - eller det er blitt fraktet i Rødvin. Så langt jeg vet forstår jeg ikke hvorfor fargen av rødvin skal sette seg fast i krystallene dog så jeg stiller meg skeptisk til den teorien.
Vis hele sitatet...
Intiell dunst verifiserer rødvinsteorien.
Sist endret av Tøffetom; 17. august 2014 kl. 08:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Litt offtopic, men orker ikke å lage en ny tråd for et spørsmål.
Kjøpte noe brun/grønnish mdma i krystall form i Oslo, noen som har erfaring med den?
Har tatt en del brun MDMA som var bra, men leser rundt om kring at man burde styre unna brun/grønn MDMA.
Sitat av Relevant Vis innlegg
MDMA i sin reneste form er et hvitt , krystallinsk stoff som kan bli pulverisert til et pulver
Vis hele sitatet...
MDMA er olje i sin reneste form, ikke krystall.
Sitat av Knekkmael Vis innlegg
Hei! En kompis var i byen og plukket litt molly, denne gangen fikk han krystaller som ser ut som rubiner (altså helt røde.) noen som vet forskjellen på disse krytallene og "vanlige" krystaller��
Vis hele sitatet...
Fikk tak i noe lignende for et par uker siden. Oransj-ish pulver med bittesmå rød rubiner. Ikke like god funk i det som annen mdma jeg har prøvd. Godt mulig det var Methylone. Kom i godform etterhvert, men det tok 2 timer og komme opp.

Sier aldri ja til oransj-emma igjen. Brun/Hvit krystallisert MDMA er the way to go!
Sist endret av snickersogtwist; 17. august 2014 kl. 21:48.
Sitat av snickersogtwist Vis innlegg
Fikk tak i noe lignende for et par uker siden. Oransj-ish pulver med bittesmå rød rubiner. Ikke like god funk i det som annen mdma jeg har prøvd. Godt mulig det var Methylone. Kom i godform etterhvert, men det tok 2 timer og komme opp.

Sier aldri ja til oransj-emma igjen. Brun/Hvit krystallisert MDMA er the way to go!
Vis hele sitatet...
Har aldri vært borti at det tar 2 timer å komme seg opp, denne smalt hardt etter bare 30 minutter, aldri vært borti lignende effekt på en 0,1-0,15 dropper
Selv er jeg glad i den lysebrune varianten. Mulig det er like god virkning i "andre farger". Den lysebrune typen kan minne litt om fargen på heroin etter krystallene er knust og pulverisert.
Har også vært borte i noe enda litt mørkere brunt som river like godt. Det er nesten litt fuktig, dette grunnet at den enda ikke er krystalisert. Dvs at det er "uferdig" mdma. Denne er litt klissete og er grunnet oljen og er da best å ikke fikle for mye med slik at man kaster bort oljen ved å ta på den eller prøve å knuse den på en tallerken evt. Oljen vil da sette seg fast på tallerkenen, kortet man bruker o.l. Det er best å droppe denne direkte ved å fikle minst mulig med den.
Xo, den fargen du nevner er jeg kjent med også. Tror disse er rett fra kjemikeren selv! Utlandet
Helt konge krystaller!
Weedie. Jeg vet. Får mengder